En av polarna fick 500:- i böter för att han stod parkerad på "gångbanan", men det roliga i det hela e att sekunderna innan hade de "släppt" en kille i en annan bil efter en tillsägelse...
En av polarna fick 500:- i böter för att han stod parkerad på "gångbanan", men det roliga i det hela e att sekunderna innan hade de "släppt" en kille i en annan bil efter en tillsägelse...
Jag slapp när de stoppade mig när vi kom tillbaka senare, "du slipper denna gången".. jo man tackar ;D
Tur man iinte körde motorvägen tillbaka till malmö då, hade kanske kostat en del o_0
Jag slapp när de stoppade mig när vi kom tillbaka senare, "du slipper denna gången".. jo man tackar ;D
Tur man iinte körde motorvägen tillbaka till malmö då, hade kanske kostat en del o_0
Vad var det egentligen som hände på E65:an?? Hörde något om det under "senkvällen"...
Skönt för dig att du iaf slapp undan med en tillsägelse, även om 500:- inte e några stora summor så kan man ju ha betydligt trevligare för de än att betala ett par sura böter!
Träffen vart helt ok, många folk o så, Men en sak jag undrar, varför måste ni dra på vid alla bilar när vi står pakerade på ystadände ? man hör små stenskott... + att folk går och kollar bilar. varför kör ni när polisen kommer?= ) vad ska dom göra när vi står pakerade?. och dom dära mopederna Baah stör mig på dom hehe
jaa det e fett naajs! 10 gånger roligare att köra hoj än att köra bil! ^^
Men det är 10 gånger mer tillfredställande att sitta i en bil som hänger på en hoj, än en hoj som hänger på en bil
För övrigt så tyckte jag det kördes lite lite, förra fredagen så var det många fler bilar som körde. Och som någon annan sa, varför sticker alla direkt. Folk behöver väl inte leka fast and furious
Och som en tredje sa, en backup plats hade ju varit nice.