1654
Sök

EFTERSNACK: SÄSONGSAVSLUT YSTAträffen 18 September KLOCKAN 19:00 !!

239 Inlägg
8 augusti 2009
xlm skrev:
Det var roligt så länge det varade, nån som vet hur det gick för killarna som blev stoppade?

Vad var det för bil/ar som blev stoppade?

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 augusti 2009
Trådstartare
Vinne skrev:
Riktigt rolig kväll big_smile btw, någon som vet vad som hade hänt på E65:an på väg mot malmö vid halv tolv tiden? Där var mycket blåljus sad

Det åkte väl på ett par hojar och någon bil strax innan sad

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
8 augusti 2009
Trådstartare
Arkaj skrev:
xlm skrev:
Det var roligt så länge det varade, nån som vet hur det gick för killarna som blev stoppade?

Den vita Honda civicen ... Hoppas att det gick bra!

Fotograf
114 Inlägg
8 augusti 2009
Arkaj skrev:
xlm skrev:

Hörde talas om att en skyline fick körförbud, men om det är 100% korrekt står jag inte för tongue

164 Inlägg
8 augusti 2009
En av polarna fick 500:- mad i böter för att han stod parkerad på "gångbanan", men det roliga i det hela e att sekunderna innan hade de "släppt" hmm en kille i en annan bil efter en tillsägelse...
Senast redigerat av T_Borg (8 augusti 2009)

164 Inlägg
8 augusti 2009
Utöver vissa "överförmyndare" så var det en riktigt lyckad träff med många fina bilar och trevligt folk!

//Tobbe smile

MOGAMBO
149 Inlägg
8 augusti 2009
Jävla trevligt ställe....Mycke bilar....kan de egentligen bli bättre!? wink

IT-H.ra
131 Inlägg
8 augusti 2009
T_Borg skrev:
En av polarna fick 500:- mad i böter för att han stod parkerad på "gångbanan", men det roliga i det hela e att sekunderna innan hade de "släppt" hmm en kille i en annan bil efter en tillsägelse...

Jag slapp när de stoppade mig när vi kom tillbaka senare, "du slipper denna gången".. jo man tackar ;D

Tur man iinte körde motorvägen tillbaka till malmö då, hade kanske kostat en del o_0

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak

164 Inlägg
8 augusti 2009
Shindai skrev:
T_Borg skrev:

Jag slapp när de stoppade mig när vi kom tillbaka senare, "du slipper denna gången".. jo man tackar ;D

Tur man iinte körde motorvägen tillbaka till malmö då, hade kanske kostat en del o_0

Vad var det egentligen som hände på E65:an?? Hörde något om det under "senkvällen"...

Skönt för dig att du iaf slapp undan med en tillsägelse, även om 500:- inte e några stora summor så kan man ju ha betydligt trevligare för de än att betala ett par sura böter!

352 Inlägg
8 augusti 2009
kul träff med många fina bilar och action smile synd att polizei avbröt det hela, hoppas alla har kvar sina körkort.

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Street legend
191 Inlägg
8 augusti 2009
tyckte det var lite bilar som körde! Va mer vi med hojarna som drog där! tongue

You only get 1 finger while I'm shifting gear ;)

1 517 Inlägg
8 augusti 2009
Träffen vart helt ok, många folk o så, Men en sak jag undrar,  varför måste ni dra på vid alla bilar när vi står pakerade på ystadände ? man hör små stenskott... + att folk går och kollar bilar. varför kör ni när polisen kommer?= ) vad ska dom göra när vi står pakerade?. smile   och dom dära mopederna Baah stör mig på dom hehe smile

trevlig kväll! wink

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Street legend
191 Inlägg
8 augusti 2009
mopederna som i moped eller våra motorcyklar wink

Utbildad proffsamatör
786 Inlägg
8 augusti 2009
Varför inte leta upp en sekundär plats i Ystad?! När kling & klang kommer så drar vi dit och leker katt o råtta med dem lite! smile

Mycket bilar, mycket folk, och ett antal som körde... antalet kunde ha varit större dock! wink

1 517 Inlägg
8 augusti 2009
Rs_88 skrev:
mopederna som i moped eller våra motorcyklar wink

motorcyklarna helt sjukt! smile var klöss i dom hehe det gilllas smile

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Street legend
191 Inlägg
8 augusti 2009
jaa det e fett naajs! 10 gånger roligare att köra hoj än att köra bil! ^^

111 Inlägg
8 augusti 2009
Tack alla för fin kväll. Synd att vi blev avbrutna.

111 Inlägg
8 augusti 2009
Tubbex skrev:
motorcyklarna helt sjukt! smile var klöss i dom hehe det gilllas smile

Den svart/vita hojen gick bra. Gillar hur den låter.

111 Inlägg
8 augusti 2009
Blev det nån drift på film?

239 Inlägg
8 augusti 2009
Rs_88 skrev:
jaa det e fett naajs! 10 gånger roligare att köra hoj än att köra bil! ^^

Men det är 10 gånger mer tillfredställande att sitta i en bil som hänger på en hoj, än en hoj som hänger på en bil big_smile

För övrigt så tyckte jag det kördes lite lite, förra fredagen så var det många fler bilar som körde.
Och som någon annan sa, varför sticker alla direkt. Folk behöver väl inte leka fast and furious hmm

Och som en tredje sa, en backup plats hade ju varit nice.
Senast redigerat av Arkaj (8 augusti 2009)

Sök