Jag har försökt dra ihop lite VSR bilar men alla e dööö tråkiga!! Nån e o campar o nån håller på att meka o nån ska på fest o nån pallar inte mm mm mm!! Jag är iaf sugen och jag vet att Erik (Arkaj) e sugen.. Så vi kommer nog... Beror såklart på vädret!!
Skyll inte på vädret nu
Strålande sol o sommarvärme .. vad vill du ha? regn?? haha
Mer träff än körande ikv, men de va kul förutom SYZ bussen + de två V70 bilarna senare
Kul o få se "babyblå" 240 live Dock såg jag aldrig om den fick gå något på rakan ? Ja hur gick det me supran? Såg inga direkta spår, endast att den stod halvvägs utanför vägen, fast på kanten med nergrävda bakhjul..
Jävligt trisst det där. Han körde ju bara förbi, inte ens speciellt fort heller. Vet någon hur det gick för honom. Vad var det med den vita Supran, Mötte den vid elgiganten precis efter att polisen på bilden anlänt.
Polisen filmar event likt detta för att sedan kunna identifiera förare som kör i racen som läggs ut på nätet för att kunna ha i sitt register. I filmer som läggs ut så är oftast regskyltarna obrukbara och då åker polisen själva ut vid nått tillfälle för att hoppas få några "kända" bilar på filmen så kan dom hålla koll på dessa bilar och förare!
/Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB