Hahaha jo, körde förbi när dom stog å kände på dina bakdäck?! WTF... Men tur de, dom plocka rätt många för felaktig ljuskombination! Tack å lov att man nt har dimljus ;P
Får väl säga tack till Aero_Olsson som visa vart blåljusen fanns (: kom direkt efte dig nästan. Hoppas att de inte blev dyra böter för dig?
Njae. 1200kr för felaktig ljuskombination. Är glad för det. Racet jag gjorde mot den röda 900 när jag blev stannad var jag uppe i ca 130 på fel körbana vilket dom såg . Abs´en tuggade som fan när jag såg ljusbågen på snutbilen. Först klagade dom på att det luktade bränt gummi. Skyllde på att mitt avgasbandage på Downpipen luktade. Det köpte dom inte för 5 öre Fick först blåsa, sen kollade dom däcken. Vilka idioter, mina framsulor var mindre än 1,6mm på vissa ställen. Den ena snuten kände tom 2 gånger, men det köpte dom Så jag har väl haft en jävla tur i oturen
skönt att det inte blev ngt mer iaf
1200 för felaktig ljuskombination är bättre än att bli tagen för att kört i 130 på fel väghalva
Riktigt trevligt med så många bilar i kväll, nästa vecka kör vi avslutning... KLOCKAN 19 träffas vi !!
Varför stog du inte nere vid spåret som vanligt Då hade jag sluppit böter. Poliserna frågade tom efter dig varför du inte stod och höll utkik
Mannen med walkitalkie var inte på plats! Men nästa vecka ska vi hålla ordning på allt ... Då ska det vara ordning o reda!
Tråkigt med böter .. nästa gång så hoppas jag att vi slipper polisen, vi får se till att bygga upp reservplaner !! Nästa gång slutar inte träffen 22 eller 23 .. utan då kör vi...
roligt med så mycket folk dock synd att polisen kommer men det går ju å ordna enkelt att ha några som står en bit innan å signalerar med heljusen i sf tycker man..
Får väl säga tack till Aero_Olsson som visa vart blåljusen fanns (: kom direkt efte dig nästan. Hoppas att de inte blev dyra böter för dig?
Njae. 1200kr för felaktig ljuskombination. Är glad för det. Racet jag gjorde mot den röda 900 när jag blev stannad var jag uppe i ca 130 på fel körbana vilket dom såg . Abs´en tuggade som fan när jag såg ljusbågen på snutbilen. Först klagade dom på att det luktade bränt gummi. Skyllde på att mitt avgasbandage på Downpipen luktade. Det köpte dom inte för 5 öre Fick först blåsa, sen kollade dom däcken. Vilka idioter, mina framsulor var mindre än 1,6mm på vissa ställen. Den ena snuten kände tom 2 gånger, men det köpte dom Så jag har väl haft en jävla tur i oturen
He he då var det tur att jag förlora då racet för jag hadde nog fått en diger lista om de hadde stoppat mig mvh henke