haha update! de har ju vart jul å allt så men tomten måste ha svängt förbi ikea i sundsvall innan han kom för jag fick precis vad jag ville ha JAPP häpna grabbar! skärbrädor åhh <3 blir mina nya stänk skärmar var de tänkt E jag inte smart så säg Sen det obligatoriska delen med att lacka mina plåtisar vita Så vi får se när de där faller på plats kan nog ta ett tag haha
du e som jag, bygger saker av sånt som ingen annan skulle tänka sej:D
haha det som är lite roligt Funderar dok om jag ska göra dom långa eller lite mer stilrena korta :S Äsh blir nog mittimellan! :Pefter som jag är så osäker
var det en grå och en svart i varje pack eller? jag skulle ha röda på min audi, men den ena i varje pack var ju fan orange så jag var tvungen att köpa 4 till.. sen har jag kört sönder 3st, så jag har köpt totalt 7pack
var det en grå och en svart i varje pack eller? jag skulle ha röda på min audi, men den ena i varje pack var ju fan orange så jag var tvungen att köpa 4 till.. sen har jag kört sönder 3st, så jag har köpt totalt 7pack
Ike dom är typp mörk grå haha så kan de gå MEN F*NEN ! de ser jag ju nu xD haha ena är ju ljus grå och ena mörk grå........ OMG får köra med den ljusare bak så den blir skitigast xD haha hade du inte sagt något hade jag aldrig tänk påre haha
så nu läcker motorn olja som ett troll (igen) samma fel.. In ringade NR12 Ingen som har en oskadad liggandes ? (alltså inga mjuka små ''bucklor'' repor mm) Den ska bytas och filtringarna som jag har liggandes i garaget.
Äsh tänker man inte påre så kommer man nog inte se de när dom väl sitter på bilen annars blire till att bara ut och åka på kvällen så ingen ser dom xD haha
Kan även lägga in en bild på en liten del av en bil som vi ska åka runt i på tex studenten och dela ut kondomer i Föredetta 3or som klistrat på
(jag är en sk kondom-ambasadör) VILL VARNA KÄNSLIGA TITTARE!
Ja mitt projekt står ju ganska still.... 1 meter snö på bilen, och antagligen har battriet fryst sönder oxo.. läcker olja och ingen stands att va.... Så de sket sej ju =P MEN! är på gång att (kanske) köpa ett 2,1L block får se i slutet av veckan om han svara någon gång.... Om inte annat så ska jag höra med min lärare som tydligen kan borra x) dok så sa han att de kan bli thingt då har han så lite tid över.. men vi får se. killen som jag mailat/sms'at med bor nedanför sth men 600 kr är ju inget att prata om dok kommer frakten bli ap kallas dyr men de sket jag i just nu Och kan ju liva upp tråden med en bild dok dålig men wtf.. Jag renoverar ju upp ramlager på skolan (ironi) Vad gör man lixom inte när man har tråkigt
Denna dag har det hänt sjuukt mkt!!!! typp när man väl ska göra något med bil fan så skiter det sej Tänkte starta upp henne idag och fylla på med glykol och helt enkelt låta den gå varm (Allt detta för jag är en snäll ägare ) Börja med att borsta av bilen lite lätt och plocka ur mitt batterI! sen vart det lite tattigt... har inte orkat fixa choke på SU'na så de blev så här Sen sätta batteriet på värmning innan laddning! Sen gick jag ut och med vårat husvagns batteri (som nyss va laddat) koppla in den och vred på nyckel..... wöö wöööö wöööö.. sen va de batteriet slut... så jag gick in och tänkte sätta andra batteriet på laddning '' plång'' sa de Tur man är hendig tsss... MOBBA EJ MINA KABLAR!!! dom är ju förmaximalt el flöde (A)