2389
Sök

Volvo 142-72 [uppdate bakaxel]

Liten pöjk
610 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
ahl_86 skrev:
efreeli skrev:
mja ska nog vänta med att lägga pengar på annat nu xP får bli att lösa vatten pumpen men jag kommer hålla utkik smile

Ja det gör du rätt i smile, viktigast är att få ut bilen på vägarna och ha pengar kvar till soppa:P

mena de smile ska bli kul som faen när jag fått på dellortona igen och ut å gasa lite smile

orginal? nää du kan va orginal!

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
25 mars 2010
Rackans tjusigt smile

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

Liten pöjk
610 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
BunnA skrev:
Rackans tjusigt smile

man tackar smile

Liten pöjk
610 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
sen så va jag ut en snabbis och bytte ''o-ringen'' till röret bak till värmepacketet.
Läckte endå.. så jag tror att topp packningen har fart just där.... så mjaa. bara att demontera ner allt igen och försöka på nytt.. men Fnnnnn om det fortfarande läcker efter bytet.......

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
25 mars 2010
du kan få två amazondörrar och en S-kam för instrumentet wink håll koll på de marknader du är på, du kanske hittar nån finare där, vissa ska inte ha så mycket, och hittar du en orginal är det ju värt tongue får passa sig bara, för många samlare vet värdet på delarna, och vissa verkar ta ut mer än vad det är värt.. hmm

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

Liten pöjk
610 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
du kan få två amazondörrar och en S-kam för instrumentet wink håll koll på de marknader du är på, du kanske hittar nån finare där, vissa ska inte ha så mycket, och hittar du en orginal är det ju värt tongue får passa sig bara, för många samlare vet värdet på delarna, och vissa verkar ta ut mer än vad det är värt.. hmm

amazon dörrarna behöver ju jag wink s-kamen blir nog lite väl i min som ska gå gata som man ska kunna crusa runt i xD mjooru wink men finns ju en del bönder som bara har grejjer liggandes som man kan köpa billigt billigt tongue

Liten pöjk
610 Inlägg
25 mars 2010
Trådstartare
ska ta och springa till simo sen imorn tror jag och köpa packning om jag nu orkar dvs tongue
men ska ta och sova nu
GODNATT smile
http://img194.imageshack.us/img194/6256/p3250086.jpg

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
26 mars 2010
då får jag väl behålla min extremt välbevarade dörrar som stått inne i +25år tongue jo får hålla utkik, det är ju det som är svårt att få tag på billigt idag instumenten, småsaker görs ju nya såsom rattar m.m...

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

Liten pöjk
610 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
Jaaaa. pappa har tydligen gett mej körförbud på bilen. förar bältet's rull grejen fukakr sej så tongue
Ingen som har bälte till 140/240 till salu här i stan tongue ? lite brådis då jag får mina packnignar i morgon och jag måste ut och testa!!! tongue
Senast redigerat av efreeli (27 mars 2010)

1 266 Inlägg
27 mars 2010
efreeli skrev:
Jaaaa. pappa har tydligen gett mej körförbud på bilen. förar bältet's rull grejen fukakr sej så tongue
Ingen som har bälte till 140/240 till salu här i stan tongue ? lite brådis då jag får mina packnignar i morgon och jag måste ut och testa!!! tongue

jag har bälten liggandes:P

Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst

Liten pöjk
610 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
rally-tobbe skrev:
efreeli skrev:

jag har bälten liggandes:P

behöver inte längre big_smile haha tongue

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
27 mars 2010
jag letar amazonbälten fram så jag slipper göra hål i mina vita paneler, rullbälten alltså tongue

------------------

Liten pöjk
610 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
Volvo1968 skrev:
jag letar amazonbälten fram så jag slipper göra hål i mina vita paneler, rullbälten alltså tongue

hmm vet ingen som kör amazon, men jag vet vart det står en hel amazon som är upp rostad dok plundrad på grejjer tongue kan höra med killen om de sitter nå bälten i den smile ?

1 574 Inlägg
28 mars 2010
efreeli skrev:
Volvo1968 skrev:

hmm vet ingen som kör amazon, men jag vet vart det står en hel amazon som är upp rostad dok plundrad på grejjer tongue kan höra med killen om de sitter nå bälten i den smile ?

Kan ju va så att mina bälten kommer från en amazon, vet aldrig.. haha tongue

Liten pöjk
610 Inlägg
31 mars 2010
Trådstartare
tss jaa... vart ska jag börja tongue less pga alla mina polare har typp lov nu. och inte jag.....
Sen så fick jag hem packnings satsen jag beställde, och fick inte med den förbannade vatten pumps packningsen som jag ville ha...........
Denna sotnings sats köpte jag

Jag vill inte hänga ut hemsidan men vill bara visa vad jag beställde!!!!!!
http://img100.imageshack.us/img100/7307/275535.jpg

Så typiskt min tur (igen) och ja. den läcker ff efter en massa även fast jag användt en massa
packnings klister tongue

1 574 Inlägg
Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
1 april 2010
du har tur med din bil du wink

Liten pöjk
610 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
Brago skrev:
den kosta ju "bara" 106kr på mekonomen, kööp wink

Och 10 kr på motoroldies tongue

Liten pöjk
610 Inlägg
1 april 2010
Trådstartare
BunnA skrev:

haha a jo tongue

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
1 april 2010
efreeli skrev:
BunnA skrev:

haha a jo tongue

haha. Men lycka till i framtiden smile

Sök