BILDER: YstaTräffen 090424

Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
25 april 2009 · 4 418 Inlägg

Hences skrev:
Haha, finns det någon träff du missar? tongue Snygga bilder som vanligt, thumbs up!

Ja faktiskt tongue

Tack iaf big_smile

Kungen-EssE
26 april 2009 · 993 Inlägg

Mackanol,
vad vill du ?
om du inte har varit på denna träffen så sluta skriv här,
är du någon pappa till Jill? bry dig om dig själv än att du har så jävla bra koll på henne "denna månaden var du så, förra månaden var du så"

om du nu tycker om poliserna så mycket så gå sök in dej till dom, för jag hatar dom, har du något problem med det?

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
26 april 2009 · 2 456 Inlägg

Ja Bängen har värkligen trålat runt i landet de sista dagarna ute i trafiken antar dom skall körra
in alla aspiranter men man tycker att dom skulle ha lite mer viktigare saker att lösa en att jaga
bilister som har sitt fordon som hobby det som e ok e om det e något som är trafik farligt att racka nedpå.

Sen att dom ej kan ta fast vissa rånare,pedos,våldtäkts personer,maffia värksamhet etc,etc pga att dom
väljer att ta det enkla först att hacka på oss bilister ......

Men Jill nice pickturs ..... as vanligt .....  http://img.zatzy.com/images/icons/icon14.gif  å leve det fria ordet !!!!!!!

//WolfMan

Senast redigerat av lonewolf-holm (26 april 2009)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
26 april 2009 · 4 418 Inlägg

Tack Elias och Sam !! big_smile

Senast redigerat av Jill (26 april 2009)

haagi
26 april 2009 · 905 Inlägg

Mackanol skrev:

Jill skrev:

Mackanol skrev:

Nej.


Dåså....


När man i 3 timmar bara åker och kollar regg.nummer och ger böter för liten framskyllt och tonade rutor... Då anser jag att det är ett ALLVARLIGT fel i samhället!

Ut och jaga folk som kör onyktra, gör något som är bra för samhället... Men att sitta i sin pikébuss och leta bilar som inte är 110% tycker jag är skandal!

Jag menar framförallt hur du har betett dig här på forumet på senare tid, Det är skandal tycker jag
Sen tycker jag att du ska skita i vad dom har för arbetsuppgifter, Är något fel på bilarna så ska folk ha böter.
Tänk att jag en gång hade dig som lite utav en förebild
Fina bilder var det iallafall

du är helt ute och cyklar Mackanol!!!!!

varför ska polisen slösa sin tid på oss som inte har gjort något. . ta dem som våldtar kvinnor som snor våra saker från våra bilar osv. . de är de ni ska ta inte oss som går till jobbet varje dag dag ut och dag in och oss som bara vill köra fina bilar och vara sociala!!! placera ystads polisen i rosengård malmö och få slut på detta brand attentat istället och gör någon nytta..

MVH
Haagi

Andreas79
26 april 2009 · 3 968 Inlägg

Vanja/Jill jag tycker att det du skrivit är kanonbra! Och står till 100% på din sida! smile

Senast redigerat av Andreas79 (26 april 2009)

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Alex_M Steker som aldrig förr
27 april 2009 · 503 Inlägg

Så sjukt snygga bilder jill!

Angående snuten så är dom precis likadan här uppe i gurkstan. så SATANS dryga. Va ner till stockholm i lördags på kungenskurva träffen. snutarna var likadan där. såklart. Håller med dig och det du skrev !!

8-)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
27 april 2009 · 4 418 Inlägg

Andreas79 skrev:
Vanja/Jill jag tycker att det du skrivit är kanonbra! Och står till 100% på din sida! smile

Tack Andreas! big_smile

Alex_M skrev:
Så sjukt snygga bilder jill!

Angående snuten så är dom precis likadan här uppe i gurkstan. så SATANS dryga. Va ner till stockholm i lördags på kungenskurva träffen. snutarna var likadan där. såklart. Håller med dig och det du skrev !!

Tack! big_smile

Då kanske det är allmänna direktiv dom har fått... Tycker inte att de har vart så ettriga och ohyfsade innan.

Alex_M Steker som aldrig förr
27 april 2009 · 503 Inlägg

Jo jag tror det är något sånt. måste väl håva in stålars till lönen tongue

8-)
P-Hellberg Fotograf
27 april 2009 · 212 Inlägg

det är alla aspiranter som ska läras upp nu ..  då blir dom lite extra klistriga ..  lugnar nog ner sig snart igen ..

Keller Hamster
27 april 2009 · 817 Inlägg

fint vår väder, kattungarna leker, tulpanerna blommar, dom små sparvungarna lär sig flyga och aspiranterna är utsläppta tongue

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang