Jag har fått kravbrev från SBP för utebliven besiktning på gröna bilen, fast vi inte beställt en tid, eller fått något papper på det! Men jag ska plocka ihop henne o sen besiktiga den och se om det finns något att klaga på, jag har inte en aning, då det blir första besiktningen för mig med denna bil
Jag besiktade min bil för en vecka sen det vart ett blankt papper
Najs! hoppas på det jag med, men man vet aldrig med besiktningen i vallentuna idioter som gnäller på att upphängningen inte är korrekt, men vafan SAAB gjorde ju så från fabrik, så jag fattar inte va han gnäller om
Elda skrev:
Besiktigade min -84 på 25 års dagen (i april) såklart blev det blankt papper, alla fel fixar man ju innan lycka till!
Shit va grymt! Jo det vill man gärna göra, men jag har inte hittat något fel, så det är ju bara köra in och se hur domen lyder
Tackar!
Och imorgon sätter jag igång med gröna igen, så den blir klar till bes
Tjenare tjenare Har tittat igenom hela projektet idag och måste säga att ni har en jädra energi
Kommer troligtvis att köpa en saab 9000 själv när jag får pengar så detta är rena rama inspirationskällan, tackar för det!
Om ni nu skulle vilja höra min åsikt om era mer nya saker så tycker jag att 4st högtalare i framdörr kommer bli på tok för mycket :p. Ang. Basen där bak så har jag sett på andra 9000 att de byggt in dem vid hjulhusen vilket blev jävligt maffigt, istället för att ha dem mitt i bagaget
Tjenare tjenare Har tittat igenom hela projektet idag och måste säga att ni har en jädra energi
Kommer troligtvis att köpa en saab 9000 själv när jag får pengar så detta är rena rama inspirationskällan, tackar för det!
Om ni nu skulle vilja höra min åsikt om era mer nya saker så tycker jag att 4st högtalare i framdörr kommer bli på tok för mycket :p. Ang. Basen där bak så har jag sett på andra 9000 att de byggt in dem vid hjulhusen vilket blev jävligt maffigt, istället för att ha dem mitt i bagaget
Fortsätt kämpa blir hur snyggt som helst
/ stagesix
tackar tackar bara o skaffa en du med hehe jo de kan tyckas mycket med 4 st men de kommer behövas jag lovar.
ser riktigt bra ut, fortsätt kämpa. Bra att den gick igenom Kommer det någon toning på lite glas senare, eller vad är de närmaste som ska ske förutom högtalar-projekten
ser riktigt bra ut, fortsätt kämpa. Bra att den gick igenom Kommer det någon toning på lite glas senare, eller vad är de närmaste som ska ske förutom högtalar-projekten
/ stagesix
hehe de e sjukt mycket annat med ang toning så har jag redan tonade rutor bak om de var de du mena. de som ligger närmast att göra nu är att få på de nya speglarna. sedan så kommer det komma ett paket nu i veckan som kommer ta en hel del av tiden fram över. men va de e får ni se
hehe lite otydligt av mig kanske, men syftade på funkiee's vita Tycker de gör rätt mycket med tonat snyggt som f*n . Väntar otåligt på fler fräscha updates från eran sida