Anngående: Blackrace Borås 30/5

Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

TurboAnkan skrev:

Anubis skrev:

TurboAnkan skrev:

Hoppas verkligen de stämmer smile För dåligt väder vill man inte ha:(

Hehe ja idag stod de 21+ och ingen risk för regn big_smile

låter gött, För annars hoppar bara min uppe på asfalten & de händer inte ett skit om de rengnar!

Det är inte många bilar som går fort vid regn... wink

Det kommer bli solsken på lördag! Kan redan känna lukten av burnouterna... smile

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

M_Amby skrev:
Jag och mina bröder kommer nog förbi en sväng och drar några repor smile aldrig kört Blackrace innan så kan bli kul att kolla lite tider!

Får se vem av böderna som är snabbast då... Så har ni en inbördes tävlan! smile

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
D_amby
28 maj 2009 · 54 Inlägg

Formula skrev:

M_Amby skrev:
Jag och mina bröder kommer nog förbi en sväng och drar några repor smile aldrig kört Blackrace innan så kan bli kul att kolla lite tider!

Får se vem av böderna som är snabbast då... Så har ni en inbördes tävlan! smile

mm, blir roligt att se vem som får bäst tid av oss 3 smile

Ford Mustang "EcoBoost" (2017)
Dani_porr
28 maj 2009 · 91 Inlägg

Klart man kommer! brossan kommer nog också men 245Turbo:P smile

Volvo 240 "Gödis" (1988)
Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

D_amby skrev:

Formula skrev:

M_Amby skrev:
Jag och mina bröder kommer nog förbi en sväng och drar några repor smile aldrig kört Blackrace innan så kan bli kul att kolla lite tider!

Får se vem av böderna som är snabbast då... Så har ni en inbördes tävlan! smile

mm, blir roligt att se vem som får bäst tid av oss 3 smile

Japan mot Europa... En av er skulle haft en jänkebil isället. smile Så det blev en bil från varje del av världen.
Ni får tävla mot mig, jag har en TransAm -94 (ca 300hk)...

Vi ses på lördag!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
Anubis
28 maj 2009 · 1 255 Inlägg

Formula skrev:

D_amby skrev:

Formula skrev:

Får se vem av böderna som är snabbast då... Så har ni en inbördes tävlan! smile

mm, blir roligt att se vem som får bäst tid av oss 3 smile

Japan mot Europa... En av er skulle haft en jänkebil isället. smile Så det blev en bil från varje del av världen.
Ni får tävla mot mig, jag har en TransAm -94 (ca 300hk)...

Vi ses på lördag!

Får väl säga att ja håller på japan roll

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
D_amby
28 maj 2009 · 54 Inlägg

mm en amerikanare är ju inte helt fel heller smile , hoppas bara man har lite mönster kvar när de e dags att köra så man inte bara står och spinner tongue... VI SES!!! big_smile

OCH KLART MAN HÅLLER PÅ JAPAN! big_smile

Senast redigerat av D_amby (28 maj 2009)

Ford Mustang "EcoBoost" (2017)
Anubis
28 maj 2009 · 1 255 Inlägg

D_amby skrev:
mm en amerikanare är ju inte helt fel heller smile , hoppas bara man har lite mönster kvar när de e dags att köra så man inte bara står och spinner tongue... VI SES!!! big_smile

OCH KLART MAN HÅLLER PÅ JAPAN! big_smile

hehe kul o se att de börjar komma lite fler Japanare i dessa trakter har vart väldigt dåligt med de tycker ja ser du mig så kom gärna fram o hälsa alltid kul o träffa nytt folk big_smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

Ni kommer antagligen träffa mig iom att jag kommer besiktiga bilarna!

Ps Glöm inte hjälm och handskar.. Ds. wink

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
Anubis
28 maj 2009 · 1 255 Inlägg

Formula skrev:
Ni kommer antagligen träffa mig iom att jag kommer besiktiga bilarna!

Ps Glöm inte hjälm och handskar.. Ds. wink

Hehe ok hoppas man inte stöter på några problem då tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
28 maj 2009 · 2 362 Inlägg

Jag håller på japan bilarna ;D

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
D_amby
28 maj 2009 · 54 Inlägg

Anubis skrev:

D_amby skrev:
mm en amerikanare är ju inte helt fel heller smile , hoppas bara man har lite mönster kvar när de e dags att köra så man inte bara står och spinner tongue... VI SES!!! big_smile

OCH KLART MAN HÅLLER PÅ JAPAN! big_smile

hehe kul o se att de börjar komma lite fler Japanare i dessa trakter har vart väldigt dåligt med de tycker ja ser du mig så kom gärna fram o hälsa alltid kul o träffa nytt folk big_smile

yepp will do, mm såg en supra i borås förra gången ja var där men annars e de rätt lugnt tycker ja också.

Ford Mustang "EcoBoost" (2017)
Anubis
28 maj 2009 · 1 255 Inlägg

Formula skrev:

dadde skrev:
måste det vara flamsäkra handskar eller duger typ vanliga tunna mekarhandskar? tongue

Det duger med mekarhandskar... (trädgårdshandskar med för den delen)

haha trädgårdshandskar tongue Första gången ja körde hitta ja inget annat än farsans feta mc handskar kände knappt växelspaken när man höll i den tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

Anubis skrev:

Formula skrev:

D_amby skrev:
mm, blir roligt att se vem som får bäst tid av oss 3 smile

Japan mot Europa... En av er skulle haft en jänkebil isället. smile Så det blev en bil från varje del av världen.
Ni får tävla mot mig, jag har en TransAm -94 (ca 300hk)...

Vi ses på lördag!

Får väl säga att ja håller på japan roll

Oväntat... wink
Hmmm det kan väl inte stämma att du har 276hk när du kör på 7.99sek? Borde vara närmare 450hk eller?

Om detta blev en Jänk vs Japs tävling så ångrar jag lite att jag sålde min förra Firebird smile. Den körde jag på 6.7sek... big_smile

Med mina nuvarande 270+ hk lär jag komma sist... Men vi får väl ta den diskussionen i en "eftersnack" tråd. tongue

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
Formula
28 maj 2009 · 398 Inlägg

Anubis skrev:

Formula skrev:

dadde skrev:
måste det vara flamsäkra handskar eller duger typ vanliga tunna mekarhandskar? tongue

Det duger med mekarhandskar... (trädgårdshandskar med för den delen)

haha trädgårdshandskar tongue Första gången ja körde hitta ja inget annat än farsans feta mc handskar kände knappt växelspaken när man höll i den tongue

När jag körde upp för dragracinglicens hade jag tjocka trädgårdshanskar... Mycket skön känsla... lol

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson
Anderssonz
28 maj 2009 · 52 Inlägg

jag tänkte ta å prova på att köra lite nån gång måste man ju prova på detta själv smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang