Hej!
Tänkte göra en projekttråd om min Nissan

Är ju en hel del som ska göras på den.
Historia:Bilen är en Nissan 180 ZX med en 1.8L Turbo. Den köptes ny av min farfar 1988 och har inte haft några andra ägare. Den är rostfri för den har varit inne på verkstad en gång om året sen den var ny. Nu ska den komma till min ägo efter en överenskommelse mellan mig och min farfar.
Bilen just nu:Just nu står bilen hos en mekaniker. Min farbror brukade ha den innan när han var hemma på sommaren, men på något sätt lyckades han spräcka kylaren. Kylaren ska in till Kristianstads Kylarrenovering vilken dag som helst och sen tillbaka till mekanikern. Där ska den sen sättas ihop och sen iväg på besiktning och efter det hem till mig när jag har mitt körkort
Framtiden:Tänkte skriva en lista på saker som ska göras med bilen. Den kommer fyllas i efterhand när det kommer nya ideér och tips.
| [X] = Klart | [/] = På gång |
Ta körkort [X]
Få hem bilen [X]
Städa den innuti [X]
Tvätta och polera [ ]
Lacka det silvriga längst ner på bilen svart [ ]
Installera ny stereo och nya högtalare [X]
Citroen XM vinge [ ]
Trimma lite [ ]
Trimlista:Saab 9000 Turbo [ ]
Saab 9000 IC [ ]
Nissan 200 spridare [ ]
3/2.5" avgas med rensad kat och japs (3" till den rensade katten och 2.5" till japsen) [ ]
Nissan 200 stödgördel (kanske) [ ]
Bilder:Ja vad är en projekttråd utan bilder?

Skuggan framifrån 
Från sidan. Riktigt bra skick 
Inredningen. Inte så fin just nu. Funderar på en ratt från en 200SX
Stereon och skärmen som ska in. Ska dock skicka tillbaka stereon tror jag då den är riktigt kass 
Har två sånna här kit som ska in 
Ja det var allt för denna gången. Ös på med tips och ideér på hur jag kan förbättra bilen

Undrar också om någon vet vart jag kan köpa chipp till denna bilen. Ett från en 200SX kanske kan passa?
MVH Linus