Fick sålt en gammal goo veteranar bil idag. så lite ledsen e jag över att den ska försvinna men samtidigt behöver jag pengarna. fast dom försvinner till annat. men gott att bli av me en och få plats för nästa osv, hehe
Applåderar...skönt. Vad ska han istället transportera sig dagligdags med?
Ska beställa nya spindelleder till kapitänen eftersom dom nu finns att köpa nya så får den rulla som bruksbil tills våren. För 2 månader sedan fick jag enbart pris på 2 begagnade för 5000kr. Till våren kommer det förhoppningsvis att stå en orange nyrenoverad suburban redo att användas.
att det har visat sig intresse för amazonen, hoppas att den blir såld snart, måste ha plats för nästa..... plus att det e spelning te lör i lur´s bygdegård!
Självklart tråkigt och synd för de anställda, men folk måste vara sanslöst korkade om de ska köa och tro att det finns guld och gröna skogar bakom dörrarna.
Tror folk att Expert har köpt in massor med apparater och frontat fram allt för att sedan nästan skänka bort det?
Självklart att de inte har några drömlager att prata om. Sen har ju anställda och vänner med familj i flera led länsat det mesta. Vet ju själv hur det funkar. Sista utförsäljningen vi hade på jobbet med -40% på ett parti så drog jag personalrabatten utöver sänkningen och köpte allt utom visnings-exet. Detta 2 minuter innan dörrarna öppnades.
Visst får man ligga ute med bra med tusenlappar men går att sälja fint på blocket sen
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Självklart tråkigt och synd för de anställda, men folk måste vara sanslöst korkade om de ska köa och tro att det finns guld och gröna skogar bakom dörrarna.
Tror folk att Expert har köpt in massor med apparater och frontat fram allt för att sedan nästan skänka bort det?
Självklart att de inte har några drömlager att prata om. Sen har ju anställda och vänner med familj i flera led länsat det mesta. Vet ju själv hur det funkar. Sista utförsäljningen vi hade på jobbet med -40% på ett parti så drog jag personalrabatten utöver sänkningen och köpte allt utom visnings-exet. Detta 2 minuter innan dörrarna öppnades.
Visst får man ligga ute med bra med tusenlappar men går att sälja fint på blocket sen
Ja tyvärr är folk faktiskt så fruktansvärt naiva ..
Senast redigerat av 770_EVOLVE (22 september 2012)