Fick nyss tag på dom 2 yttre grillsargerna till Kapitän P2 på ebay Tyskland, inte gratis direkt men dom är en sån grej som typ alltid är skadad eller borta. Dom hamnar på mitt Kapitänprojekt.
Väldigt svåra att få tag på i vettigt skick, så det här var månadens höjdpunkt.
Nice. Sweet. Perfa.
Äh, förlåt, det heter ju +1 och inget annat.
Månaden har enbart börjat, inga övriga förhoppningar i juni alltså.
Grattis likväl, polera och njut av dom, på ett tillbörligt vis så klart.
Fick nyss tag på dom 2 yttre grillsargerna till Kapitän P2 på ebay Tyskland, inte gratis direkt men dom är en sån grej som typ alltid är skadad eller borta. Dom hamnar på mitt Kapitänprojekt.
Väldigt svåra att få tag på i vettigt skick, så det här var månadens höjdpunkt.
Nice. Sweet. Perfa.
Äh, förlåt, det heter ju +1 och inget annat.
Månaden har enbart börjat, inga övriga förhoppningar i juni alltså.
Grattis likväl, polera och njut av dom, på ett tillbörligt vis så klart.
Tack du, och det var den 31:a igår kl 22:55.
Den här månaden ska f-nemig ha så många höjdpunkter att jag får huvudvärk.
Fick åka nytvättad och städad bil till jobbet. Snart bjudfrukost med färska frallor. Fredag. Långjobb så bilens det ska skruvas på under är varm och torr.
Det som gör mig glad idag är att inte måste ta ut mina bilar i detta kladdiga väder(Corvette och Trans Am)!!!! Glad att vara ledig idag och i morgon!!!!
Att dagens lek inte medförde så stora skador som jag först befarade vid okulärbesiktningen i skogen. I alla fall inte jämfört med han som körde sönder oljekylaren till automatväxellådan.(har jag också gjort en gång på en JEEP)
Kanske lite löjligt att vara glad över, men fick äntligen min nya lastbil på jobbet idag! Efter en del förseningar pga Corona så fick man äntligen sätta sig bakom ratten
Kanske lite löjligt att vara glad över, men fick äntligen min nya lastbil på jobbet idag! Efter en del förseningar pga Corona så fick man äntligen sätta sig bakom ratten
Vilken liten söt tråkigt med mittkonsollen, (är väldigt skönt med rörelsefrihet i hytten), men är väl så med distributions livet