ser bra ut:) p-12orna är sjukt bra basar enligt mig:D kör på en sån i min merca combi å de spelar på bra har spelat 137,7db med en sån.. tål sjukt med effekt gör dom å.. skickar på min med 1700+ rms å den har hållt i 2 år drygt.. du får ligga i så man får se va detta tar vägen kul å se hur du får in 2st i en liten caddy
Sorry sorry.......! Händer inte mycket här inte!!!!
Haft lite beskymmer med både tid å plats att hålla till för tillfället då vi har så gott som fullbokat varje vecka på firman! -"Ja ja...,tänker ni! Mycke snack, lite verkstad...!" Men det kommer igång, jag lovar!!!!!!
Gillade JBL 8orna (2st) jag hade innan i Caddyn så basvalet har ändrats nu!
Blir nu ist 6st JBL 804or i portad låda ist för P1222orna! (Tackar Örjan "Evilaudio" för affären!)
Efter mycke funderingar så har jag bestämt att lägga ner detta projekt!!! Som ni har märkt så har det inte hänt nånting på länge och det kan förklaras med följande:
Har egen billackeringsfirma å det senaste halvåret har det varit väldigt mycke jobb! Så orken/tiden har inte räckt till!
Har ej eget garage så ska jag greja med bilen så måste den in på lacken å pga av alla jobb som varit så har den inte fått plats!
Och så har dieselpumpen börjat läcka....igen!!!! Bytte till en begagnad i våras å den har börjat läcka nu! Så nu står Caddyn översnöad på går´n!!!
Sist men inte minst.....Så har jag bestämt att börja renovera det "gamla" bostadshuset som står på gården! Så min tid å mina pengar kommer nog att gå åt där!!!!!