Filmprojekt: Bästkustens Street Race

Cambrant
9 maj 2009 ·

Tjena!

Folk filmar men det är aldrig nån som lägger ner besväret på att redigera och lägga upp materialet. Lite trött på det så jag har nu startat ett projekt där jag filmar en massa Street Race och annat kul och lägger upp för beskådning.

Kika gärna in på min sida och kolla på filmerna. Tre filmer är redan släppta som folk verkar gilla så jag fortsätter i samma anda smile Kom gärna med förslag om vad som är bra eller dåligt så jag kan förbättra mina filmer. MYCKET NÖJE!

Just nu håller jag på med fjärde filmen "Cockpit view" !

Senast redigerat av Cambrant (17 juni 2009)

pappan1979
9 maj 2009 · 25 Inlägg

Kul med lite filmskapare! Vet hur mycket tid det tar att göra en bra film om man ska redigera och göra lite mer än dem vanliga, filma ladda upp ett klipp. Jag har gjort en del amatörfilmer själv dock inte med bil tema utan mer spel filmer i tex Q4, UT99 etc men har lite planer på att göra någon film med bilar i sommar!

Lycka till och vi ser fram emot lite bra redigerade filmer! smile

Volvo V70R AWD "Black Version" (1999)
GOLDEN Golden Gross Owner
10 maj 2009 · 312 Inlägg

Gött jobbat !! Hoppas man får se en hel del filmer nu under sommaren smile

Weermets Gasglad
10 maj 2009 · 295 Inlägg

Bra initiativ!

Opel Vectra "2.0T" (2007)
MrKerm Avstängd
10 maj 2009 · 1 557 Inlägg

Nice big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Losgard
10 maj 2009 · 1 688 Inlägg

Kul initiativ, filmade lite förra året och lade upp ett litet klipp. Men man tröttnar ganska fort om man inte har något stort intresse/tålamod för att redigera, men för dom som orkar, Tummen upp! smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
audi_s4 elektriker
10 maj 2009 · 26 Inlägg

tjena jag filmar och lägger åxå ut! finns på youtube  heter hardcoreallday

Audi s4 "wofflan" (1999)
Heller_gbg
10 maj 2009 · 144 Inlägg

fin fint ju!!! smile

Cambrant
11 maj 2009 ·

audi_s4 skrev:
tjena jag filmar och lägger åxå ut! finns på youtube  heter hardcoreallday

Tja, Har kollat in dina klipp , nice , men vissa måste du ju censurera smile

coffe.dk Zzzz
11 maj 2009 · 937 Inlägg

Riktigt bra film smile

Cambrant
5 juni 2009 ·

Det blev lite ändrade planer men nu är iaf FILM NUMMER TVÅ KLAR OCH REDO FÖR BESKÅDNING!

GSR Tribute heter den och finns under mina videoklipp.

http://www.garaget.org/video/keyd12i2mcf7

OBS: Version 2 av GSR Tribute filmen. Var tvungen att sudda om 2 plåtar och en snubbe som inte ville va med på film.

Senast redigerat av Cambrant (2 augusti 2009)

Cambrant
7 juni 2009 ·

Kan ju meddela att "RC in Bergsjön" e strax klar. Lägger upp den nån gång i veckan.

zijaa Bilmekaniker
7 juni 2009 · 1 354 Inlägg

Cambrant skrev:
Kan ju meddela att "RC in Bergsjön" e strax klar. Lägger upp den nån gång i veckan.

gött med race på hemmaplan tongue

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
volvo_s60_
7 juni 2009 · 19 Inlägg

Så det var du som filma ifrån cockpit sist?!
Måste varit dig jag såg när jag parkera bilen va?
Jag gick och prata med alla som stod med kamera längs kanten efter jag hade kört men ingen var du..
Får nog hålla bättre koll nästa gång så man får hälsa på dig! heheh

Cambrant
8 juni 2009 ·

Ja min bil syns nog, och min vita seglarjacka också smile Så hälsa på mig nästa gång ^^

Glansen
8 juni 2009 · 1 310 Inlägg

volvo_s60_ skrev:
Så det var du som filma ifrån cockpit sist?!
Måste varit dig jag såg när jag parkera bilen va?
Jag gick och prata med alla som stod med kamera längs kanten efter jag hade kört men ingen var du..
Får nog hålla bättre koll nästa gång så man får hälsa på dig! heheh

aa jag hörde att du frågade efter cambrant cool men när jag skulle säga det så gick du big_smile

volvo_s60_
8 juni 2009 · 19 Inlägg

Glansen skrev:
aa jag hörde att du frågade efter cambrant cool men när jag skulle säga det så gick du big_smile

Det var la synd att jag gick just då! hahaha..
Ni får ha bättre pli på mig som vet vem jag är,,  Får försöka bättre på mitt minne att komma ihåg folk oxå. hehe

mastrovious
10 juni 2009 · 627 Inlägg

Grymt bra initiativ! Har letat ihjäl mig både efter bilder å filmer efter varje race men utan att lyckas hitta något! Keep up the good work! cool

volvo_s60_ skrev:
"2.4 sugis"

Det va du som va på bergsjö racet sist va? lol

We Ride Togheter, We Die Togheter!
volvo_s60_
10 juni 2009 · 19 Inlägg

mastrovious skrev:

volvo_s60_ skrev:
"2.4 sugis"

Det va du som va på bergsjö racet sist va? lol

Jajjemen det är det!! wink Kör för att det är skoj, sen vinner jag några race ibland oxå och det är ju extra kul.
Speciellt när bilen bara är en slö sugis med över 300kg ljudbygge i bagaget. tonguetonguetongue

mastrovious
10 juni 2009 · 627 Inlägg

volvo_s60_ skrev:

mastrovious skrev:

volvo_s60_ skrev:
"2.4 sugis"

Det va du som va på bergsjö racet sist va? lol

Jajjemen det är det!! wink Kör för att det är skoj, sen vinner jag några race ibland oxå och det är ju extra kul.
Speciellt när bilen bara är en slö sugis med över 300kg ljudbygge i bagaget. tonguetonguetongue

Tyckte den gick som fan! Trodde du ju de va turbo motor om jag inte minns fel! big_smile

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang