Efter snack: Carlstad träffen 2009 Norra fältet 16 maj.

Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
11 maj 2009 · 231 Inlägg

Det e gräsplan där va???

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
Jontelitokd
11 maj 2009 · 1 043 Inlägg

Biiaatchen skrev:
Det e gräsplan där va???

stämmer smile



jag har små aningar om att det kan vara ganska högt gräs jag.. akta er för dolda gropar!

Biiaatchen Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
11 maj 2009 · 231 Inlägg

axza skrev:

Biiaatchen skrev:
Det e gräsplan där va???

stämmer smile



jag har små aningar om att det kan vara ganska högt gräs jag.. akta er för dolda gropar!

Japp det vore ju lämpligt wink

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..
volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Nej är perfekt höjd på gräset smile Vi kommer att hålla till uppe mot idrotts platsen på norra fältet. Men vi kommer se till att ni parkerar säkert. Bara kom på lördag så fixar vi resten wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Jontelitokd
11 maj 2009 · 1 043 Inlägg

volvo_1987 skrev:
Nej är perfekt höjd på gräset smile Vi kommer att hålla till uppe mot idrotts platsen på norra fältet. Men vi kommer se till att ni parkerar säkert. Bara kom på lördag så fixar vi resten wink

var där idag och kikade lite smile finns ju grus att ta ifall de behövs fyllas gropar på grusvägen, annars var höjden på gräset bra smile kände dock inte hur blött det var.. men uppehåll hela veckan iaf! wink

sätter ni upp band och grejer eller hur gör ni? med området tänkte jag på..

volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

axza skrev:

volvo_1987 skrev:
Nej är perfekt höjd på gräset smile Vi kommer att hålla till uppe mot idrotts platsen på norra fältet. Men vi kommer se till att ni parkerar säkert. Bara kom på lördag så fixar vi resten wink

var där idag och kikade lite smile finns ju grus att ta ifall de behövs fyllas gropar på grusvägen, annars var höjden på gräset bra smile kände dock inte hur blött det var.. men uppehåll hela veckan iaf! wink

sätter ni upp band och grejer eller hur gör ni? med området tänkte jag på..

Är super fint i marken med tanke på det regn vi haft. Kommer garanterat inte bli inställt pga. regn cool

Vi spärrar av området så gott vi kan. Utställningen har vi uppe mott idrotts plan och besöks parkeringen kommer vi ha på grusplan till höger om norra fältet sett från infarten.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Jontelitokd
11 maj 2009 · 1 043 Inlägg

volvo_1987 skrev:

axza skrev:

volvo_1987 skrev:
Nej är perfekt höjd på gräset smile Vi kommer att hålla till uppe mot idrotts platsen på norra fältet. Men vi kommer se till att ni parkerar säkert. Bara kom på lördag så fixar vi resten wink

var där idag och kikade lite smile finns ju grus att ta ifall de behövs fyllas gropar på grusvägen, annars var höjden på gräset bra smile kände dock inte hur blött det var.. men uppehåll hela veckan iaf! wink

sätter ni upp band och grejer eller hur gör ni? med området tänkte jag på..

Är super fint i marken med tanke på det regn vi haft. Kommer garanterat inte bli inställt pga. regn cool

Vi spärrar av området så gott vi kan. Utställningen har vi uppe mott idrotts plan och besöks parkeringen kommer vi ha på grusplan till höger om norra fältet sett från infarten.

NICE! smile kommer bli great detta!

volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Kommer bli super. Men lite orolig för vad mycket städning det blir på kvällen =/

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
kolipko
11 maj 2009 · 124 Inlägg

volvo_1987 skrev:
Kommer bli super. Men lite orolig för vad mycket städning det blir på kvällen =/

Jag kan inte svara för alla andra.. men JAG kommer iaf hjälpa till att städa smile

volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

kolipko skrev:

volvo_1987 skrev:
Kommer bli super. Men lite orolig för vad mycket städning det blir på kvällen =/

Jag kan inte svara för alla andra.. men JAG kommer iaf hjälpa till att städa smile

Det vet jag wink Tänker mer på besökarna med hoppas det är vetigt folk som kommer.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Stejfaan Basknarkare
11 maj 2009 · 470 Inlägg

ja om ström finnes vore de ju askanon smile batteribanken kan ju behöva laddas smile

Team Carbonize
Sandgren
11 maj 2009 · 131 Inlägg

åket förbi platsen idag och det såg fint ut. så nu e det bara att hoppas på fint väder så det blir något av det hela

Kur
11 maj 2009 · 32 Inlägg

axza skrev:

Biiaatchen skrev:
Det e gräsplan där va???

stämmer smile



jag har små aningar om att det kan vara ganska högt gräs jag.. akta er för dolda gropar!

Ingenting du behöver oroa dig för axza, Q4 klarar nog de mesta wink

Jontelitokd
11 maj 2009 · 1 043 Inlägg

Kur skrev:

axza skrev:

Biiaatchen skrev:
Det e gräsplan där va???

stämmer smile



jag har små aningar om att det kan vara ganska högt gräs jag.. akta er för dolda gropar!

Ingenting du behöver oroa dig för axza, Q4 klarar nog de mesta wink

haha.. vem vet.. kanske finns en stor stock ivägen yikes eller ett stort berg..

ozman
11 maj 2009 · 104 Inlägg

närmaste matstället är väl inne på  willys  och andra sidan motorvägen
jag ska prata med korvgubben som står utanför nöjefabriken på helgerna han kanske vill ställa upp och sälja korv
vem fixar sopp påsar och sånt?

HARTIN
11 maj 2009 · 49 Inlägg

nu drar de ihop sig gött fölk!!
Hoppas på sol nu så kommer detta bli underbart.

Kommer det finnas ett schema eller? tänkte på om det blir prisutdelning eller liknande.
Gött om man har koll på läget:P

volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

HARTIN skrev:
nu drar de ihop sig gött fölk!!
Hoppas på sol nu så kommer detta bli underbart.

Kommer det finnas ett schema eller? tänkte på om det blir prisutdelning eller liknande.
Gött om man har koll på läget:P

Nej vi kör en enkel träff först, inga priser denna gång.Derbi och jag är ny börjare inom detta. Men sköts detta bra och snyggt kommer det bli en större med ev. Sponsorer. Schemat är det som finns i första inlägget. Bra att ni håller er uppdaterade wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

ozman skrev:
närmaste matstället är väl inne på  willys  och andra sidan motorvägen
jag ska prata med korvgubben som står utanför nöjefabriken på helgerna han kanske vill ställa upp och sälja korv
vem fixar sopp påsar och sånt?

Det med att sälja mat med där ute kan vi nog glömma hmm Måste söka till stånd och massa krångel. Så ta med mat är att rekomendera om ni inte tar en promenad. Men forskar i detta med ljud och el, kanske kan fixa det smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Tiiiseen
11 maj 2009 · 526 Inlägg

ozman skrev:
närmaste matstället är väl inne på  willys  och andra sidan motorvägen
jag ska prata med korvgubben som står utanför nöjefabriken på helgerna han kanske vill ställa upp och sälja korv
vem fixar sopp påsar och sånt?

Igentligen borde inte skräp problemet finnas om inte folk är så  lata och dumma ibland men de borde ju respektive bilägare kunna ta sitt ansvar och plocka upp runt sin egen bil

volvo_1987
11 maj 2009 · 1 675 Inlägg

Tiiiseen skrev:

ozman skrev:
närmaste matstället är väl inne på  willys  och andra sidan motorvägen
jag ska prata med korvgubben som står utanför nöjefabriken på helgerna han kanske vill ställa upp och sälja korv
vem fixar sopp påsar och sånt?

Igentligen borde inte skräp problemet finnas om inte folk är så  lata och dumma ibland men de borde ju respektive bilägare kunna ta sitt ansvar och plocka upp runt sin egen bil

Kommer finnas sopp säckar ut ställda lite var stanns. Men finns en och annan som har svårt med detta med att pricka säcken hmm

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang