2885
Sök

Efter snack: Carlstad träffen 2009 Norra fältet 16 maj.

1 043 Inlägg
12 maj 2009
kresse skrev:
hmm, underligt att ingen har pratat med mig om ljud tävling???? ja äger halva instrumentet som ja och k1mm0 mäter med så inget är omöjligt men detta måste ja veta senast imorgon om ja ska krångla med tv osv .... om ni vill ha lite mätningar vill säga!!!!!! mvh krisse

intresse verkade finnas iaf.. tycker du ska ta med.. roligt att se..

något mer som vore roligt var ju ifall ni kunde fixa snubben som åker runt och prövar dämpare.. prövade mina igår.. han ska uppåt i länet nästa vecka så hinner ni få tag på honom så kanske han ställer upp! smile

85 Inlägg
12 maj 2009
ett pm av arrangörerna vore fint så ja vet att de finns ström osv:) plus att man får föra lite oväsen , för de låter ju trots allt lite  när man mäter:)

VW PASSAT CARBONIZE EDITION
RE AUDIO - U-DIMENSION - ECLIPSE
KRISSE tackar ,calle på carbonize, TTX bygg i grums .mm

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
kresse skrev:
ett pm av arrangörerna vore fint så ja vet att de finns ström osv:) plus att man får föra lite oväsen , för de låter ju trots allt lite  när man mäter:)

Det vist jag inte, sorry hmm Va sista mötet med kommunen idag kl 13:00. Så nu blir det för sent tyvärr att fixa elen. För ska anmälas långt i förväg sad

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Nu har man träffat den trevlige pricken nixzic. Var ute på norra fältet och tittade. Han kommer även ha med sig dator på lördag, så han kom på den briljanta iden. att om ni utställare vill finns det möjlighet att beställa online pizza ( allt inom nyttig mat =P) med utkörning smile vad tror ni om det?

341 Inlägg
12 maj 2009
Kan man bli struken från listan? Jag vet inte om jag kommer komma nämligen.. yikes

Drive it like you stole it

230 Inlägg
12 maj 2009
Hoppas bara på fint väder:) Men jag som ställer ut måste ja vara där ända te kl 21?, elr finns de undantag?, för är nämligen crusing i säffle den kvällen:P

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Breexiz skrev:
Kan man bli struken från listan? Jag vet inte om jag kommer komma nämligen.. yikes

Nej går inte du måste komma tongue

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
eXe skrev:
Hoppas bara på fint väder:) Men jag som ställer ut måste ja vara där ända te kl 21?, elr finns de undantag?, för är nämligen crusing i säffle den kvällen:P

Vi kan göra undantag. Men sånt vill vi veta vid insläpp. Så ni får parkering närmare utfart wink

230 Inlägg
12 maj 2009
okajokaj:P de ordnar sig nog=)

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
eXe skrev:
okajokaj:P de ordnar sig nog=)

Klart det gör, inget är omöjligt cool

Xenon is the shit
98 Inlägg
12 maj 2009
Nu har jag faktiskt fixat med en pizzeria som ordnar utkörning för oss utställare
Nu vill ja se om det finns intresse för detta
Tanken är såhär:
Ni kommer kunna komma till mig (sitter vid insläppet) och kolla menyer så skriver ja ner va ni vill ha, ska ha ungefära tider för beställningen så de inte kommer nån 2 min efter och ska ha en pizza
tanken är att de kanske ska beställas minst 10 Pizzor åt gången så kommer en kille och kör ut dom,
kommer naturligtvis gå å beställa och få utkört flera gånger under träffen.

De är riktigt bra på pizzor och har inte utkörning vanligtvis men de ville gärna hjälpa oss med utkörning.

citera på denna om ni har intresse för detta
Måste helst prata med dom på torsda kväll så de har personal till lördan om det kommer in mer beställningar än vanligt
Ska dit å få ett gäng Menyer isåfall så alla får chansen och beställa det de vill!

Xenon is the shit
98 Inlägg
12 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Breexiz skrev:

lättast är å inte krångla mer med listan utan att alla står kvar så inte
nån försvinner av misstag och inte står med på listan när han/hon kommer på lörda å inte kommer in tongue

1 675 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
Nixzic skrev:
volvo_1987 skrev:
Breexiz skrev:

nån försvinner av misstag och inte står med på listan när han/hon kommer på lörda å inte kommer in tongue

Huvudet på spiken wink

Xenon is the shit
98 Inlägg
12 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Nixzic skrev:
volvo_1987 skrev:

Huvudet på spiken wink

hehe har skrivit in en mat idé nu wink

simoni rimnäisi
269 Inlägg
12 maj 2009
tjobre... tror ni att de kommer att komma mycket folk då? har hört från mina nordvärmländska kamrater att de kommer att komma jävligt mycke fölk!

tjopp tjopp!

simoni rimnäisi

744 Inlägg
12 maj 2009
Nixzic skrev:
Nu har jag faktiskt fixat med en pizzeria som ordnar utkörning för oss utställare
Tanken är såhär:
Ni kommer kunna komma till mig (sitter vid insläppet) och kolla menyer så skriver ja ner va ni vill ha, ska ha ungefära tider för beställningen så de inte kommer nån 2 min efter och ska ha en pizza
tanken är att de kanske ska beställas minst 10 Pizzor åt gången så kommer en kille och kör ut dom,

De är riktigt bra på pizzor och har inte utkörning vanligtvis men de ville gärna hjälpa oss med utkörning.

Måste helst prata med dom på torsda kväll så de har personal till lördan om det kommer in mer beställningar än vanligt
Ska dit å få ett gäng Menyer isåfall så alla får chansen och beställa det de vill!

Varför inte scanna in pizzaprogramet och slänga upp den i tråden så att man kan välja hemma och vet vad man ska ha direkt? tongue

Xenon is the shit
98 Inlägg
12 maj 2009
Jimmu skrev:
Nixzic skrev:
Tanken är såhär:

Varför inte scanna in pizzaprogramet och slänga upp den i tråden så att man kan välja hemma och vet vad man ska ha direkt? tongue

har skippat online idén.
ja prata med en pizzeria förut som inte har den tjänsten, men det blir mycket lättare, annars kommer de andra pizzeriorna inte hinna med, de måste vara förberedda när de kommer in mkt beställningar.
Så tyckte de va lättare att ja skriver upp beställningarna å ringer han ja pratat med så fixar han allt sen smile

178 Inlägg
12 maj 2009
synd att det inte blir ljudtävling.. hade gärna provspelat lite:smile.

mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK

864 Inlägg
13 maj 2009
Nixzic skrev:
Tanken är såhär:

Jag gillar den ide'n!

1 043 Inlägg
13 maj 2009
haha jises.. börjar spåra ur tongue

Sök