4025
Sök

MadeByMe's Nissan 200sx s13 [säljs i delar]

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2010
Grattis smile Jag hade oxå vetlat haft en Däck & fälg sponsor. smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/52804/852969_d93iyo.jpg

Drog en sväng till biltema och köpte lite glasfiber spackel, vattentemp givare och en adapter.. dock var adaptern lite väl lite, så ska byta den..
Var även på Ikea och käkade samt köpte in lite grejer till mitt ny renoverade kök, inte klart än, men ser bra ut! smile
http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs239.snc3/22644_1325295462390_1530995113_1079823_1460348_n.jpg
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs219.snc3/22644_1324624365613_1530995113_1078283_293041_n.jpg

börjar tröttna lite på att uppdatera min tråd.. får något enstaka svar, och ibland inga alls. Känns direkt inte uppmuntrande då att fortsätta.. Gör ju ändå detta för er skull.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2010
Känner likadant i min tråd.. Och du får ju ändå mer svar än jag får :S Bara att inse, ska man få nån respons så måste de vara nått monster till bygge man gör..
Senast redigerat av _night_stalker_ (4 februari 2010)

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Känner likadant i min tråd.. Och du får ju ändå mer svar än jag får :S Bara att inse, ska man få nån respons så måste de vara nått monster till bygge man gör..

jo tyvärr är det väl så.. Sådant som är intressant, ändå tycker jag det hat hänt ganska mycket med min bil med tanke på min ekonomi, motorraset, motorbytet, bilsport, sponsorer osv.. Men men, Jag är ganska van! smile Tur att jag har dig som en trogen läsare! smile

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
4 februari 2010
MadeByMe skrev:
Idag fick jag ett trevligt mail på facebook! smile

Däcksponsor, samt fälg, dock har dom inga fälgar som jag är intresserad av sad
får se om jag köper dom jag har kollat på eller ändrar mig.

Men däcksponsor är inte helt fel smile

Härligt, NIPO trading eller?

Mvh!

Herr
1 722 Inlägg
4 februari 2010
Jag kan lova er att det är flera hundra som läser tråden, men få skriver.. smile

Jag är en av dom.. Men ville bara ge en headsup!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
LINGSTROM skrev:
MadeByMe skrev:
Idag fick jag ett trevligt mail på facebook! smile

Däcksponsor, samt fälg, dock har dom inga fälgar som jag är intresserad av sad
får se om jag köper dom jag har kollat på eller ändrar mig.

Men däcksponsor är inte helt fel smile

Härligt, NIPO trading eller?

Mvh!

Nej.. eller jo, vi snackade om det, men dealen var bara om jag fick kunde betala inom 10 dagar för fälgarna låg i container just nu.. och det hade jag inga pengar till i December när jag var arbetslös, och han ville inte  att jag betalade i Jan.. sad Men ska ta kontakt med han igen och kolla smile

Har ett lokalt företag i min trakter som fixar schysst pris på däck och fälg! smile
Senast redigerat av MadeByMe (4 februari 2010)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
LocKtar skrev:
Jag kan lova er att det är flera hundra som läser tråden, men få skriver.. smile

Jag är en av dom.. Men ville bara ge en headsup!

Kul att höra! Men kommentera lite mer smile

7 120 Inlägg
4 februari 2010
Indeed LocKtar, läser många projekttrådar men det är sällan man kommenterar. Du får gå efter hur många det är som tittar in, det gör iaf jag smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Aerodynamik skrev:
Indeed LocKtar, läser många projekttrådar men det är sällan man kommenterar. Du får gå efter hur många det är som tittar in, det gör iaf jag smile

Okej, det ser inte jag.. ser bara om tråden är uppdaterad, går inte på min användare, sen trycker jag på foruminlägg.. Men som ni säger, det är nog bara att man läser och sen inte skriver något. Jag kör på det att jag kommenterar då och då,  för en kommentar glädjer trådskaparen mer än ingen alls, eller? smile

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
4 februari 2010
MadeByMe skrev:
jo tyvärr är det väl så.. Sådant som är intressant, ändå tycker jag det hat hänt ganska mycket med min bil med tanke på min ekonomi, motorraset, motorbytet, bilsport, sponsorer osv.. Men men, Jag är ganska van! smile Tur att jag har dig som en trogen läsare! smile

Jo, klart jag läser och komenterar smile Har länge velat haft en 200sx så jag följer flera såna byggen just nu big_smile

MadeByMe skrev:
Okej, det ser inte jag.. ser bara om tråden är uppdaterad, går inte på min användare, sen trycker jag på foruminlägg.. Men som ni säger, det är nog bara att man läser och sen inte skriver något. Jag kör på det att jag kommenterar då och då,  för en kommentar glädjer trådskaparen mer än ingen alls, eller? smile

Precis, komentarer värmer mer än att ha många visningar.

Chevrolet Racing

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
MadeByMe skrev:

Jo, klart jag läser och komenterar smile Har länge velat haft en 200sx så jag följer flera såna byggen just nu big_smile

MadeByMe skrev:

Precis, komentarer värmer mer än att ha många visningar.

Kan inte annat än säga att jag håller med där! smile

Nissan-freak
631 Inlägg
5 februari 2010
Jag tittar ofta i tråden, men kanske kommenterar lite för dåligt! Ska skärpa mig smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
R_Hjertqvist skrev:
Jag tittar ofta i tråden, men kanske kommenterar lite för dåligt! Ska skärpa mig smile

*smisk på fingrarna* lol

Update..
Väntar fortfarande på mitt kjolpaket.. Undrar när fan det kommer! Gah!
Nästa helg så ska jag försöka bygga fästen till stolarna, göra om toningen så jag hittade lite luftbubblor igår!
och små greja.. Ska jag vara ärlig så är jag ganska kass på att få tummen ur röven och fixa, skärpning!

Jag vill ha massa pengar för att fixa bilen mer..

4 767 Inlägg
5 februari 2010
Jag är också en sådan som mest läser men sällan skriver.. Men fortsätt uppdatera för all del, det är rolig läsning smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
Erick skrev:
Jag är också en sådan som mest läser men sällan skriver.. Men fortsätt uppdatera för all del, det är rolig läsning smile

Kul att höra från dig Erick! smile
Får nog ta och dra ut tummen ur röven snart.. tongue

Nä nu ska jag gå och snora ner min kudde och sova, Jobbet väntar imorgon! smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
7 februari 2010
Trådstartare
Fick nyss veta att fälgarna jag vill ha inte finns inte i lager och beräknasi nte tas hem heller i det bullmönstret som jag har.. Hittat hos annat företag, men där kostar dom fan 2500kr mer.. sad

Kan något av dem här 2 vara intressanta?

1. Tenzo-R Mach 10 17x7 Black/Red
http://www.nipotrading.se/shop/images/203316.jpg

2. Tenzo R Cusco 17x7 Black/Red
http://www.nipotrading.se/shop/images/Cuszoblackred.jpg

Vad tycker/säger ni?

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
7 februari 2010
Tenzo R Cusco Black/Red är snyggast av dessa 2 och skulle göra sig bra på din bil smile

Chevrolet Racing

671 Inlägg
7 februari 2010
Tenzo R Cusco 17x7 Black/Red

dem skulle sitta riktigt bra, grymt snygga

Spana in mitt miata projekt!
Smidd motor, rotrex kompressor, ecumaster black med adu 5", bc racing zr 3-vägs coils osv!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=325847

dARKiE
5 031 Inlägg

Sök