Eftersnack: Cruising i Hudiksvall Lördagen den 16/5

Crillee
17 maj 2009 · 133 Inlägg

Eftersnackstråd för cruisingen och träffen.

Hur var träffen ?
Var det några bilar där. Jag kom dit kl 19.50 och då var det ganska dött.

Lägg gärna in bilder och länkar här också smile

Senast redigerat av Crillee (17 maj 2009)

BMW 325i "BrilliantRot" (1992)
hansen
17 maj 2009 · 294 Inlägg

Jag tror inte det va nån träff, vi kom dit vid den tiden också. Men vi såg inte en enda bil smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
gamlingen
17 maj 2009 · 5 198 Inlägg

Typiskt Hudik,,, alla SKA men ingen GÖR.

-Kotten- www.drcljusdal.se
17 maj 2009 · 679 Inlägg

gamlingen skrev:
Typiskt Hudik,,, alla SKA men ingen GÖR.

bara att hålla med

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Crillee
17 maj 2009 · 133 Inlägg

Kan ju vara så att "träffen" inte var så planerad långt fram också.

BMW 325i "BrilliantRot" (1992)
hansen
17 maj 2009 · 294 Inlägg

Men sjävla crusingen va ju grymt bra, så man for ju inte upp i onödan smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
17 maj 2009 · 482 Inlägg

jag hadde jävligt trevligt även fast jag var nykter och körde!

Gick lite väl långsamt där vid 24:00 men annars var det en toppenkväll för min del


Detta körde jag och jag tror ni såg mig wink
https://www1.garaget.org/archive/8/7944/44583/44583-997141.jpg

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
gamlingen
17 maj 2009 · 5 198 Inlägg

Inge fel alls på själva cruisingen.. den va helt ok,,,verkar ha varit ganska toleranta konstaplar ute oxå...

240bns
17 maj 2009 · 1 008 Inlägg

Nog såg man denna öldrickar(?) van smile

NickeBe
17 maj 2009 · 12 Inlägg

Hmm.. vart lite  rökigt i bilen,,,, kabelbrand..men visserligen bara till slutsteget,

berglof88 SAAB-Dåre
17 maj 2009 · 192 Inlägg

Nitr00x skrev:
jag hadde jävligt trevligt även fast jag var nykter och körde!

Gick lite väl långsamt där vid 24:00 men annars var det en toppenkväll för min del


Detta körde jag och jag tror ni såg mig wink
http://www1.garaget.org/archive/8/7944/ … 997141.jpg

Du syndes smile

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D
-Kotten- www.drcljusdal.se
17 maj 2009 · 679 Inlägg

Crillee skrev:
Kan ju vara så att "träffen" inte var så planerad långt fram också.

nja va samma sak förra året på höst crusingen. 10 bilar kom 3 från sveg 4 från jusdal och 3 från hudik ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
17 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Jag kom ner vid 22-22:30 tiden, då var det bra med bilar, körde ett varv med Granadan eftersom jag lyckades hamna mitt i crusingen Omedvetet så det blev ett varv i ledet, sen parkerade vi och gick och kollade och såg då att det var mååånga vanliga bilar så då tog vi ett antal varv med Granadan då det var så kallt ute, kanske nån såg oss också? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
raggar_rasken
17 maj 2009 · 48 Inlägg

var en bra cruising tyckte jag:P dock lite kallt å ha rutorna nere:P

Milamber
17 maj 2009 · 5 Inlägg

ja de var lite för kallt och lite för lite folk på gatorna men annars var det bra där

Jezzze
17 maj 2009 · 68 Inlägg

Jag tycker också att kvällen var kanon, fina bilar å vackra babes...
Ja vädret var ju bra men det blev bra kallt framåt tolvslaget, huuua.

Väldigt lugn kväll kändes det som, lite däckskrik å inge bråk (typ) men gott om fylla vare då.

Sen lite gnäll såklart, som Glenne själv skrev "såg då att det var mååånga vanliga bilar så då tog vi ett antal varv med Granadan"
Precis, ähh dom kör ju med en vanlig bil så då kan vi ju också åka runt med våran...

Så tänker tyvärr många så det är ju en orsak till svenssonbilarna, ja menar man åker ju inte på en gräsklippare om det är en HD-träff eller hur!!????!!


Hell NO, ere cruising så ere... Det var väl ingen jävla bilträff eller hur!

Seriöst asså så många jävla V*lv* bilar (hemligt märke) på samma ställe under en och samma kväll har jag fan inte sett på mååånga år!

När man går runt bland folk så skrattar dom/blir lite sne på folk som åker runt i sina svenssonbilar samtidigt som folk åker runt i gamla amazoner och tror att dom är jättehäftiga och att amazon är värsta raggarbilen typ!

Tycka vad man vill om idioterna som åker svenssonbil på en cruising men jag tycker då iaf att dom är helt och hållet på fel plats, håll er till bilträffar-jävligt enkelt eller hur!!!!! (om det är kallt ute så tar man på sig mer kläder eller så stannar man faan hemma)

Sure visst så har vi alla olika åsikter och min är väl ganska tydlig men jag skriver inte för att få vänner/ovänner utan jag skriver bara ner lite kritik (min åsikt ang cruisingen) helt enkelt!

Visst en fråga är ju vart man ska dra gränsen för vilka som får och vilka som inte får!

Over n out........

Senast redigerat av Jezzze (18 maj 2009)

Jobbar som frilansande gynekolog...
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
18 maj 2009 · 5 753 Inlägg

Well, jag personligen åker på en crusing för att se på veteranbilar, jänkarna är bara en liten del av veteranbilarna... och kommer det en 740 och rullar förbi så grinar jag inte blod, vill jag inte se den så kollar jag väll på närmaste veteranare istället, svårare än så är det inte wink

Senast redigerat av _Glenne_ (18 maj 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MrVain
18 maj 2009 · 904 Inlägg

Ingen som fick me camaro -71 vi åkte runt i? Svart smile

De ska va gött å leva
StinaS
18 maj 2009 · 3 Inlägg

Va en jättebra cruising...Synd bara att de va så många volvos å annat skräp som körde runt där...Ska ju va finbilar inte nån sketen volvo som nästan ramlar sönder när dom dunkar med baslådan (som dessutom är nästan dyrare än bilen) å tro dom är tuff...lmao... (:
Va mycke fina jänkare ute å körde, dock synd att de inte var mer av dom å skulle vart mer veteranbilar....men va mycke fint att kolla på ändå, bortsett från alla fyllon å pojkar/flickor som tro dom är tuffa i sina rosthögar.... smile
Dom borde stänga av sträckan dom cruisar på iställe å bara låta jänkare å andra finare bilar köra där å inte låta resten av rosthögarna å överstylade bilar köra där... smile

Det gör inget...citat av min 3-åriga dotter (:
Nisse_R Maskinförare
18 maj 2009 · 287 Inlägg

jo visst var det en bra cruising, säger som en tidigare har sagt angående volvo.. om ni inte vill se dom så kolla på någon annan bil.. och vad det gäller amazon så hör den mer hemma på en cruising än en NY mustang.. Jag tyckte att det var många jänkare som såg ut att rasa ihop närsomhelst.. och så var det många både "raggarkarlar" och "minderåriga" som var allt för på lyset.. lite småtråkigt enligt mej.. och om det inte var så många "svenssonbilar" i en cruising så hade det knappt varit några bilar alls.. men men, det är min åsikt..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang