Angående: Brostugan varje vecka! ONSDAGAR 19:00

Danjul
17 maj 2009 · 107 Inlägg

Tanken slog mig, varför har vi inte en stående tråd angående brostugan, det är ju ändå träff i princip varje onsdag? smile
Lite snabb info för dom som aldrig varit på brostugan.

Vad?
Brostugan är en vanlig träff som innebär att man sparkar däck, snackar strunt och allmänt njuter av varandras åk och åsikter. Tar en glass i solskenet och umgås.

Var?
Brostugan, (http://www.brostugan.se/) Litet mysigt café som ligger i drottningholm (på vägen mot Ekerö) Du kör till brommaplan och där tar du av mot drottningholm/ekerö och efter bron så tar du första vänster så kommer du ner till Brostugan, ligger för övrigt på adressen Kärsön, 178 93 Drottningholm för dom som önskar knappa in det på GPSen.

Tid?
Vi brukar väl prata om ungefär från 18-19 till 20-21. Bilar och folk kommer och går hela tiden.

Och för dom som känner att samvetet brister lite så kan det ju vara snällt att gå in och köpa en glass eller en läsk då man ockuperar en p-plats :-)

Senast redigerat av Danjul (17 maj 2009)

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
AwdR Team Whiplash Racing
18 maj 2009 · 22 Inlägg

Då var det snart onsdag igen då ^^

Volvo 940 Turbo "Dragrace" (1993)
Danjul
18 maj 2009 · 107 Inlägg

AwdR skrev:
Då var det snart onsdag igen då ^^

Yes it is smile Kommer du med Lancian?

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
Grosshandlaren
19 maj 2009 · 327 Inlägg

Jag ska börja åka dit, ska bara få min Rs4 först.

vonekfalk Team Night Meet
19 maj 2009 · 217 Inlägg

Funderar på att titta förbi imorgon smile hur många brukar ni bli i snitt ? kul med en träff varje vecka smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Danjul
20 maj 2009 · 107 Inlägg

vonekfalk skrev:
Funderar på att titta förbi imorgon smile hur många brukar ni bli i snitt ? kul med en träff varje vecka smile

Svårt och säga men förra onsdagen var vi säkert 25-30 bilar. relativt bra för en liten vardagsträff.
Tyvärr kommer jag inte kunna närvara ikväll, kommer sitta i en bil på väg ner till västkusten för att fira helg där.

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
-Zeus- BMW
20 maj 2009 · 183 Inlägg

Kanske ska komma idag! big_smile
Om vädret blir lite bättre...

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Laserblue
20 maj 2009 · 239 Inlägg

Jag kommer ikväll om det slutar regna!

vonekfalk Team Night Meet
20 maj 2009 · 217 Inlägg

Absolut, inte 100% på att ja åker, får se smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Stream Statstjänsteman
20 maj 2009 · 125 Inlägg

Rs4Danderyd skrev:
Jag ska börja åka dit, ska bara få min Rs4 först.

Då måste jag åka dit för att se tongue den!!

Senast redigerat av Stream (20 maj 2009)

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
index
23 maj 2009 · 658 Inlägg

Vinga skrev:
Hej alla, jag och min kompis var vid brostugan i onsdags och i barkarby den 16/5.
Jag är en otroligt bilintresserad tjej och ska skaffa något så fort jag fått ihop pengar, Men på dom bilträffar jag varit på har jag känt mig väldigt utanför, vill uppmärksamma alla killar och även andra tjejer på detta och be er att bjuda in och få en känna sig mer välkommen istället för att kasta sneda blickar...hmmsmile

Tråkigt när det blir sådär. Har du varit fram själv och försökt inleda en konversation? Kan vara svårt för folk med bilar att veta om du är intresserad. Hoppas det går bättre för dig i framtiden.


Ontopic: Verkar ju riktigt trevligt det här, man kanske skulle kika förbi någon onsdag även fast man bor en bit bort. smile

Senast redigerat av index (23 maj 2009)

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
Danjul
23 maj 2009 · 107 Inlägg

index skrev:

Vinga skrev:
Hej alla, jag och min kompis var vid brostugan i onsdags och i barkarby den 16/5.
Jag är en otroligt bilintresserad tjej och ska skaffa något så fort jag fått ihop pengar, Men på dom bilträffar jag varit på har jag känt mig väldigt utanför, vill uppmärksamma alla killar och även andra tjejer på detta och be er att bjuda in och få en känna sig mer välkommen istället för att kasta sneda blickar...hmmsmile

Tråkigt när det blir sådär. Har du varit fram själv och försökt inleda en konversation? Kan vara svårt för folk med bilar att veta om du är intresserad. Hoppas det går bättre för dig i framtiden.


Ontopic: Verkar ju riktigt trevligt det här, man kanske skulle kika förbi någon onsdag även fast man bor en bit bort. smile

Det är ju faktiskt rent av värdelöst.. tyvärr var jag ju inte på plats så jag kan inte stå till svars för dom andra grabbarna men det låter ju jäklarns trist. Försökte ni inleda en konversation? jag lovar att i princip alla grabbarna på träffarna är riktigt sköna lirar och bara man öppnar truten lite så är man i full diskussion wink så det är bara att ta för sig!

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
Deagle
23 maj 2009 · 3 Inlägg

Jag e ny på bilträffarna i Stockholm och tycker att de flesta man träffat e öppna o trevliga.
I går i Kungens kurva så börja jag snacka me en som stod brevid mig o bara man börjar prata så lossnar de flesta smile

Volvo S60 AWD "Tea" (2002)
Grosshandlaren
23 maj 2009 · 327 Inlägg

Stream skrev:

Rs4Danderyd skrev:
Jag ska börja åka dit, ska bara få min Rs4 först.

Då måste jag åka dit för att se tongue den!!

Ja då får du börja åka dit för nu har jag min RS4 efter ett jäkla letande.
Du bjukkar på TipTop och java=)

7aan
23 maj 2009 · 101 Inlägg

haha brostugan känns lite som 98 ringnde och snacka om brostugan och ville ha rejs big_smile

Volvo 940 Turbo "Rödebaron" (1993)
-Zeus- BMW
24 maj 2009 · 183 Inlägg

Jag ska nog ta och komma dit nästa onsdag, men fan i mig om ingen kommer och hälsar.. tongue
Vill gärna att folk kommer fram och presenterar sig iaf om man inte har lust och prata, det är ju så roligt och lära känna nya människor. smile
Ses den 27:de allihopa!
Ciao!

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Danjul
24 maj 2009 · 107 Inlägg

Absolut smile håller med dig -Zeus- på onsdag kör vi hårt!
Vinga, kommer du på onsdag så är det nog några snackepellar där! (jag iaf)

Mitsubishi Evo V "Irja" (1998)
-Zeus- BMW
24 maj 2009 · 183 Inlägg

Vilken tid blir det då på onsdag?
18 eller 19?

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
Vinga
25 maj 2009 · 167 Inlägg

jag ska försöka komma, har inte så mkt att visa upp än så länge, men det är på G iaf.
Har en vit 945 om det är nån som vill veta tongue

TLO
25 maj 2009 · 1 062 Inlägg

Har inte zandlåda redan träff där på Onsdagar?

"You Go, we go!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang