Accelsson skrev:
Och just ja,
AKTA ALLA OJÄMNHETER PÅ PARKERINGEN
Mycket bra tillägg Mattias! Ojämnheterna är det faktiskt inte många som känner till, men det har rykt ett ANTAL frontspoilrar o framvagnsinställningar på den parkeringen. Lägg gärna upp detta på förstasidan så folk kommer ihåg det.. Första guppet som är vid svängen in till preem är igenlagt nu så det går att hålla full spetta in på parkeringen om det inte blivit ett gupp igen?
Well, mitt över parkeringen är det ett gupp som gör att bilen lyfter om man har lite fart, akta det helt enkelt..

Tror egentligen inte det borde vara svårare att organisera lite bara för det är en gorg-träff, sålänge någon tar tag i det. Med en megafon och lite seriöst snack (dvs inget lek med megafonen) så förstår de flesta vad som gäller, detta innefattar ju egentligen alla träffar hela tiden. Med en megafon blir man oftast mer respekterad och det tas seriösare, dessutom kan man vara trevlig o hälsa alla välkomna samt dra dom allmänna reglerna från början så inga missförstånd sker. Händer det dessutom något under kvällen kan man informera alla lite snabbt och smidigt om det..
Hoppas någon har lite slantar över eller möjligvis en lur hemma, så kan säkert Cim eller någon annan som känner sig manad att dra lite regler osv. vara schysst att göra det. För allas skull!

Oavsett kräver jag nästan en samling så att alla kan stå still, ha bilarna avstängda, hålla käften o lyssna till någon som drar reglerna. Det kan väl inte va så svårt? Det kommer som sagt alltid folk som inte kollat i tråden och det är oftast dessa som ställer till problem tyvärr, eftersom dom inte vet vad som gäller..
Ett tips till är väl kanske att ha en speciell bil alla känner igen, som man kan gå till för att få eventuell information eller liknande, det kan jag inte tänka mig är dumt alls!
Nej, nu ska jag sluta babbla - ni förstår nog vart jag vill komma..?
Känns som den här träffen kommer blir: