Angående: Ny Träff Intresse Norr Om Sthlm?

vonekfalk Team Night Meet
20 maj 2009 · 217 Inlägg

Hej. Tänkte höra om det fanns ett intresse till en Fredags träff varje fredag under sommaren?
De stora träffar som CarpieDiem ordnar är super.

Men en lite mindre träff för folk som vill ses lite oftare, snacka skit & sparka däck.
Vet att brostugan finns varje onsdag osv.. men som ja ex. har svårt att komma på den då ja jobbar sent onsdagar, kanske finns fler? därför tänkte jag fredag sista dagen på veckan. En lite mindre träff med fina bilar & glada miner smile

Somsagt är denna tråd bara för att höra om de fanns något intresse för denna ideé?
Har två tänkbara platser i huvudet, Outlet i barkarby parkeringen eller parkerings huset i jakobsberg?
Kan vara lite annorlunda att stå i ett 4-våningars p-hus o kika bilar smile


Tid är tänkt ca 21.00 - 00.00 (folk rullar in & ut som de känner för)

Skriv gärna om intresse finns, eller inte smile

Mvh Ekfalk!

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
paradyne Green Street Elite
20 maj 2009 · 676 Inlägg

om jag får ut bilen nåndag under sommaren så kommer jag gärna big_smile
annars får man väl åka med någon utav polarnas bilar smile

vonekfalk Team Night Meet
20 maj 2009 · 217 Inlägg

Tycker ja låter super smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Rizze_89 TSR
20 maj 2009 · 194 Inlägg

Är ju nästan alltid olika träffar på fredagar och lördagar hela sommaren... Kolla på Z, är lite mer aktivitet i det evenemangsforumet wink

Följ gärna mina projekttrådar!
Audi S4 Biturbo
Nissan 180zx S12 Turbo
s13mannen
20 maj 2009 · 70 Inlägg

Det låter super tycker ja! Själv bor skit nära jakan centrum. Men problemet är min bil blir aldrig klar! Annars kommer ja med polarns bil istället:p

Saab Biopower "Biopower Vector" (2009)
vonekfalk Team Night Meet
20 maj 2009 · 217 Inlägg

Tycker jag låter super smile Alla som har intresse men inte skriver det utan tänker "amen ja kommer" utan att skriva de här, eftersom de här blir en ny träff vore de bra om så många som möjligt meddelar mig om det smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
No__Fear
21 maj 2009 · 16 Inlägg

låter som en bra ideee jag dyker nog upp me massa polare

To Fast For You
JUSTer
21 maj 2009 · 451 Inlägg

Grymma parkerings garage som man kan ha bil träff i "o-stört" t.o.m kl 00:00 är vällingby garaget nedre plan, öppet till 00:00!!!

det garage som ligger under Onoff, kjelle och classe

Stort ere också där nere

Senast redigerat av JUSTer (21 maj 2009)

Bjelkis
21 maj 2009 · 72 Inlägg

Jag tycker det låter som en toppen ide smile, Gillad förslaget med vällingby garaget smile, det är sant som du säger JUSTer smile Jag är på som fan smile

Rawad C20LET
21 maj 2009 · 1 041 Inlägg

det låter toppen som en stående träff så man vet va man ska hitta på efter jobbet, bilen är snart färdig o ni får räkna med mig varje fredag smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
seebs
21 maj 2009 · 67 Inlägg

låter som en bra ide.. i ett garage är ju man oberoende av vädret också, vilket är super då våra svenska sommrar är lite som dom är.. tongue

TTR - Team Toxic Racing
Rawad C20LET
21 maj 2009 · 1 041 Inlägg

visst är det roligt med träffar men de flesta träffar som finns i sthlm ligger så långt från där man bor, det hade vart bra om man kunde hitta ett ställe i city o ses på så att de flesta kan kika förbi, men som sagt det kanske beror på att det inte finns stora parkeringar i city =/

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Rawad C20LET
21 maj 2009 · 1 041 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Rawad: Vi har ju parkeringen vid Centralstationen mitt emot 7/11 wink

//CarpeDiem wink

jo den kan funkar ibland med, men vi håller oss till era träffar sålänge tills vi får några till som är med o vill ses lite mer centralet tongue

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
mah88 Schwarz Funf
21 maj 2009 · 222 Inlägg

Låter trevligt! Parkering huset är en bra idé, sista våningen är öppen också , jag kommer iallafall !

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes
Hodell
21 maj 2009 · 60 Inlägg

Låter som en bra ide

vonekfalk Team Night Meet
21 maj 2009 · 217 Inlägg

Jätte kul att så många har intresse smile Tänkte att vi testar i Jakobsbergs P-hus, 4 våningar, dock inte våning 0 underjord. Men alla 4 uppåt är tillåtna.

Alla som känner att dom vill titta förbi på Fredag 22/5  21.00 - 00.00 är jätte välkomna!
Funderar även på om vi ska ha en liten "trip" som alla kör efter eller i mitten av träffen, med en återsamling i garaget?

Jag är iallafall jätte TAGGAD inför detta smile & hoppas att v kan få det att fungera tillsammans!
Som sagt är det min första träff som jag arrangerar så.

Mvh Ekfalk

Lista JB P-hus 22/5 (bara kopiera & fylla ut me era namn)

1. Ekfalk (röd calibra)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
....

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Lindbloom Sthlm(s)low
21 maj 2009 · 168 Inlägg

Låter rikigt bra de markus=) najs me träff i garage ju=) men va någon som pratade om träff i nått city garage? brukar dom inte stänga in/ut-passering ganska tidigt, å dessutom tror ja inte de finns nått garage i hela city som e gratis, vissa kan kosta 60 spänn timmen har ja för mig:S nån som vet lite mer om de, för träff i city kan ju va grymt kul annars:Dbig_smile

vonekfalk Team Night Meet
21 maj 2009 · 217 Inlägg

tjena henrik smile En träff i city garage kan dock bli krångligt tror ja, med tanke på att de är tätbebyggt osv, folk blir förmodligen störda osv? eller ja kanske har fel?

Tyckte jakobsbergs garage skulle vara perfekt?
Glöm inte skriva upp er på listan smile

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
Lindbloom Sthlm(s)low
21 maj 2009 · 168 Inlägg

jaa precis, finns ju en risk för de om man står på tomgång elr om de spelas hög musik..e nog inte så poppis:P jaa, de e ju öppet hela tiden, inte svårt att ta sig till elr nått så e nog ett bra ställe=) får se om ja kanske tittar förbi imorn om man hinner..middag hos mamma, så kan dra ut på tiden:P

JUSTer
21 maj 2009 · 451 Inlägg

Jag e på, tar med vänner och bilar

1. Ekfalk (röd calibra)
2. JUSTer
3.
4.
5.
6.

Senast redigerat av JUSTer (21 maj 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang