Idag har jag tyvärr bara jobbat. Men på rasten stack jag ner och monterade bakre kåpan för veven (den med packbox) och även bröst kåpan och la på de nya kedjorna.
Han som skulle pulverlacka ville inte svara i telefonen idag så får prova i morgon istället.
monterade ner bakvagnen lördag morgon sedan ställde jag upp och kopplade el i kompisene s40 blue exklussive som ska ställas ut på elmia i helgen. Igår blev det att byta broms slangar på en kompis v70 Och idag har jag börjat pressa i bustningar och hjullager. och byggt mig några nya broms rör.
Drivaxelbultarna satt som fan. Inte rätt sätt men fungerade.
Bakvagnen. Och obligatoriska släggan
Förra årets svetsade diff. Får se om den hamnar på igen.
powerflex blir enbart i de 4 som man ser där. alla andra blir "superflex" polyretan bustningar med 90sha hårdhet. Stenhårda gämmfört med powerflex. bra eller dåligt. det märker jag nog.
Nu står bilen på alla 4. Bromsarna är monterade och handbroms och allt sådant med. Saknar nu bara motor/inredning lampor och lufta bromsarna.
Även fått hem fälgarna ifrån pulverlacken.. OJOJOJ Nu letar jag bara gummin till dem. Inventerade lite förut och upptäckte att jag har 14st sopslut däck. HMM surt