Hittade även felet på bakbromsarna. Ena bulten till bromsoket va borta och den andra lös. och på andra sidan så va båda bultar lösa.. Är 100% säker på att jag monterade båda och drog åt. Är nog bra att ha lite locktite eller något på dem. Så får bli det. Tur att det inte hände något.
Tur att vi funktionstestade hela hjulupphägningen så snällt förra helgen. Så man kan hitta småfelen
Hittade även felet på bakbromsarna. Ena bulten till bromsoket va borta och den andra lös. och på andra sidan så va båda bultar lösa.. Är 100% säker på att jag monterade båda och drog åt. Är nog bra att ha lite locktite eller något på dem. Så får bli det. Tur att det inte hände något.
Tur att vi funktionstestade hela hjulupphägningen så snällt förra helgen. Så man kan hitta småfelen
Jo vi körde ju så jätte lungt. Karate starter. å ninja bromsningar!. + 10mil konbanekörning
Tackar så hemskt mkt Totten för filmandet! Och förlåt för att den kladdar ner i din projekttråd =P Längtar efter att få twin-sladda med din turbo-beemer!
Dina bromsok också lossnat? Kan det vara något "vanligt" fel vid hårdkörning för mina fram ok hade också lossnat efter lite hårdkörning och jag är också säker på att jag drog dem som satan, hmm.. haha.
Grymt projekt ialf hoppas allt lirar som det ska sen
Dina bromsok också lossnat? Kan det vara något "vanligt" fel vid hårdkörning för mina fram ok hade också lossnat efter lite hårdkörning och jag är också säker på att jag drog dem som satan, hmm.. haha.
Grymt projekt ialf hoppas allt lirar som det ska sen
I fram så satt de fast. Funderar på om det är någon gäng låsning på dessa bultar orginal. Jag ska nog skaffa någon klen modell av locktite eller något tror jag.
Hoppas att firman som ska byta rutan åt mig har fått den i morgon. Vill riva
Fan, snart 3 veckor sedan jag svetsade färdigt grenröret åt dig, något mer måste det ju ha hänt här? Ska ta tag i ombyggnaden av spridarbryggan snart med