Eftersnack: Vingåkerträffen 23 Maj ( Realcar & Garaget )

WeDo
23 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Så vad tyckte ni om träffen. Jag tycker det var kanon. Kom en liten skur men det var bara fram med sämskinnet igen wink

Sen tog det kanske lite för lång tid i tvätthallen för vissa... men men smile 

Nu ska huvet får villa i lugn och ro efter allt dunka dunka tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Kjelle86
23 maj 2009 · 8 Inlägg

Var riktigt bra... Bättre än förra året... Årets höjdpunkt.

_______________________________________________________-
Corrado VR6

taway
23 maj 2009 · 296 Inlägg

Klart trevligt arrangemang och jag fick med mig ett par snygga skor också smile

Volvo_Mannen Volvoskadad
23 maj 2009 · 6 017 Inlägg

Det var mycket fint att titta på. Bra mycket bättre än förra årets träff smile
Gillade volvo cabben skarpt

Jonas
camaro67 Meister
23 maj 2009 · 6 763 Inlägg

De va var väll inga större fel föruitom att alla ska spela musik hela tiden.. De blir ganska jobbigt när alla ska spela samtidigt

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Volvo_Mannen Volvoskadad
23 maj 2009 · 6 017 Inlägg

camaro67 skrev:
De va var väll inga större fel föruitom att alla ska spela musik hela tiden.. De blir ganska jobbigt när alla ska spela samtidigt

Jo lite jobbigt i längden blev det.

Men vafan? är det bara Örebroare som skriver i tråden?

Jonas
mkevert
23 maj 2009 · 180 Inlägg

Mycket trevlig träff! Mycket bättre än förra året, trots regnskurarna...

Tråkigt att inte bänken fungerade förrens 13.30. Det är ju det folk vill se när de gått två varv och kollat på alla grymt snygga bilar som var utställda...

Kul med så många utställda bilar! Hur många var det?

/Evert

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
lill3bror
23 maj 2009 · 1 397 Inlägg

Jag tycker träffen var riktigt rolig smile blev lite nervöst när man var först ut att dyna. Hade inte mycket att komma med. Men vill veta vad man har INNAN man börjar med stora moddningen smile

Nissan Skyline R33 GTS-T "Version 5.0 - 536 whp" (1995)
WeDo
23 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Joo, ang ljudspelningarna så borde det vara mellan vissa tider. Blir väldigt tungt för huvudet till slut när alla står och ska överrösta varandra.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Iceman3006
23 maj 2009 · 197 Inlägg

Mycket trevlig var de o klart bättre än förra året, synd bara regn men de vara ju bara en stund.
Sen kan man hålla med om att när alla ska spela samtidigt blir jobbigt ...borde vara på fasta tider.

- till er alla som kastar skräp & burkar på marken:(,


MVH Iceman3006

Seat Leon 1P/Mk2 "Black Angel" (2009)
Najs
23 maj 2009 ·

bromsbänken kan inte ha funkat som den ska.. första bänkningen ja hadde va de 242hk på hjulen. gick o klaga då ja inte fick prova 2ggr pga spännbandet som gick sönder så ja fick prova 2 ggr till o då skulle den lämna 491hk i motorn... vilket är högst tveksamt. så den där bänken skulle ja absolut inte lite på om ja va ni.

Najs
23 maj 2009 ·

Najs skrev:
bromsbänken kan inte ha funkat som den ska.. första bänkningen ja hadde va de 242hk på hjulen. gick o klaga då ja inte fick prova 2ggr pga spännbandet som gick sönder så ja fick prova 2 ggr till o då skulle den lämna 491hk i motorn... vilket är högst tveksamt. så den där bänken skulle ja absolut inte lite på om ja va ni.

glömde skriva att de va väldigt trevlig "fest" för övrigt big_smile

Roos
23 maj 2009 ·

Tyckte det var jättetrevligt trots en hel del felåkning på vägen.. De 20 milen som det skulle ha blivit enkel väg måste ha slutat på 30.

Massor utav fina bilar utställda och härligt med strålande sol på eftermiddagen!

Piratstikin 2015 Dbakuten.
23 maj 2009 · 5 092 Inlägg

var kanon. svårare att hitta hem än att hitta dit iallafall tongue kommer nog nästa år med, fast vi får nog göra om den lite innan dess smile

TengarN
23 maj 2009 · 98 Inlägg

Väldigt bra träff mycket fina bilar att kolla på och hyffsat väder tills det regna lite..
Vet nån hur det gick med den röda Mustangen som var och bänka?

Renault Mégane Coupé "MaggaN" (1998)
golfcarl
23 maj 2009 · 2 Inlägg

träffen var helt ok synd bara att det inte var lite fler golfar där med tyskt stuk=)

Bosse89
23 maj 2009 · 30 Inlägg

det var bra smile tur att man bor 15 minuter där i från! smile

Ford Flesta ST "Lillen" (2006)
chrizz Administratör
23 maj 2009 · 11 783 Inlägg

Jag vill bara tacka alla utställare och besökare som kom!

Jag är otroligt nöjd och glad över att tillställningen blev så bra som den blev. Kanonfint väder (trots en kort regnskur, men den dammade av bilarna bara kan vi säga wink, mycket besökare, bra och seriöst arrangerat (tack Realcar!), bra speaker(s), och otroligt hög nivå på utställningsbilarna. Toppen toppen!

Kul att så många kom förbi Garaget-tältet också och hälsade på också smile

Bilder är på gång under kvällen!

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hua100
23 maj 2009 · 267 Inlägg

tack för en trevlig dag alla smile

Volkswagen Passat 2,0 TDI 4M "Vaffelwagen" (2010)
Dodge Charger R/T "2 X Hemi v8" (2007)
Kanse
23 maj 2009 · 1 120 Inlägg

Hade as skoj.. smile tack alla som orkade med mitt tjat om hur ni skulle ställa era bilar hahaha ;P

Puss

Senast redigerat av BIL_Galen_Tjej (23 maj 2009)

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang