En idé kan ju vara att inte ha så många och täta träffar, kommer nog inte så mycket folk då. Bättre att ha färre och större än många och mindre. Iallafall enligt min mening.
En idé kan ju vara att inte ha så många och täta träffar, kommer nog inte så mycket folk då. Bättre att ha färre och större än många och mindre. Iallafall enligt min mening.
Synd att det är samma kväll som balen och sånt, samt vädret ser ju inte så bra ut. Så jag kommer inte kunna komma. Blir Meet of the Month för mig nästa helg ist
jo en i månaden verkar väl vettigt tycker jag
Ja, en gång i månaden låter bra. Men man kanske skulle kunna "slå sig samman" lite mer med mantorp träffarna, eftersom det i stort sätt nästan är samma folk som kommer på dom.. Varannan månad i mantorp och nästa månad i linköping.?
Detta är bara ett förslag så det kanske kan bli lite större träffar.
Och nej, jag är ingen expert på detta område. Ja, jag tycker förra lkpg träffen va kanon, men jag tror det kommer bli lite tunnare med folk nästa gång och gången efter det. Är det träffar jämt tappar folk suget. Om det är lite mer sällan kommer alla va skit taggade när det väl bli dags.
Jag tycker ni gör ett bra jobb som drar tag i dessa träffar.! Jobba på!