Eftersnack: Moraträffen på Kajen 30/5

Junk
31 maj 2009 · 286 Inlägg

Någon som vill anmärka på vädret? hehe
Stort tack till alla medverkande under dagen. Vi kan medela att sparbössan fungerade riktigt bra. 1550 kronor skramlade ni ihop till nästa träff smile Bra jobbat.

Lägg gärna upp bilder osv vidare.

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Frayze
31 maj 2009 · 727 Inlägg

Se där wink funkade ju bra med tunnan! Bra anordnat tycker jag, ja vädret var ju galet strålande! Var inte med till Orsa dock, var det kul där då?

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966
Jokern023 The Joker,
31 maj 2009 · 463 Inlägg

vädret kan man ju verkligen inte klaga på yikes och träffen va bra annordnad ocksåsmile stora tummen upp för mora pojkarna:) men nästa gång ni annordnar så ska jag ta med parasoll utifall det blir samma väder och badbrallor;D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
Janken Driver
31 maj 2009 · 2 111 Inlägg

Tack Legwind, OB som arrade samt alla som kom för en trevlig träff! smile

Vi kunde ju inte haft mer tur med vädret heller.. big_smile !.

Ser fram emot nästa gång!.

Snart ska jag polera... wink .. hehe.o fixa me kopplingen..yeey...

Kul att de blev såpass med pengar!, många bäckar små smile!.

MVH Janken

Senast redigerat av Janken (31 maj 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
steifan DR!FTT3KN!K3R
31 maj 2009 · 10 427 Inlägg

Vem var det som 'vann' då? smile

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Jokern023 The Joker,
31 maj 2009 · 463 Inlägg

janken kom ju 2a, och rustyz lr vad han med ratroden heter kom 1a va? finns några få bilder i mitt galleri vart så missnöjd med alla bilder så ni får fråga efter bilder på era bilar;D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
ichibon mmm, blåbärssoppa.
31 maj 2009 · 616 Inlägg

Tack arrangörerna för en bra träff, vädret var som sagt uuunderbaaaart (bortsett från alla pollen i luften i kombination medmin svarta lack, aj aj).

Massa bilder finns i min blogg och på fredda_king's sida.


Enda var väl, som ni säkert märkte, att det kanske var lite väl lång tid mellan träffstart och prisutdelning/karavan, många som droppade av tidigare tyvärr.
Annars kanon!

Men OB, vad fan hände med din front?? tongue

/ichi
St0hl Inofficiell Alkoholkontrollant.
31 maj 2009 · 451 Inlägg

Mycket trevligt!


finns lite bilder på:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84526

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.
Skapligt
31 maj 2009 · 799 Inlägg

Hemskt trevligt.. Kanonväder!

Ford Mondeo Titanium S "Ceracoat" (2013)
Peugeot 206 RC "Basstard" (2004)
Junk
31 maj 2009 · 286 Inlägg

Fan vad kul att ni gillade det! Nästa år blir det ju ännu bättre arrangerat enligt mina planer wink

ichibon: Jodu jag åkte ner från en utfart på en parkering. sen slug den ner i asfalten och fastena lossnade hmm Klarade mig med lite repor i lacken hmmm. Men din kommernar sen då " Jag tror jag börjar grina" Hehe ^^,

De kommer upp bilder här innom kort på pristagarna osv smile

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
ichibon mmm, blåbärssoppa.
1 juni 2009 · 616 Inlägg

OB skrev:
Fan vad kul att ni gillade det! Nästa år blir det ju ännu bättre arrangerat enligt mina planer wink

ichibon: Jodu jag åkte ner från en utfart på en parkering. sen slug den ner i asfalten och fastena lossnade hmm Klarade mig med lite repor i lacken hmmm. Men din kommernar sen då " Jag tror jag börjar grina" Hehe ^^,

De kommer upp bilder här innom kort på pristagarna osv smile

Haha ja jag såg allt, mådde piss över det sen haha. Tur det inte blev ngn större skada åtminstone. smile

/ichi
Legwind
1 juni 2009 · 925 Inlägg

japp vart en bra träff nästa år blir det nog mycket bättre hoppas alla gillade vädret jag och OB kunde inte göra bättre väder och hoppas träffen blev bra för att vara första året:)

Feel The Difference
Cruelty
1 juni 2009 · 140 Inlägg

rolig träff och bra väder! varför inte anordna en till träff i höst? Kul o träffas Frayze!

Senast redigerat av Cruelty (1 juni 2009)

tyskt stål!
BMW 325 turbo "the resurrection of cruelty" (1992)
maffka livsnjutarN
1 juni 2009 · 87 Inlägg

det verkar som att det blev en lyckad träff trots att jag själv inte var där wink

m_pousette
1 juni 2009 · 84 Inlägg

Ja, Det var en riktigt trevlig och lyckad första träff..smile Och som sagt tur med vädret..big_smile

Jokern023 The Joker,
1 juni 2009 · 463 Inlägg

Jag gilla träffen skarpt spec platsen lite udda mot vad gorg träffarna brukar vara, sen skönt folk hela dagen smile hoppas på en till träff mitt i sommaren från er sida också så det inte bara blir "vår" träff och "höst" träffar;D

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
fredda_king Fotograf
2 juni 2009 · 1 319 Inlägg

skulle fått till en träff i samband med dragracingen på tallhed tycker då jag. mkt plats och sen finns möjligheter att kolla/prova på stripen om man vill

Fotograf.
vårdad bil är bra bil
Frayze
2 juni 2009 · 727 Inlägg

Cruelty skrev:
rolig träff och bra väder! varför inte anordna en till träff i höst? Kul o träffas Frayze!

Tack detsamma big_smile på återseende hoppas jag, är sjukt nyfiken på din bil!

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966
tobbeh78 !
3 juni 2009 · 543 Inlägg

Nu har jag lite kritik men ni får ta det hur ni vill.
Tyckte det var lite "löst" annordnat, tex så när man kom lite sent som jag nu gjorde så fick man ingen röstlapp eller information om vart man skulle ställa sig.
Samt att ingen sa något till dom som "parkerade" mellan raderna av bilarna. om jag inte minns helt fel så stod det en lerig jeep, en svart raggarbil och en mintgrön raggarbil åt "fel håll" så det kändes som att det var slut på parkeringen där.
I övrigt så var det riktigt bra.

Trött och bitter?? javisst!
Junk
12 januari 2010 · 286 Inlägg

Kan berätta att jag nu planerar årets träff och jag kommer att lägga upp en ny "inför" tråd här snart smile Ska bli mer avancerat iår! Håller på att leta lite folk som kan hjälpa till.

Två bilder ifrån den första träffen då tongue Om nån har fler bilder så får ni gärna fylla på.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/97572/827038_mg146c.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/97572/827039_nbrsw9.jpg

Mvh

Chevrolet Independence "Hotrod" (1931)
Chevrolet Fleetmaster "BOMB" (1948)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang