Tycker det låter som du redan har hittat felet? Startmotorn går inte i svänghjulet. Antingen har du monterat den fel eller så har du köpt något som inte passar?
Tycker det låter som du redan har hittat felet? Startmotorn går inte i svänghjulet. Antingen har du monterat den fel eller så har du köpt något som inte passar?
start motorn går ej att monteras på något annat sätt och det är rätt startmotor, har provat med orginal startmotorn, köpte en till för att va säker på att problemet inte låg där.
Men, rätta mig om jag har fel, problemet ligger i att startmotorn inte passar mot svänghjulet? I så fall är det ju något som har blivit galet vid monteringen, kan ju inte vara så mycket annat!
raketragnar, kan du bekräfta att startmotorn INTE anligger mot svänghjulet. Är inte 100 på att jag förstod vad problemet egentligen var!
Starmotorn lyckas inte komma in i svänghjulet, soleniden verkar bara trycka kugghjulet mot sidan av svänghjulet, som om startmotorn borde sitta högre upp.
Men saken är den att de går inte justera possitionen mer änm vad bulten glappar i hålen -.-
Jadu, har absolut ingen förklaring på det. Men rent tekniskt så måste ju något vara felmonterat. Någon distans någonstans som är glömd, någonting felvänt eller något annat. Inte kul att höra men ner med lådan igen och kolla, finns nog inga genvägar!