1654
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

100% Skåning
358 Inlägg
13 april 2011
Får väll se till att ta mig till denna träffen också nån gång i sommar, verkar vara en rätt populär träff.

480 Inlägg
13 april 2011
haha smile det hänger på om insuget dyker upp på lördag eller inte.. dock kommer jag komma omappat =/

168 Inlägg
13 april 2011
blir det nått ikväll då

77 Inlägg
13 april 2011
klart det finns nått

7 Inlägg
13 april 2011
Hej

Några bilder från söndags 2011-04-10
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=13090

3 Inlägg
19 april 2011
Tjena grabs

Tittar dit med några likasinnade på Påskdagen 24 april

Vilken tid är "samlingen"??

å ja.......Glad Påsk Allez Zu Zammen      cool

191 Inlägg
20 april 2011
20.00 i hamnen ikväll då smile

132 Inlägg
20 april 2011
madmad SKÄRP ER FÖR HELVETE madmad

DET HADE KUNNAT VARA MIN BIL... JÄVLA IDIOTER FÖR FAAAAAAN ! ! ! !

>< Volvo ><

31 Inlägg
20 april 2011
Vad hände?
Var det tur att man stack tidigt kanske?

629 Inlägg
20 april 2011
Creez skrev:
Vad hände?
Var det tur att man stack tidigt kanske?

En kille i en Mercedes E-klass typ 2000års modell? sladdade typ 20-30meter bakom "starten" och träffar en Bmw E36 med röven = bmw fick intryckt dörr, backspegeln skadad samt vänsterskärmen skadad.

Mercan fick skador på höger bakhörna..

Idiot varning x 1000 på han som sladdade runt bland bilarna när de står parkerade längst gatan..

31 Inlägg
20 april 2011
Fy fan om det hade varit min bil. Hade kokat!!
Fattar inte varför i helvete dom ska sladda runt vid massa andra bilar, kör istället bort till en öppen plats och sladda på när där inte är massa folk och bilar i närheten!!

168 Inlägg
21 april 2011
Riktig idiot han som sladdade, fyfan. 328an kombin va nylackerad dessutom.

957 Inlägg
21 april 2011
synd att det händer sån men det var fan på tiden hoppas folk  som kör  som idioter där    har lärt sig läxa  aillfall .Att sladda  bland andra  bilar fattar jag fan inte vad är det som e kul där ientigen   man få massa helvetes stenskot  och  alt anat shet på sin bil bara för någon anan tycker att det är så jävla kul och känner sig stolt för han kan burna/sladda runt . hade  han kört i min bil   då hade han troligen  inte levt kvar och då skojar fan inte heller  för  såna där  idioter ska fan  inte  ens  cykla på vägen

168 Inlägg
21 april 2011
Det är bönder bara, fårherdar från balkan som satt sig i en merca och tror han är mujaffa.

111 Inlägg
21 april 2011
Savalito skrev:
Det är bönder bara, fårherdar från balkan som satt sig i en merca och tror han är mujaffa.

Word!
Kan man inte showa, ja då låter man helt enkelt bli.
Kommer ihåg förra året när en kille som körde en BMW 5-serie skulle showa, då tappade han den 30-40 efter starten och mejade ner ett träd, detta var också bara några meter från andra bilar.

168 Inlägg
21 april 2011
StalkerK skrev:
Savalito skrev:

Word!
Kommer ihåg förra året när en kille som körde en BMW 5-serie skulle showa, då tappade han den 30-40 efter starten och mejade ner ett träd, detta var också bara några meter från andra bilar.

Word x1

Typiskt dom här flyktingarna, bmw eller merca och sen showa men slutar uppe i ett träd eller mejat ner en grupp åskådare och en eller annan bil.

Det värsta var att han här med E-klassen skrattade när han kom ut, han tyckte väll att det var roligt.

957 Inlägg
21 april 2011
Savalito skrev:
StalkerK skrev:
Savalito skrev:

Word!

Word x1

Typiskt dom här flyktingarna, bmw eller merca och sen showa men slutar uppe i ett träd eller mejat ner en grupp åskådare och en eller annan bil.

Det värsta var att han här med E-klassen skrattade när han kom ut, han tyckte väll att det var roligt.

A så är det  hoppas bara att de inte kör på någon eller  att någon döör för att de har  inget  i derass feta huvet. Men som ajg sa inan sånt folk ska fan varken ha bil elelr körkort  för de förstör bara för alla andra

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
21 april 2011
Bullet--- skrev:
BadBoy89 skrev:
Savalito skrev:
Word x1

A så är det  hoppas bara att de inte kör på någon eller  att någon döör för att de har  inget  i derass feta huvet. Men som ajg sa inan sånt folk ska fan varken ha bil elelr körkort  för de förstör bara för alla andra

det värsta är att ingen av dem kommer lära sig av sina misstag.

Jag håller med delvis,dock det är inte allihopa som kommer från Balkan,som tycker om BMW(pizzaracer) och Mercedes(halal-bil)!
Men ska man beskriva den typen som kör sådana bilar (av samtliga Balkanländer)även klädstil, musiksmak mm, man kan resonera mkt, och man ska refereras till diversa etniska bakgrund,
(o)kulturpåverkan, religionpåverkan mm som sådan diskussioner hör inte hit.
Slutligen,även om jag har har rötter i ett specifikt land av Balkan, i min presentation och mitt bilurval visar vad tycker jag om kaxiga "fattarduva" bmw-merca förare, som kör i 110km/t i stan. Tack!:-)
Senast redigerat av gps18 (21 april 2011)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
21 april 2011
Savalito skrev:

det stämmer i princip!

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

168 Inlägg
21 april 2011
gps18, menar du att kulturell påverkan är värt att ta upp eller att det inte spelar någon roll? Vet inte exakt vad du vill ha sagt.

Sök