Eftersnack:Street Cars fest Barkarby Handelsplats 14/6-2009

_Lady_
14 juni 2009 · 276 Inlägg

sengstr skrev:
Ett bad ska det bli big_smile

upp till bevis tonguecool

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

ska nog allt ta ur baksätet och sätta i ett badkar wink Och ha ett hål för vatten wink
Lovar du att bada då? big_smile

Senast redigerat av sengstr (14 juni 2009)

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Ninja80
14 juni 2009 · 75 Inlägg

Tack till alla på SCF för en jätte trevlig träff, ni har solsken i blick oavsett väder smile

Tack alla som ställde ut trots detta väder och all publik!!

Tack Englund för att du skjutsade hem våran gamla "tant" big_smile

Tack till Henke,Linda,Linus,Stefan(tror jag wink) o hans gumma, Arvid, Tokken o självklart Lollo + alla andra wink

Ja Jensi jag tvekar inte att komma den första advent o ställa ut, kan ju bli jul utställning wink

Bävern sitter i Golfen o har ont i händerna efter Råttan big_smile höhö... men han saknar efter något mer men de e tabu wink

Ang flintasteken så köpte jag en idag med jäkligt bra handtag o den svällde bra big_smile hihi..höhö

Ha de gott allesammans o tack igen för en underbar helg smile

/ Nina!!

Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

haha big_smile har han jätteont får väl jari ta hand om stackarn wink Kör inte övern igen bara smile
Henke pratade ju om familje ökning smile Next time we will se smile

Senast redigerat av sengstr (14 juni 2009)

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Ninja80
14 juni 2009 · 75 Inlägg

Om 2 veckor ska vi köpa grav test så då får vi se om det blir rattbevers o Lollo ska bli gudmor wink big_smile

Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

haha big_smile bra bra smile undrar fortfarande på vad dom på pizza hut tänker om oss big_smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Jungmar
14 juni 2009 · 847 Inlägg

AUBLITZZ skrev:

Volvo_Emil skrev:
Tycker att det var en trevlig dag trotts regnet, dock får jag massa dumma idéer till nya bilen, saknar att ställa ut på dom här underbara SCF eventen.


Hoppas förresten att Göteborgsgänget kommer men utan några tråkigheter

Mvh
Emil

Finns inga dumma ideer wink

Hehe, sant, men dyra idéer då, som omlack av hela bilen i mörkblå samma färg och sen pärlemoklarlack osv.
Dyrt att byta bil tongue

Ninja80
14 juni 2009 · 75 Inlägg

Ja du dem har nog inte haft några sådana gäster som oss tidigare wink

Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

kan inte tro något annat.. När dom inte säger välkomna åter.. Då kan man bara tolka det som att vi måste vara välkomna tillbaka med glädje? smile Nästa gång får vi se till att få gratis mat bara wink Som på donken på morgonen smile haha.. Ska åka tillbaka och leta myror igen

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tokken Team dBakuten
14 juni 2009 · 3 453 Inlägg

Ja man dök ju upp ändå.. fast utan bubblan den här gången.. Vattenplaning är inte min grej riktigt.
Men man måste ju visa sitt stöd ändå liksom.
Tack till Englund för platsen i baksätet å screeningen av Matrix.. det var ju inte fel! smile

Lollo.. Stort grattis till dig återigen, måtte solen skina på dig resten av dagen.. även om himlen ser
lite mörk ut så kan jag ändå hoppas!

Nina å Jari.. bättre vänner får man leta efter.. Nina, höll sig fötterna torra idag då? wink

Grattis till Henke, det vart ju grand slam!

Fan det känns ändå som man har en massa vänner runt omkring sig på träffarna även om man inte
råkar ha bilen med sig, love you all!

Cudos till Jensi och Co. som ändå genomför en väldigt bra utställning, trots det envisa regnandet.

Å summan av kardemumman, jag e glad att jag ändå åkte till SCF barkarby.. man känner sig alltid
välkommen liksom.. smile

Senast redigerat av Tokken (14 juni 2009)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

Tokken skrev:
Ja man dök ju upp ändå.. fast utan bubblan den här gången.. Vattenplaning är inte min grej riktigt.
Men man måste ju visa sitt stöd ändå liksom.
Tack till Englund för platsen i baksätet å screeningen av Matrix.. det var ju inte fel! smile

Lollo.. Stort grattis till dig återigen, måtte solen skina på dig resten av dagen.. även om himlen ser
lite mörk ut så kan jag ändå hoppas!

Nina å Jari.. bättre vänner får man leta efter.. Nina, höll sig fötterna torra idag då? wink

Grattis till Henke, det vart ju grand slam!

Fan det känns ändå som man har en massa vänner runt omkring sig på träffarna även om man inte
råkar ha bilen med sig, love you all!

Cudos till Jensi och Co. som ändå genomför en väldigt bra utställning, trots det envisa regnandet.

Å summan av kardemumman, jag e glad att jag ändå åkte till SCF barkarby.. man känner sig alltid
välkommen liksom.. smile

Tackar.. smile Ja det blev ju de.. Altid lika kul när du dyker upp smile Snart dags igen.. Bara två veckor knapt.. wink Då Ska vi visa norrmännen.. wink

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
Nafets86
14 juni 2009 · 821 Inlägg

Basa deras lilla vett ur dom wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Tokken Team dBakuten
14 juni 2009 · 3 453 Inlägg

AUBLITZZ skrev:

Tokken skrev:
Ja man dök ju upp ändå.. fast utan bubblan den här gången.. Vattenplaning är inte min grej riktigt.
Men man måste ju visa sitt stöd ändå liksom.
Tack till Englund för platsen i baksätet å screeningen av Matrix.. det var ju inte fel! smile

Lollo.. Stort grattis till dig återigen, måtte solen skina på dig resten av dagen.. även om himlen ser
lite mörk ut så kan jag ändå hoppas!

Nina å Jari.. bättre vänner får man leta efter.. Nina, höll sig fötterna torra idag då? wink

Grattis till Henke, det vart ju grand slam!

Fan det känns ändå som man har en massa vänner runt omkring sig på träffarna även om man inte
råkar ha bilen med sig, love you all!

Cudos till Jensi och Co. som ändå genomför en väldigt bra utställning, trots det envisa regnandet.

Å summan av kardemumman, jag e glad att jag ändå åkte till SCF barkarby.. man känner sig alltid
välkommen liksom.. smile

Tackar.. smile Ja det blev ju de.. Altid lika kul när du dyker upp smile Snart dags igen.. Bara två veckor knapt.. wink Då Ska vi visa norrmännen.. wink

Ja just precis.. två veckor.. sommaren går fööör fort. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
AUBLITZZ
14 juni 2009 · 142 Inlägg

Tokken skrev:

AUBLITZZ skrev:

Tokken skrev:
Ja man dök ju upp ändå.. fast utan bubblan den här gången.. Vattenplaning är inte min grej riktigt.
Men man måste ju visa sitt stöd ändå liksom.
Tack till Englund för platsen i baksätet å screeningen av Matrix.. det var ju inte fel! smile

Lollo.. Stort grattis till dig återigen, måtte solen skina på dig resten av dagen.. även om himlen ser
lite mörk ut så kan jag ändå hoppas!

Nina å Jari.. bättre vänner får man leta efter.. Nina, höll sig fötterna torra idag då? wink

Grattis till Henke, det vart ju grand slam!

Fan det känns ändå som man har en massa vänner runt omkring sig på träffarna även om man inte
råkar ha bilen med sig, love you all!

Cudos till Jensi och Co. som ändå genomför en väldigt bra utställning, trots det envisa regnandet.

Å summan av kardemumman, jag e glad att jag ändå åkte till SCF barkarby.. man känner sig alltid
välkommen liksom.. smile

Tackar.. smile Ja det blev ju de.. Altid lika kul när du dyker upp smile Snart dags igen.. Bara två veckor knapt.. wink Då Ska vi visa norrmännen.. wink

Ja just precis.. två veckor.. sommaren går fööör fort. smile

Ja.. det e riktigt synd.. sad O man blir inte gladare av detta väder heller.. Hoppas alla tar sig hem helskinnade även dom som tog sig ända från Göteborg med en lååång väg hem i regnet att det går bra för dom.. smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..
stevett
14 juni 2009 · 298 Inlägg

Man får tacka för en riktigt trevlig men väldigt blöt och kall träff smile

Black widow
_Lady_
14 juni 2009 · 276 Inlägg

sengstr skrev:
ska nog allt ta ur baksätet och sätta i ett badkar wink Och ha ett hål för vatten wink
Lovar du att bada då? big_smile

Haha.. Å nej så lätt kommer du inte undan... Cabben ska vara ner å HELA BILEN ska full i vatten inte i ett badkar wink Hihi.. vill gärna ha en badanka oxå en gul tongue

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nafets86
15 juni 2009 · 821 Inlägg

Alexiz skrev:

sengstr skrev:
ska nog allt ta ur baksätet och sätta i ett badkar wink Och ha ett hål för vatten wink
Lovar du att bada då? big_smile

Haha.. Å nej så lätt kommer du inte undan... Cabben ska vara ner å HELA BILEN ska full i vatten inte i ett badkar wink Hihi.. vill gärna ha en badanka oxå en gul tongue

haha wink Får köpa en ford eller nått cab och fälla ner taket wink
En gul badanka ska det bli.. Får råttan och bävern titta på? wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
_Lady_
15 juni 2009 · 276 Inlägg

sengstr skrev:

Alexiz skrev:

sengstr skrev:
ska nog allt ta ur baksätet och sätta i ett badkar wink Och ha ett hål för vatten wink
Lovar du att bada då? big_smile

Haha.. Å nej så lätt kommer du inte undan... Cabben ska vara ner å HELA BILEN ska full i vatten inte i ett badkar wink Hihi.. vill gärna ha en badanka oxå en gul tongue

haha wink Får köpa en ford eller nått cab och fälla ner taket wink
En gul badanka ska det bli.. Får råttan och bävern titta på? wink

Haha... trodde de va din vita vi prata om nu tongue självklart får dom vara me.. kanske vill ta sej ett dopp dom me.. tongue

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nafets86
15 juni 2009 · 821 Inlägg

Ja smile Bävern är ju gravid går det rykten om, Ska bara bekräftas av Mamma bäver och pappa bäver smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
15 juni 2009 · 735 Inlägg

Kan ju meddela att jag, Paul och Linda anlände välbehållna till Gbg vid 23-tiden. Rejält trötta efter hemresan. Tack för en trevlig SCF-helg!!

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang