Oh shit vilket grymt bygge! Synd att jag inte såg det här innan då jag har köpt mig en liknande för 2veckor sen. Kommer lägga upp bilder snart. En fråga är det mer en dom tre muttrarna uptill när man ska byta grill? Då jag har beställt en svart grill. P.s har läst alla 67sidorna och det tog tid men det var det värt mvh Riccardo
Oh shit vilket grymt bygge! Synd att jag inte såg det här innan då jag har köpt mig en liknande för 2veckor sen. Kommer lägga upp bilder snart. En fråga är det mer en dom tre muttrarna uptill när man ska byta grill? Då jag har beställt en svart grill. P.s har läst alla 67sidorna och det tog tid men det var det värt mvh Riccardo
Kul att du gillar den och synd att du missat att den är till salu.
Tyvärr (får man väl säga) så är det MYCKET fler skruvar än så för att få loss den. Du måste montera ner hela frontspoilern och lossna på kring 15 skruvar från baksidan för att få loss den. Ett tips för att få loss frontspoilern. Skruva ner strålkastarna för att komma åt skruvarna som sitter mellan framskärmarna och spoilern istället för att riva ner hela hjulhuset (gjorde det misstaget).
Första modifieringen av BMW:n. Tyckte interiörlisterna på den var så tråkiga och en del av dem hade märken och repor på sig. Så kan vi inte ha det. Eftersom stilen på bilen ska gå i vitt och kolfiber så tänkte jag testa något jag inte använt mig av innan så jag köpte hem lite kolfibervinyl från Hong Kong via ebay Eftersom detta fortfarande kommer vara vår bruksbil så sätter jag inte äkta kolfiber på dessa för att spara på både tid och pengar
Så här blev resultatet efter draperingen. Blev riktigt nöjd för att vara vinyl. Den har faktiskt lite struktur så helt slät är den inte som vissa vinyler är.
Vågat hade jag säkert, men nu ska dom bli vita med resten av bilen
Tackar!
Jojo, men tänkte mer om du tror det håller i längden!?
Enligt beskrivningen så ska det hålla.
skulle det inte vart värt ett försök, jag har ju provat det på innerpaneler till våran passat, vi klistrade på vinylen på delarna, sedan torkade vi av dem bra med siliconentferner, efter det så drog vi på 3 lager klarlack , dock va den nästan helt platt så det behövdes ingen mellanslipning , men resultatet blev väldigt bra