Vilken låt spelas just nu ur dina högtalare?

Jutman_
27 juni 2009 · 29 Inlägg

Acdc - She Likes Rock N Roll

Album : Black Ice cool

steifan DR!FTT3KN!K3R
28 juni 2009 · 10 427 Inlägg

Rquired skrev:
Har spelats en del Michael Jackson den senaste tiden förstås, men för tillfället spelas "Walk this way-Aerosmith ft Run DMC"



cool

FoXoN
28 juni 2009 · 502 Inlägg

Gasolin' - This Is My Life

Jimmy_N Makaronborrare
28 juni 2009 · 993 Inlägg

Possessed - Death metal tongue

LIVINL0UD
28 juni 2009 · 1 582 Inlägg

Millencolin - Hellman cool

born_rebell Team740
28 juni 2009 · 211 Inlägg

Det har ju varit mkt om den där plast pojken i usa som dog, så var tvungen och lyssna på vad det var för skit en del folk sågade, har alltid trott att hans musik var värdelös då jag bara lyssnade på en låt för kanske  år sen,  men när jag såg en liten dokumentär på tv1 dagen efter han dog så spelade dom upp billie jean (stavning) och den var faktisk bra. Så den låten har passerat högtalarna några gånger nu smile

Burn Rubber Not Your Soul
Rquired Allmänt envis
28 juni 2009 · 12 512 Inlägg

born_rebell skrev:
Det har ju varit mkt om den där plast pojken i usa som dog, så var tvungen och lyssna på vad det var för skit en del folk sågade, har alltid trott att hans musik var värdelös då jag bara lyssnade på en låt för kanske  år sen,  men när jag såg en liten dokumentär på tv1 dagen efter han dog så spelade dom upp billie jean (stavning) och den var faktisk bra. Så den låten har passerat högtalarna några gånger nu smile

Har du aldrig lyssnat på Thriller så tycker jag nog du skall lyssna på den också, finns en hel del till också. Antar du har Spotify? wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
born_rebell Team740
28 juni 2009 · 211 Inlägg

Rquired skrev:

born_rebell skrev:
Det har ju varit mkt om den där plast pojken i usa som dog, så var tvungen och lyssna på vad det var för skit en del folk sågade, har alltid trott att hans musik var värdelös då jag bara lyssnade på en låt för kanske,-många år sen,  men när jag såg en liten dokumentär på tv1 dagen efter han dog så spelade dom upp billie jean (stavning) och den var faktisk bra. Så den låten har passerat högtalarna några gånger nu smile

Har du aldrig lyssnat på Thriller så tycker jag nog du skall lyssna på den också, finns en hel del till också. Antar du har Spotify? wink

nae det har jag nog itne gjort, dom har ju haft M J musik hela helgen så några har jag hört, och thriller kanske har passerat där tongue men smooth criminal och nånting diana var riktigt bra smile Jo jag har spotify wink få väl ta mig tid att lyssna på dom då tongue

Burn Rubber Not Your Soul
J-Johansson Elektriker
29 juni 2009 · 40 Inlägg




riktigt skön låt!

Grosshandlaren
29 juni 2009 · 327 Inlägg

Kreator - Under the guilotine

DanThor Lagerhjon
29 juni 2009 · 178 Inlägg

Right Here med Staind

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 juni 2009 · 661 Inlägg

Ja det var ju en del kissnödiga låtar som spelades hos folk, men även en del hårdrock o metal så det e ju klart godkännt, ja MJ lär ju ALDRIG spelas på min dator, i min bil eller i min ipod men jag hyllar honom med ; Dismember\Hate Campaign 2000\06 - Mutual Animosity

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
J-Johansson Elektriker
29 juni 2009 · 40 Inlägg

Cradle Of Filth - Hallowed By Thy Name

TyrolerHatt Skogsmålare
29 juni 2009 · 630 Inlägg

Journey - don't stop beliving

Micksson
29 juni 2009 · 343 Inlägg
FireTraXX DFFL
29 juni 2009 · 9 020 Inlägg
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Brink88 President över Brinkland
29 juni 2009 · 465 Inlägg

Radio Girl med volbeat. va ju sjuukt ös på dom på P&Lbig_smile

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Rejad Maskin stundent!
29 juni 2009 · 218 Inlägg

Volbeat - The Garden's Tale

Sjuuukt jävla bra låt! Lyssnade på den live i Gbg nu under Metaltown, synd bara att ljudet strulade för dem, annars var de väl det band som jag tyckte fick med sej publiken bäst.

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
ErikJohansson
29 juni 2009 · 174 Inlägg

MJ - Smooth criminal

Fast_Forward_Camaro
29 juni 2009 · 44 Inlägg

Kansas - Carry on my Wayward son

Chevrolet Caprice Coupe -78
"That beats anything I ever helt, felt or smelt."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang