Michael Jackson, död i hjärtattack.. RIP!

nuffe I brist på annat :)
26 juni 2009 · 526 Inlägg

Kan bekräfta genom CNN att han är död. Kom ett uttalande för några minuter sedan...

Läs RIKTIGA nyheter och inte aftonh*ran:
http://www.cnn.com/

Det är en riktig legend varken sig man gillar pop eller inte.

Rest in peace!!

Senast redigerat av nuffe (26 juni 2009)

prodrive Avstängd
26 juni 2009 · 962 Inlägg

Avstängd. /Admin

Senast redigerat av chrizz (26 juni 2009)

mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
26 juni 2009 · 461 Inlägg

BBC  säger att han dog?

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8119993.stm

sad NEJ sad
en sann legend

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
Urkas Kräsen grafiker
26 juni 2009 · 1 775 Inlägg

Japp, han är väl död då. Jävla skit säger jag! Finns inget större musikaliskt geni än honom! Synd bara att han var lite märklig annars. :\

Whine whine!
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
26 juni 2009 · 461 Inlägg

prodrive skrev:

mr_right skrev:

prodrive skrev:
Jag firar för fullt!

hur kan du fira för fullt när en människar har avlidit? :S

En pedofil är ingen människa enligt mig.

Hur kan du bedöma en du aldrig träffat?

genom media?

så om det stod i nyheter att du e pedo, skulle jag tro på det?

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
mackyfr
26 juni 2009 · 260 Inlägg

Säga vad man vill men grym musik! R.I.P!

T_Borg
26 juni 2009 · 164 Inlägg

...The KING is gone!!! May he Rest In Peace... sad

Germax
26 juni 2009 · 12 086 Inlägg

Jag är ingen stor Michael Jacksonfan, men för mig är han ändå en stor stjärna. Vad mkt han har åstakommit, och de är väl fram till att hans liv vart helt cp som jag tänker främst på. De senare 15 åren har ju varit mest skit bara.

Rest in peace, helt klart!

_MaCCe_ Majestas
26 juni 2009 · 1 319 Inlägg

En av världens bästa i sin klass, som nu tyvärr tar steget vidare och lämnar oss.
Visst var han påväg nedåt under senare år, men han kommer förbli en Legend !
http://michaeljackson-invincible-kingofpop.com/wallpaper/michael-jackson-wallpaper4.jpg
God bless, Wacko Jacko

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
te_wik Forummoderator
26 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Säga vad man vill, omtyckt eller inte.. Alltid trist när en männsika går bort.
Men jag skulle aldrig kalla honom "the king", det finns/fanns bara en kung, och bara en.

Jag är inget Jackson fan, gillade inte alls den mannen (?) om man ska tro på det media sände och publicerade.

Hur som helst, RIP!


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
epic_mazur
26 juni 2009 · 274 Inlägg

te_wik skrev:
Säga vad man vill, omtyckt eller inte.. Alltid trist när en männsika går bort.
Men jag skulle aldrig kalla honom "the king", det finns/fanns bara en kung, och bara en.

Jag är inget Jackson fan, gillade inte alls den mannen (?) om man ska tro på det media sände och publicerade.

Hur som helst, RIP!


Mvh Tommy

Det Finna bara en KIng och det är MJ Han e jue förfan Dubbelt så stor som Elvis jue!..  tänk efter lite!

BARA thriller har sålt mest genom alla tider..!
  han var jue förfan en viktigare   person en självaste presidentet i usa!.

Säg vad ni vill men MIchale jacksson E/VA  den Största av dom största!


R.i.P

Andreas 940 -utan 940
26 juni 2009 · 1 728 Inlägg

Det var tråkigt, även om han inte gjort nån bra musik sen "Dangerous"-skivan.
Räkna med att en rejäl kommers kommer rulla igång nu med samlingsskivor, hyllningsskivor och allt man kan tänka sig, företag brukar inte vara sena med att tjäna pengar på artisters död.

alain www.bimmerpower.org
26 juni 2009 · 3 995 Inlägg

Många olika åsikter! Men som sagt, han kanske var pedofil men friades också av rätten.
I USA kan man anklaga vem som helst för vad som helst för att känna pengar, USA är väl känd för det!
Han har ändå gjort mycket för barn, han betalade flera miljarder för att fatiga barn ska har det bättre men ofta glömmer man bort det.
Elvis Presley var en rockkung med sina låtar under sin tid.
Mickael Jackson var en poppkung med sin musik och låtar.
2 olika människor som levde i två olika tider.
Liksom Elvis Presley, Mickel kommer att vara odödligt inom tiderna, sund bara att han gick bort innan att han hann rätta till det hela med sina koncertcomebacker.
Jag har aldrig varit special stort fan av Michael men tycker att han hade bra musik och finna låtar så som Elvis i sin tid.
Tack för mig!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Soulweeper stray dog
26 juni 2009 · 197 Inlägg

Jag ryckte bara på axlarna när jag läste nyheterna imorse..
Visst han var stor och gjort en massa bra musik och mycket för musiken. Men som person? njaaa. Alltid tråkigt när någon dör. (iaf om vi skiter i folk som mugabe och kim jong osv)..
Dessutom har han inte presterat mycket bra på senare år, men det är ju ingen anledning till att tycka att ha förtjänade att dö.
Han gjort en massa saker mot sin kropp vilket jag tror tärde på den, så det är väl helt naturligt att om han får en släng utav något, pallar kroppen inte med riktigt.

Men fan vilken snackis det kommer att bli på jobb då!

@ Epic_mazur: King of Rock'n'Roll låter bra mycket häftigare än king of pop, det måste även du hålla med om.. tongue

......... att jag ens orkar bry mig......
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
26 juni 2009 · 887 Inlägg

Utan tvekan världens största artist.
Jag växte upp med hans musik, lär dö med den samma..

Säga vad man vill om hans liv off stage, men på scen, då är han Kungen.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
BJonsson
26 juni 2009 · 4 074 Inlägg

Soulweeper skrev:
Jag ryckte bara på axlarna när jag läste nyheterna imorse..
Visst han var stor och gjort en massa bra musik och mycket för musiken. Men som person? njaaa. Alltid tråkigt när någon dör. (iaf om vi skiter i folk som mugabe och kim jong osv)..
Dessutom har han inte presterat mycket bra på senare år, men det är ju ingen anledning till att tycka att ha förtjänade att dö.
Han gjort en massa saker mot sin kropp vilket jag tror tärde på den, så det är väl helt naturligt att om han får en släng utav något, pallar kroppen inte med riktigt.

Men fan vilken snackis det kommer att bli på jobb då!

@ Epic_mazur: King of Rock'n'Roll låter bra mycket häftigare än king of pop, det måste även du hålla med om.. tongue

Tråkigt med micke.j! King of Ronk `n`roll (Eddie Meduza) låter ju häftigast! tongue

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
OPC
26 juni 2009 · 534 Inlägg

Igårkväll när jag höll på med bilstereon så höll den på o spöka. I cd:n satt ett ex av Bad....roll   Skummt!!sad

Vila i frid Michael

Opel Insignia "Opc-Line 2.0 cdti" (2014)
Andreas79
26 juni 2009 · 3 968 Inlägg

R.I.P Michael Jackson

Det kändes inombords när jag läste det på nyheterna/hörde det,
trodde inte det var sant, får rysningar i kroppen, riktigt tragiskt och sorgligt.

Har alltid gillat hans musik

Honda Accord Coupé "V6 3.0 VTEC" (2001)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
26 juni 2009 · 1 874 Inlägg

Ja, ni. Det är ingen favorit sådär, men det känns ändå jävligt tragiskt. Han har ju varit en väldigt stor inspiration för många musiker och har verkligen fångat hundratals miljoner människors uppmärksamhet, vilket bara det är väldigt stort. Jag kan ju dock vara glad över att jag och morsan vann två biljetter till hans  konsert på Ullevi för en massa år sedan... En jävla duktig människa på att "showa" alltså!

te_wik Forummoderator
26 juni 2009 · 12 813 Inlägg

epic_mazur skrev:

te_wik skrev:
Säga vad man vill, omtyckt eller inte.. Alltid trist när en männsika går bort.
Men jag skulle aldrig kalla honom "the king", det finns/fanns bara en kung, och bara en.

Jag är inget Jackson fan, gillade inte alls den mannen (?) om man ska tro på det media sände och publicerade.

Hur som helst, RIP!


Mvh Tommy

Det Finna bara en KIng och det är MJ Han e jue förfan Dubbelt så stor som Elvis jue!..  tänk efter lite!

BARA thriller har sålt mest genom alla tider..!
  han var jue förfan en viktigare   person en självaste presidentet i usa!.

Säg vad ni vill men MIchale jacksson E/VA  den Största av dom största!


R.i.P

Hade dem levt och producerat musik under samma år och förhållanden så hade M J fått se sig besegrad lätt.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang