Michael Jackson, död i hjärtattack.. RIP!

bollen1986
26 juni 2009 · 3 714 Inlägg

XM skrev:
Michael Jackson lyckades fånga miljoner anhängare men jag har aldrig varit någon större konsument av han musik. Det finns bara en kung och det är Elvis. Konungen är Sveriges statschef, Carl XVI Gustaf och kungen är Elvis. Punkt!

Jag håller med!

Men sen gillar jag varken honom eller musiken tyvärr.....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
bmx
26 juni 2009 · 7 100 Inlägg

Skönt för alla barnen, NI ÄR FRIA!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Slamd
26 juni 2009 · 185 Inlägg

Michael Jackson levde ett hårt och pressat liv. Men har var ändå den största performern världen nånsin kommer skåda.
Tankar går till hans anhöriga.

RIP Michael Jackson

BMW 330Ci Individual "Maggie" (2002)
Nehe
26 juni 2009 · 687 Inlägg

Skum människa off stage, men säga vad man vill så är han fortfarande kungen av pop.

Samt så är han den artist som skänkt mest pengar någonsin till välgörenhet, bara det gör honom till en kung!

chrizz Administratör
26 juni 2009 · 11 783 Inlägg

bmx skrev:
Skönt för alla barnen, NI ÄR FRIA!

Väldigt omoget inlägg. Visa lite respekt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
mr_right har roligt.. och ibland tråkigt
26 juni 2009 · 461 Inlägg

till minnet av honom... ni alla som hatar borde skämmas över er själva...




vet ni hur mkt han hjälpte andra?  om ni visste så hade ni inte skrivit som ni gör.
han åtmistående gav nåt till andra. vad har ni hatare get andra? förutom dålig kommentarer osv...

väx up.

Senast redigerat av mr_right (26 juni 2009)

An eye for eye only ends up making the whole world blind.
Casy vinnarskalle!
26 juni 2009 · 907 Inlägg

vilken chock! blev lite halvt paralyserad när jag läste detta.. en stor legend har gått bort, och endast vid 50 års ålder =/ jag gillar hans musik, men hans privatliv var väl direkt ingen hit.

Michael Jackson - Man in the Mirror

RIP

BMW M3 "Crisis" (2002)
onej84
26 juni 2009 · 1 854 Inlägg

Rip

cheffer
26 juni 2009 · 1 422 Inlägg

Han är en legend och kung inom pop! Helt enastående på scenen och grymt musikalisk var han.

Ang privatlivet och alla pedofilrykten så är den något som iaf jag tror är väldigt uppblåst och överdrivet av amerikaner som beter sig precis som amerikaner gör... Dvs giriga idioter som gör allt för pengar! Han har även hjälp andra väldigt mycket med sina pengar och god vilja och mest bara fått skit tillbaka pga alla rykten som gör att fler vill tjäna pengar och stämma honom.

Rest in peace king of pop!

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
26 juni 2009 · 846 Inlägg

R.i.p

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
CrilleD
26 juni 2009 · 831 Inlägg

Rest in peace. Alla trångsynta fikon här i tråden luktar.

Android
26 juni 2009 · 892 Inlägg

Det är otroligt tråkigt att han gått bort, han var helt klart en legend! Grymt skicklig på både musik och dans.

Sen måste jag säga att ni som hela tiden drar upp pedofili ryktena, jag håller till 100% med cheffer. Vad är annars det bästa sättet att ta ner någon så stor som MJ? Rykten sprids fort...

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
blacken
26 juni 2009 ·

Trist att behäva dö så ung. Men så djäkla bra var han inte, det finns åtskilliga som är eoner bättre på musik och dans, än vad var. Men RIP..sad

Gibblo
26 juni 2009 · 38 Inlägg

Det kvittar lite om man gillade honom eller inte, musik kunde han göra. Man blir inte så känd pga ingenting.

Det va inte bara musiken, han bjöd på enastående shower, bara ett ex som moonwalken fick tjejerna att dö på fläcken.

Utan hans skamfilade RYKTE av media så hade han nog kunnat vara större än Elvis, dock så kan de inte jämnföras då det va 2 helt olika saker.


För att inte tala om vilket sjujävla ljud han har i sina låtar! Ni som har bra billjud vet vad jag pratar om.

Saab 9-5 2.0T "Twinpipe" (2000)
CarpeDiem German Engineering
26 juni 2009 · 9 081 Inlägg

Jag är ett stort fan av Michael Jackson och har aldrig trott att han skulle ha varit en pedofil. Han skulle aldrig skada barn, förstår inte folk som blir uppslukade av media som kommer med falsk fakta om just honom.

Växte upp med hans musik och anser att han var bäst, en riktigt duktig musiker och ett geni.
Finns inga andra artister som slår honom. Elvis och The Beatles må vara bra men Michael Jackson är "King of Pop" Punkt slut!

Vila i Frid

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Android
26 juni 2009 · 892 Inlägg

Kom just på... MJ måste finnas med på stereon i sommar! cool

Håll till godo! smile
http://www.youtube.com/watch?v=ZDnI-45pgMQ

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
26 juni 2009 · 1 898 Inlägg

Han var inte mitt största fan precis... Men det är synd om det som har hänt, allt är inte så lätt ibland.. Kändisar lever väl i stort sätt alltid med en lite större press på sig..

Men som sagt, vissa låtar var väldigt bra.

Hoppas han får det bra iallafall. Rest in peace.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
CrilleD
26 juni 2009 · 831 Inlägg

Håller med dig.

Jag har en dryg människa här på jobbet som ska ha bevis för precis allting vi språkar om. "Hur vet du det?, vilka grunder baserar du det på? Vad har du för evidens?". Så otroligt jävla dryg och i detta fall verkar han vara prompt bestämd på att Michael Jackson var pedofil. På vilka grunder då? Att enbart gå på folk som velat åt Michaels pengar och hävdat att han antastat deras barn håller inte. Han kunde aldrig någonsin bevisa sin oskyldighet och kommer aldrig kunna göra. Media kan sprida vilka rykten som helst och folk sväljer det med hull och hår.

CarpeDiem skrev:
Jag är ett stort fan av Michael Jackson och har aldrig trott att han skulle ha varit en pedofil. Han skulle aldrig skada barn, förstår inte folk som blir uppslukade av media som kommer med falsk fakta om just honom.

Växte upp med hans musik och anser att han var bäst, en riktigt duktig musiker och ett geni.
Finns inga andra artister som slår honom. Elvis och The Beatles må vara bra men Michael Jackson är "King of Pop" Punkt slut!

Vila i Frid

//CarpeDiem wink

cheffer
26 juni 2009 · 1 422 Inlägg

ExXtr3me skrev:
Han var inte mitt största fan precis... Men det är synd om det som har hänt, allt är inte så lätt ibland.. Kändisar lever väl i stort sätt alltid med en lite större press på sig..

Men som sagt, vissa låtar var väldigt bra.

Hoppas han får det bra iallafall. Rest in peace.

Ursäkta offtopic men jag måste bara! Han vet nog inte ens vem du är så tro på fan att han inte är DITT största fan smile Kanske ska ändra lite in inlägget? wink

Rip king of pop

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
kawiZz RMR-Crew
26 juni 2009 · 478 Inlägg

Verkar som han blev kändare nu efter sin död, alla verkar prata om honom och alla verkade vara hans fans.
Hörde inte ett skit om honom innan detta hände typ..

Gonatt, MJ.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang