Honke_86 skrev:
Är det okej om man tar Nån bild av dig

hitta bilen min där ;D
Tomten säger att man kan ta bara man vet vem som tagit den & vars den kommer ifrån!
Jag har alla bilderna

Sedan nästa onsdag hoppas jag det är fler som kör!
Jag ska dit för andra gången med extra hög däck & domkraft mm så jag ska köra....
Ska även göra bakvagnen stummare nu innan onsdag så jag inte stutsar lika mycke!!!
Nu har man fått blodad tand....
Jag & "tror han heter thomas" i nissan 200 körde par drift på väg hem där det ej fanns folk eller bilar för säkerhetens skull!
va tungen att rensa lite mer däck!!! & kul hade vi!
& du Honke_86 dina 150 HK & smala små däck så är det inga problem för dig & drifta bara svänga så släpper det iallafall......
sedan alla som kommer & har bakhjulsdrift & känner att man skulle haft en bil att köra med ja men ta den du kommer med & kör nån repa på banan & få mer blodad tand & sedan köper du en bakhjulsdriven bil & börjar...
bara du har bakhjulsdrift så går det kan även mer framhjulsdrift om du har handbroms bak

Så ut poå banan & kör...
Sedan alla foto/video tagare kom & fota & filma för vi som kör har svårt att filma sig själv & vi gillar att få video / foto på vad vi gör DRIFTA!!!!!
Ses på banan till 99% för 1% är för om bilen pajar & inte blir klar till race...
Sättna Drifting!