Angående: Driftingträning/motorkväll varje onsdag på Sundsvall Raceway hela sommaren

_Jonsson
5 augusti 2009 · 150 Inlägg

Bli bara som åskådare ikväll, har inga däck att elda plus att ska åka till stockholm imorron så vill att bilen ska va hel tongue

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!
-hedman
5 augusti 2009 · 576 Inlägg

Alla norrgående via mittsverigebanan!
stanna gärna & vänta mellan 17.30 - 18.00 för då kommer jag & gus_motor dit & hoppas på fler så vi blir ett gäng som kommer till sättna!
jag far & lastar nu så vi ses hejja

/Hedman
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
DeeJay_R Märkestekniker
18 augusti 2009 · 289 Inlägg

kommer de bli nått nu imorgon?

Rickard_J
19 augusti 2009 · 5 Inlägg

Ikväll kör vi som vanligt. Men jag vill påminna alla om att respektera hastigheten på vägen upp. Det har framkommit klagomål om att det körts fort på vägen upp. Så ni kan väl sprida det till alla som ska upp att de tar det lugnt.

Får vi för mycket klagomål så blir det svårt att fortsätta bedriva denna verksamheten och det vill ingen.

Mvh Rickard Johansson Säkerhetskoordinator SHRA Sundsvall

Jimzzon Folkrace åkarn
20 augusti 2009 · 47 Inlägg

hoppas detta håller hela sommaren ut, har haft roblem med bilen hela sommaren, vill verkligen testa på detta! bra att några ta inistsiativ och startar drifträningar=)

Volvo 740 Tic "Extra utrustad" (1990)
_Jonsson
20 augusti 2009 · 150 Inlägg

Saxat från SOSC.

Dalan: Nästa onsdag 26/8 kör vi sista gången för sommaren om det inte kommer förfrågningar om att få köra mer. Vi kör lite försäljning av läsk, korv och något godis så glöm inte plånboken.

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!
-hedman
21 augusti 2009 · 576 Inlägg

kommer nog inte denna gång! har lite att stå i både fixa rosa sedan planering av en euro/japs träff mer om den kommer i en annan tråd..

/Hedman
Daewoo Kalos "Paddi Flush" (2004)
Seat Cordoba 1.6 SXE "Spansken" (1999)
DeeJay_R Märkestekniker
21 augusti 2009 · 289 Inlägg

ja va där första gången förra gången och vart överasskad över att de va så lite folk,trodde de skulle vara betydligt mer,så ja blir nog hemma på onsdag.

Zekee
21 augusti 2009 · 27 Inlägg

Är det sista gången påonsdag så kommer jag upp, har fortfarande däck kvar! big_smile

Volkswagen Golf Gl "GolFettan" (1983)
Dodge Challenger "Åskmurvan" (1971)
shirunai
31 augusti 2009 · 19 Inlägg

Har det varit lite intresse totalt sett under sommaren?

Nu har vi iallafall sett intresset, det är rejält mycket fler nere i skåne med 15-25deltagare per gång och det är inte ens GRATIS!?

Fattar ni vilken möjlighet ni har.

mvh andré

leimurn
24 april 2010 · 1 Inlägg

fan jag vill lära mig å drifta... kör ni i sommar också? vore nedrans roligt att prova...

"Det är bra med hjälm!"
Opel Omega GL "skr-opeln" (1988)
Ford Sierra 2.0 clx "sierringen" (1992)
Helli Lastbilschaffis
14 juni 2010 · 79 Inlägg

Synd att det e så långt. Och att det bara är i ett par timmar!

Mer kurvor åt folket!
Volkswagen Golf Vr6 "Rusty" (1992)
BMW 320D E90 "Sothoran" (2010)
Nissan Silvia S15 Spec-R "Lille Skutt" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang