Angående: Södertälje träffarna!

Nicklas_86
30 juni 2009 · 13 Inlägg

Det låter bra

La-Facone
30 juni 2009 · 40 Inlägg

Är ni helt tokiga.. Flytta det till jordbro... Jag hängde där förr i tiden när dem riktiga racen ägde rum där. Vet ni hur jävla långt det är dit.
Varför ska ni låta dem köra bort er. om ni ställer in alla träffarna eller flyttar till jordbro, vem tror ni har vunnit då.
Om det kommer ett gäng grabbar till jordbro som inte lyssnar, vart ska ni flytta då.
Ni kan inte skita i å hålla på med det ni tycker om bara för att det finns några enstaka människor som inte lyssnar på vad ni säger.

Capo Di Capo La grande Facone
Dwimor
30 juni 2009 · 21 Inlägg

Tycker man kan ha TRÄFFEN i Södertälje. Andra aktiviteter kan man skita i eller flytta på. Är ändå då som det brukar vara värst. Även fast folk inte vet hur man parkerar på en vanlig parkering även i Moraberg och att det varit incidenter även där tyvärr. Men idioter finns överallt.

Papantoniou
30 juni 2009 · 10 Inlägg

Dwimor skrev:
Tycker man kan ha TRÄFFEN i Södertälje. Andra aktiviteter kan man skita i eller flytta på. Är ändå då som det brukar vara värst. Även fast folk inte vet hur man parkerar på en vanlig parkering även i Moraberg och att det varit incidenter även där tyvärr. Men idioter finns överallt.

tycker jag låter som ett bättre förslag, håll kvar träffen i södertälje, de övriga kan man flytta på isf smile

atlanticlive
30 juni 2009 · 1 Inlägg

håller med att man heldre flyttar träffarna till jordbro än att inte ha någon '' södertälje träff '' alls.
Men man ska försöka vara kvar, det är vi som ska motarbeta bort dårarna som kommer och förstör
men problemet som skrevs i tidigare inlägg att dem inte kan ta någon diskution, utan att knytnävar och en hel flock ska komma och slåss istället för att kunna prata. Kommer ihåg förr när det var jordbro som gällde, det var väl inte så jätte långt om jag minns rätt.


Cred till dem som hållit i träffarna och fixat och donat
jag hoppas verkligen ni inte ger upp än wink

Senast redigerat av atlanticlive (30 juni 2009)

_Palmen
30 juni 2009 · 306 Inlägg

Nej inte Jordbro. på tok för långt bort.

Ha kvar träffarna i södertälje och skit i resten

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se
Wicked
30 juni 2009 · 112 Inlägg

La-Facone skrev:
Är ni helt tokiga.. Flytta det till jordbro... Jag hängde där förr i tiden när dem riktiga racen ägde rum där. Vet ni hur jävla långt det är dit.
Varför ska ni låta dem köra bort er. om ni ställer in alla träffarna eller flyttar till jordbro, vem tror ni har vunnit då.
Om det kommer ett gäng grabbar till jordbro som inte lyssnar, vart ska ni flytta då.
Ni kan inte skita i å hålla på med det ni tycker om bara för att det finns några enstaka människor som inte lyssnar på vad ni säger.

Håller helt med här...

Kan ni inte flytta träffen till ett annat ställe i Södertälje? Då tar det minst denna säsong innan de som inte sköter sig har hittat dit...
Eller kör på som vanligt, jag talar om erfarenhet när jag säger att det alltid finns idioter som förstör på olika träffar. Det spelar ingen roll vad man gör. Det bara är så hmm
Men stå på er tycker jag! Ni gör ett bra jobb!

Audi TT RS "Wicked" (2011)
Chippen88
30 juni 2009 · 1 309 Inlägg

förstår om man börjat lässna på alla idioter som inte kan sköta sig men som någon nämde tidigare, slutar södertäljeträffarna eller om man flyttar dem så är det ju dem som förstör som vunnit. träffen i söndags va kanon han dock åka innan allt hände.

Stå på er och ha kvar södertäljeträffarna

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
Rawad C20LET
30 juni 2009 · 1 041 Inlägg

Varför flytta träffen till Jordbro?
är det pga en cross kille, ska vi som är runt 100 personer drar oss till jordbro pga han o hans 3 kompisar?
kom igen nu så ska det inte vara, jag sa i mitt första inlägg att jag är med o hjälper till på alla möjliga sätt o hoppas att det finns mer folk som har vilja att hjälpa till o hålla kvar träffarna, det är inte vi som ska sluta åka till morabeg utan de som missköter sig.

Lite ändringar kan vi har eller snarare sagt REGLAR typ när man ska väl komma till träffen så ska man köra lungt på parkeringen o samma sak gäller när man ska lämna parkeringen för att ha bättre säkerhet o för mer trivsel, det va inte så länge sen då min kompis va där med sin  Hyundai coupe o smällde med en volvo pga att folk kör för fort ju, nu säger jag inte att det va hans eller mot partens fel utan sånt ska inte ske helt enkelt.

lite mer stränga reglar borde det va för de som vill va med på hela träffen från pnukt A till Ö.

Hoppas nu att vi kan komma över det här o inte låta några barn förstöra för oss, o hoppas att nästa träff ska hållas i södertälje ingen annan stans, jag envisas på att den ska hållas där för att där har den alltid varit o så ska den fortsätta oxå, vi bör inte ge oss nu o låta de bestämma.

Säger det igen jag är med o hjälper till o det sa jag redan i Nykvarn så låt oss ha det roligt o inte låta oss bli påverkade pga några barn nu.

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Rawad C20LET
30 juni 2009 · 1 041 Inlägg

Många skriver att träffarna ska va kvar i södertälje men det som ni inte förstår att ts o hans kompisar kan utsättas för våld av dårar som inte har någon uppfostran, så om det finns några som vill att träffarna ska vara  kvar så bör det finnas mer folk som hjälper till o ställer upp för de o ge de stöd, bråk behöver inte förekomma utan rätt mentaliskt stöd kan ni väl ge o att folk borde bry sig lite mer på plats när nåt händer.

jag vill att träffarna ska vara kvar o jag åker nästa söndag till moraberg o hoppas på mer stöd o ordning av er som vill vara med, låt inte träffen dö för att ingen vill vara med o hjälpa till.

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Hua100
30 juni 2009 · 267 Inlägg

Träffarna har varit varannan söndag så den 12/7 är väl nästa gång vi ses vid Moraberg?
Plats på Ev efter aktiviteter kan vi alla hjälpa till att fundera på (Södertälje,Nykvarn eller annan ort)

Dodge Charger R/T "2 X Hemi v8" (2007)
Volkswagen Passat 2,0 TDI 4M "Vaffelwagen" (2010)
sebbe666 No Shame Racing Crew
30 juni 2009 · 680 Inlägg

jag ställer upp till 110%.för att bevara tälje träffarna....

MVH sebbe

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Rawad C20LET
30 juni 2009 · 1 041 Inlägg

sebbe666 skrev:
jag ställer upp till 110%.för att bevara tälje träffarna....

MVH sebbe

grymt bra så nu vart vi två iaf big_smile
MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Chippen88
30 juni 2009 · 1 309 Inlägg

jag ställer självklart upp så södertäljeträffarna kan fortsätta

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing
sebbe666 No Shame Racing Crew
30 juni 2009 · 680 Inlägg

Chippen88 skrev:
jag ställer självklart upp så södertäljeträffarna kan fortsätta

Så ska det låta....vi ska inte låta en handfull jobbiga människor ta död på det roliga för en jävla massa trevliga och goa människor tycker jag....MVH sebbe

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
Hodell
30 juni 2009 · 60 Inlägg

Jag hann också dra innan detta hände, under min tid där var det ganska trevligt faktiskt. Puckon finns det ju överallt som sagt, även om man skulle flytta träffen, nä fan, kör på tycker jag!

Boston
30 juni 2009 · 183 Inlägg

då värkar de som om majoriteten tycke att träffarna ska vara kvar! då kör vi i södertälje och jag tackar för all hjälp jag kan få!big_smile

tyskt ska d va!
mr_hehe
30 juni 2009 · 137 Inlägg

Det är jävligt synd att vi tar bort den för det är många som trivs i södertälje träffar. men mer hemligt borde de vara så inte vem som helst kan komma dit o förstöra hela träffen.
ja ställer upp för södertälje träffar.


OCH du som heter NATURAL... vi som äger civic's vi har stor respekt för alla bilträffar och vi vet hur vi ska bete oss! snacka inte skit!

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
Natural
30 juni 2009 · 431 Inlägg

mr_hehe skrev:
Det är jävligt synd att vi tar bort den för det är många som trivs i södertälje träffar. men mer hemligt borde de vara så inte vem som helst kan komma dit o förstöra hela träffen.
ja ställer upp för södertälje träffar.


OCH du som heter NATURAL... vi som äger civic's vi har stor respekt för alla bilträffar och vi vet hur vi ska bete oss! snacka inte skit!

Blä Blä...
Förlåt, jag snackar bara skit o ljuger.
Allt för att visa mitt "hat" mot honda civic..

Är ni nöjda nu?

BlauMes
30 juni 2009 · 1 801 Inlägg

Vad skönt att höra att träffarna blir kvar! big_smile Tror det är många som uppskattar dom och skulle bli lite nedstämda om dom försvann helt!

Ni gör ett jäkla bra jobb ! smile

Saab 9-3 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang