1. Hamberg 2. CarpeDiem 3. Chippen 4. Patchi 5. klart att man kommer , (med nya bilenom den e klar ) 6. Masterworks 7. Persson-v70 8. golfmk5 9. Master_Blaster78 (Som alltid ställer upp) 10. Ekfalk 11. Froderberg 12. Ashki 13. Rawad 14. Jojje_ 15. Miklo84 16.Pierre-NA 17.BuRrE08 med folk samt hund
funderar på att komma ut o kika lite med Seaten Jag fick ut bilen från lackarna idag efter lite tjat hehe dock så är den ej 100% färdig.. lite galler som ska monteras och slutfinnish kvar men det blir påmåndag måste ha bil över helgen... hmm undra fall man ska komma endå ens fast den ej e 100%?..
det är väl klart att du ska komma även om den inte är färdig till 100% min bil är inte färdig heller fattas galler o ändrör på den men jag åker dit i alla fall, så det vore ju roligt om du kunde komma.
funderar på att komma ut o kika lite med Seaten Jag fick ut bilen från lackarna idag efter lite tjat hehe dock så är den ej 100% färdig.. lite galler som ska monteras och slutfinnish kvar men det blir påmåndag måste ha bil över helgen... hmm undra fall man ska komma endå ens fast den ej e 100%?..
Hehehe... Du kan vara lugn, min ser ut som ett vrak och e väll bara 30% klar!
det här ser bra, verkar som att fyra bilar ska starta från botkyrka Själv ska jag börja rulla vid 20.00, men ska dra till garaget o försöka fixa bränselslangen så man kan ha roligt på kvällen juh
det här ser bra, verkar som att fyra bilar ska starta från botkyrka Själv ska jag börja rulla vid 20.00, men ska dra till garaget o försöka fixa bränselslangen så man kan ha roligt på kvällen juh
Även jag rör mig hemifrån vid åttatiden, tankar innan, och lär få tanka efter träffen också..
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
helnice traff. kul att man antligen kunde v'a'dra monzan aven om den e longt ifron klar. skona bilar folk kom med aven om jag inte tog ett snack med alla.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho