Vad för bilar tycker ni klassas som den bästa "pussymagnet? =P Alltså inte bilar som är byggda med en miljon hästar och går fortare runt banan än ett jetplan. Utan bilar som helt enkelt drar till sig Kvinnor? Gammla jänkare/raggarbilar? Italienskt fullblod? Muskelbilar? Japansk tuning? Stadsjeepar?
Nominera bilmärke, modell och ev årgång. Gärna med en liten motivering också!
Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..
Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens.
Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar resten av livet.
så du tror att vem som hellst kan knalla in på banken och låna en mille till bil ? En ensam normal avlönad industri/verkstadsarbetare får knappt låna en miljon till lägenhet eller hus.
Har en lila bil och det blir mest att tjejer behandlar en som syfilis, dom vet att man finns men det är ingen som vill ha en... Men skulle tippa på att om man har en cab så är man nog inte helt fel ute men i slutändan så är det nog personen som kör bilen dom små liven är mest är intresserade av. Hade en väldigt fräsch Supra -89 i slutet av 1998 där jag åkte förbi en en grupp tjejer och lyckades snappa upp: -Bilen var snygg men killen som körde var ful... Man måste vara stark för att återhämta sig efter en sånt nederlag... Man måste Skulle nog lägga min röst på en Ferrari cab ändå. Det går nog hem hos de flesta. Risken är dock överhängande för att det kan verka för snobbigt. Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P
Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P
Njae, visst gillar vissa tjejer bilen, men den funkar inte bättre än min förra bil, en S60. Dom flesta (och ALLA VETTIGA) tjejerna faller mindre för bilen och mer för personen.
Ja, då. Jag menar; Bert Karlsson i en Ferarri... frågan är hur mycket det lockar!?
Urrk!, rå uuurk!, trippelrå uuuurk!. tack för att du förstörde min aptit för resten av veckan.. När man såg bilden för sitt inre, så blev man fasenemej tvärblind i en kvart..
Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..
Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens.
Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar resten av livet.
så du tror att vem som hellst kan knalla in på banken och låna en mille till bil ? En ensam normal avlönad industri/verkstadsarbetare får knappt låna en miljon till lägenhet eller hus.
En del är verkligen blåögda ! ! ! !
Håller med. Är så jävla trött på folk som säger "men va fan, alla kan ta lån". Säkert, testa själv.
Har en lila bil och det blir mest att tjejer behandlar en som syfilis, dom vet att man finns men det är ingen som vill ha en... Men skulle tippa på att om man har en cab så är man nog inte helt fel ute men i slutändan så är det nog personen som kör bilen dom små liven är mest är intresserade av. Hade en väldigt fräsch Supra -89 i slutet av 1998 där jag åkte förbi en en grupp tjejer och lyckades snappa upp: -Bilen var snygg men killen som körde var ful... Man måste vara stark för att återhämta sig efter en sånt nederlag... Man måste Skulle nog lägga min röst på en Ferrari cab ändå. Det går nog hem hos de flesta. Risken är dock överhängande för att det kan verka för snobbigt. Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P
Naaaw stackarn, kan inte vart skoj
Men grejen är ju iaf sådan att cab är ju lockande, och killen som sitter i ferrari cab har säkert the time of his life, dock vill inte vi andra se honom om det är en lönnfet medelåldersman med tupé (inte riktat mot dig nu). Förstör hela bilen, enligt mig iaf. Köp rätt bil för rätt person, kanske man ska säga. En medelåldersman passar bättre i en gammal klassiker (typ merca med måsvingar, billigt också ). Men vet inte om det menas på stillastående bilar utan personer i, då kan väl de mesta gå hem hos folk, smaken e ju som baken.
Ja, då. Jag menar; Bert Karlsson i en Ferarri... frågan är hur mycket det lockar!?
Urrk!, rå uuurk!, trippelrå uuuurk!. tack för att du förstörde min aptit för resten av veckan.. När man såg bilden för sitt inre, så blev man fasenemej tvärblind i en kvart..
Inge fel på en ferrari...man ser det man vill se=)
En riktigt stylad evo me japsrör och en rejäl dump som visslar och har sig, ford f350 med raka rör, en oldsmobile delta 88 cab, en hummer h2 eller en cadillac escalade med en massa bling bling
Senast redigerat av Mitsubishipower (10 juli 2009)
Vilken bil som helst, de e bara att sätta en klisterlapp på bakrutan "Älskar att arbeta, långa promenader och att ta hand om barn." Då jävlar ska ni se att tjejerna springer efter Sen om de e en Ferarri eller en 740 från 85 med endast 3 upp pumpade däck, och de 4de bara släpar.
Så satsa på en smart klisterdekal i bakrutan.
Blir idiotförklarad när jag nämner att man införskaffat en Bmw 540ia som första bil...