2156
Sök

Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

Leg. Fartdåre
306 Inlägg
9 juli 2009
Hexenhammer skrev:
Så länge jag sitter i bilen så kan vilken bil som helst bli en "pussy magnet". wink

Så, nu vet ni!

Jasså här va vi självsäkra!

Exklusiva bilar är nog bäst... även om mitt rally järn funkar fint också för den delen... smile

En gång Evo alltid Evo...

385 Inlägg
9 juli 2009
Exklusiva bilar tror jag inte ett dugg på faktiskt.

Antagligen så lär de tänka att du redan har fått tillräckligt med p*ssy och diverse sjukdomar. big_smile

Teddan
2 495 Inlägg
9 juli 2009
Tokken skrev:
blacken skrev:
_Ozzy_ skrev:
Vad för bilar tycker ni klassas som den bästa "pussymagnet? =P
Alltså inte bilar som är byggda med en miljon hästar och går fortare runt banan än ett jetplan. Utan bilar som helt enkelt drar till sig Kvinnor? Gammla jänkare/raggarbilar? Italienskt fullblod? Muskelbilar? Japansk tuning? Stadsjeepar?

Nominera bilmärke, modell och ev årgång. Gärna med en liten motivering också!

Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..tongue

Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens. smile

Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar
resten av livet.

så du tror att vem som hellst kan knalla in på banken och låna en mille till bil ?
En ensam normal avlönad industri/verkstadsarbetare får knappt låna en miljon till lägenhet eller hus.

En del är verkligen blåögda  ! ! ! !

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 754 Inlägg
9 juli 2009
ToTTeN skrev:
Annars brukar väll alla 740´raggers ha massa 12åringar i bilarna???

Hehe, de vill ha 12åringar i bilen men de lyckas ju inte alltid XD

Jag kan inget om allt.

4 Inlägg
9 juli 2009
En Trabant.

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
9 juli 2009
SubbtIIMMY skrev:
Hexenhammer skrev:
Så länge jag sitter i bilen så kan vilken bil som helst bli en "pussy magnet". wink

Så, nu vet ni!

Jasså här va vi självsäkra!

Exklusiva bilar är nog bäst... även om mitt rally järn funkar fint också för den delen... smile

Ja, då. Jag menar; Bert Karlsson i en Ferarri... frågan är hur mycket det lockar!? big_smile

Kom någon i en "Tjorven" på stan så skulle jag dock bli helt såld! big_smile
Senast redigerat av Hexenhammer (9 juli 2009)

214 Inlägg
9 juli 2009
Har en lila bil och det blir mest att tjejer behandlar en som syfilis, dom vet att man finns men det är ingen som vill ha en...
Men skulle tippa på att om man har en cab så är man nog inte helt fel ute men i slutändan så är det nog personen som kör bilen dom små liven är mest är intresserade av.
Hade en väldigt fräsch Supra -89 i slutet av 1998 där jag åkte förbi en en grupp tjejer och lyckades snappa upp:
-Bilen var snygg men killen som körde var ful...
Man måste vara stark för att återhämta sig efter en sånt nederlag... Man måste
Skulle nog lägga min röst på en Ferrari cab ändå. Det går nog hem hos de flesta. Risken är dock överhängande för att det kan verka för snobbigt. Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P

Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
9 juli 2009
blixtn skrev:
Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P

Njae, visst gillar vissa tjejer bilen, men den funkar inte bättre än min förra bil, en S60. Dom flesta (och ALLA VETTIGA) tjejerna faller mindre för bilen och mer för personen.

Vem vill ha en tjej som bara gillar ens bil?

/Mattias

blacken
9 juli 2009
Ja, då. Jag menar; Bert Karlsson i en Ferarri... frågan är hur mycket det lockar!?

Urrk!, rå uuurk!, trippelrå uuuurk!. tack för att du förstörde min aptit för resten av veckan..big_smile
När man såg bilden för sitt inre, så blev man fasenemej tvärblind i en kvart..
Senast redigerat av blacken (9 juli 2009)

778 Inlägg
9 juli 2009
caprice 67 körde en som för en kväll på crusing fy fan jag lyfte inte ett ringer dom kom flygande cool

645 Inlägg
9 juli 2009
r-ted skrev:
Tokken skrev:
blacken skrev:

Vad det är för märke,modell och årgång på bilen är av underordnat intresse för hågade damer. Utan den som innehåller störst k"k och mest stålar är den som lockar mest "chicks"..tongue

Bilen behöver inte visa på mängden pengar personen har i fråga.. så där är vi överrens. smile

Vilket pucko som helst kan ta ett fett lån och köpa sig en ball bil och leva på nudlar
resten av livet.

så du tror att vem som hellst kan knalla in på banken och låna en mille till bil ?
En ensam normal avlönad industri/verkstadsarbetare får knappt låna en miljon till lägenhet eller hus.

En del är verkligen blåögda  ! ! ! !

Håller med. Är så jävla trött på folk som säger "men va fan, alla kan ta lån". Säkert, testa själv.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
10 juli 2009
blixtn skrev:
Har en lila bil och det blir mest att tjejer behandlar en som syfilis, dom vet att man finns men det är ingen som vill ha en...
Men skulle tippa på att om man har en cab så är man nog inte helt fel ute men i slutändan så är det nog personen som kör bilen dom små liven är mest är intresserade av.
Hade en väldigt fräsch Supra -89 i slutet av 1998 där jag åkte förbi en en grupp tjejer och lyckades snappa upp:
-Bilen var snygg men killen som körde var ful...
Man måste vara stark för att återhämta sig efter en sånt nederlag... Man måste
Skulle nog lägga min röst på en Ferrari cab ändå. Det går nog hem hos de flesta. Risken är dock överhängande för att det kan verka för snobbigt. Kan vara en Audi TT cab också... Svårt att veta när jag själv är nästintill oskuld:P

Naaaw stackarn, kan inte vart skoj

Men grejen är ju iaf sådan att cab är ju lockande, och killen som sitter i ferrari cab har säkert the time of his life, dock vill inte vi andra se honom om det är en lönnfet medelåldersman med tupé (inte riktat mot dig nu).
Förstör hela bilen, enligt mig iaf. Köp rätt bil för rätt person, kanske man ska säga.
En medelåldersman passar bättre i en gammal klassiker (typ merca med måsvingar, billigt också tongue).
Men vet inte om det menas på stillastående bilar utan personer i, då kan väl de mesta gå hem hos folk, smaken e ju som baken.

2 077 Inlägg
10 juli 2009
En fin välvårdad bil verkar med funka smile
Då märke inte spelar så stor roll,sen handlar det ju mest om personen som sitter i bilen än själva bilen..

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Japansk
72 Inlägg
10 juli 2009
JDMCRAZE skrev:
En fin välvårdad bil verkar med funka smile
Då märke inte spelar så stor roll,sen handlar det ju mest om personen som sitter i bilen än själva bilen..

Amen ! smile

Samarbetspartners: SSR-Nordic, spacer.se, Raidopower.se

2 763 Inlägg
10 juli 2009
Alla vet ju att brudar dras till Volvo 240 som är bonnsänkta och har plåtfälgar!! Vet ju vem som helst!!big_smilecool

Annars skulle jag nog säga någon cab av något finare märke kanske Jaguar eller något!

Mvh Bolin

Volvo - For Life

FreddeK
10 juli 2009
blacken skrev:
Ja, då. Jag menar; Bert Karlsson i en Ferarri... frågan är hur mycket det lockar!?

Urrk!, rå uuurk!, trippelrå uuuurk!. tack för att du förstörde min aptit för resten av veckan..big_smile
När man såg bilden för sitt inre, så blev man fasenemej tvärblind i en kvart..

Inge fel på en ferrari...man ser det man vill se=)

FreddeK
10 juli 2009
vem fan köper en bil för att ragga med, ett plåtluder är väl inget att ha...?

Lastbilschaufför
125 Inlägg
10 juli 2009
En riktigt stylad evo me japsrör och en rejäl dump som visslar och har sig, ford f350 med raka rör, en oldsmobile delta 88 cab, en hummer h2 eller en cadillac escalade med en massa bling bling
Senast redigerat av Mitsubishipower (10 juli 2009)

9 Inlägg
10 juli 2009
Vilken bil som helst, de e bara att sätta en klisterlapp på bakrutan "Älskar att arbeta, långa promenader och att ta hand om barn." Då jävlar ska ni se att tjejerna springer efter smile Sen om de e en Ferarri eller en 740 från 85 med endast 3 upp pumpade däck, och de 4de bara släpar.

Så satsa på en smart klisterdekal i bakrutan. smile

Blir idiotförklarad när jag nämner att man införskaffat en Bmw 540ia som första bil...

2 337 Inlägg
10 juli 2009
http://jalopnik.com/5117022/ten-cars-an … ey-attract

Läs, begrunda, köp därefter en bil som attraherar önskad typ av tjej wink

Sök