Ferrari - tjej som är ute efter pengar och skiter i vem fan du är
Volvo 240 med hål i avgassystemet - sprängkåt fjortis som tänder på liiite äldre gymnasieelever med färskt körkort
Jaguar - äldre dam som har förstått att det är bekvämare att jucka i baksätet på ett autobahnlokomotiv med AC och skinnklädsel än i en rostig 240 med dåliga dämpare..
BMW - tjej som tror sig förstå bilar, sånna ska ju va häftiga väl?
Nissan 200SX - små japanska tjejer, fan det enda som får plats där bak...
Vilken bil som helst med personlighet och finess Gärna med bra ljud.... Och givetvis en riktig pudding vid ratten Det var de jag hade att säga om den saken //C
Vilken bil som helst med personlighet och finess Gärna med bra ljud.... Och givetvis en riktig pudding vid ratten Det var de jag hade att säga om den saken //C
Ok. Pudding inhandlad .... men var är brudarna? Fungerar kanske inte med chokladsmak.
Ok. Pudding inhandlad .... men var är brudarna? Fungerar kanske inte med chokladsmak.
Men det blir åtminstone smaskigt och gott att tröstäta om du krockar och airbagen löser ut
Senast redigerat av Volvo544special65 (26 juli 2009)
Så sent som för nån månad sen så fråga en tjejkompis som varit helt ointresserad av skylinen dittills om min bil va sönder när jag dumpa me min coola hks ssqv dump...
Så sent som för nån månad sen så fråga en tjejkompis som varit helt ointresserad av skylinen dittills om min bil va sönder när jag dumpa me min coola hks ssqv dump...
Ansåg det där vara hysteriskt roligt
Det är väl inte sån konstig fråga av en som är helt ointresserad av bilar? finns nog hästtjejer som skulle kunna fråga ut dig på massa saker och sedan skratta åt att du inte kan något