Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

RD_87 Skrotsamlare
22 februari 2011 · 4 031 Inlägg

Dodgeluder skrev:
Alla töser gillar olika smile Jag själv är svag för stora pickisar. Ju större desto bättre, sen får karln gärna vara en steve austin också ;D

Som jag trott då, storleken räknas! tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Masterworks
22 februari 2011 ·

Dodgeluder skrev:
Alla töser gillar olika smile Jag själv är svag för stora pickisar. Ju större desto bättre, sen får karln gärna vara en steve austin också ;D

Ja jäklar, då sprack det på steve austin då? HAHAHA...  lol

Dodgeluder
22 februari 2011 · 13 Inlägg

Evildan skrev:
Det beror väl på typen utav kvinna?
På Djursholm funkar det säkert o ragga plåtluder med ngt tyskt som visar "alfahanne"
I skogarna går det garanterat att ragga hästtjejer med en MB 240d -77 om den har dragkrok till hästsläpet.
Ju fetare och oekonomiskare bil desto mindre k*k och hjärna brukar det vara.
Detta faktum är även de vettiga brudarna medvetna om....

Ajaj jag har då inte stött på någon med fet bil som vart korkad eller mindre där nere..
Kanske bara haft tur? wink
Allt handlar om prioteringar inte om man är vettig eller inte!

Holiace
22 februari 2011 · 1 754 Inlägg

Dyra bilar, alla vet att PENGAR är vad kvinnor vill ha.




























wink

Jag kan inget om allt.
mange_240
22 februari 2011 · 1 562 Inlägg

troligen sitter de mest i vad som finns mellan ratten och ryggstödet.

Alex_M Steker som aldrig förr
22 februari 2011 · 503 Inlägg

nya caddyn funkar sjukt bra. kör den gärna i arbetskläder oxo så funkar det ännu bättre, ett plus om den är pimpad me lite schyssta fälgar. en riktig trosfuktare big_smile

8-)
Nybergrobin
22 februari 2011 · 2 382 Inlägg

Tror nog att en fet stepside eller gammal bil med mycket krom och muller passar bäst. Inte fan drar sig tjejerna till audi 80 iaf xD

Hillbill Redneck life
22 februari 2011 · 357 Inlägg

Svaret är ju självklart, en ford taunus! brukar själv plocka upp massa brudar i min taunus och åka till byns lokala grustag och sladda några varv runt tjejerna så får man det man vill;)  (ni som är uppvuxna med ronny o ragge vet att detta funkar)

Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?
Chevrolet K1500 "Vinterbilen" (1990)
2-8Injection
23 februari 2011 · 120 Inlägg

Min tjej brukar vända sig efter nyare Audibilar, extra mycket om de har varit stadiga nog på handen att kryssa i quattro vid handlarn. Men sen är hon ju lite hjärntvättad av mig också..

OmegaCoffe Dumpersförare.
23 februari 2011 · 970 Inlägg

reaser skrev:
Svaret är ju självklart, en ford taunus! brukar själv plocka upp massa brudar i min taunus och åka till byns lokala grustag och sladda några varv runt tjejerna så får man det man vill;)  (ni som är uppvuxna med ronny o ragge vet att detta funkar)

Haha det skulle man allt vilja se faaan ronny är dom kåta nuu

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97
Volvo V70 (2000)
Snelhest Hertig
23 februari 2011 · 182 Inlägg

Dodgeluder skrev:

Evildan skrev:
Det beror väl på typen utav kvinna?
På Djursholm funkar det säkert o ragga plåtluder med ngt tyskt som visar "alfahanne"
I skogarna går det garanterat att ragga hästtjejer med en MB 240d -77 om den har dragkrok till hästsläpet.
Ju fetare och oekonomiskare bil desto mindre k*k och hjärna brukar det vara.
Detta faktum är även de vettiga brudarna medvetna om....

Ajaj jag har då inte stött på någon med fet bil som vart korkad eller mindre där nere..
Kanske bara haft tur? wink
Allt handlar om prioteringar inte om man är vettig eller inte!

Det beror nog på vilken sorts bil, men generellt är nog penisförlängarfenomenet en myt.

Nafets86
23 februari 2011 · 821 Inlägg

åka en stylad cab är alltid en tjej magnet.. wink När jag hade min eos var det många som vinkade, busvisslade osv, frågade får jag åka med osv smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
Dodgeluder
23 februari 2011 · 13 Inlägg

RD_87 skrev:

Dodgeluder skrev:
Alla töser gillar olika smile Jag själv är svag för stora pickisar. Ju större desto bättre, sen får karln gärna vara en steve austin också ;D

Som jag trott då, storleken räknas! tongue

Haha klart den gör det , allt annat är bullshit tongue

Evildan
24 februari 2011 ·

Dodgeluder skrev:

Evildan skrev:
Det beror väl på typen utav kvinna?
På Djursholm funkar det säkert o ragga plåtluder med ngt tyskt som visar "alfahanne"
I skogarna går det garanterat att ragga hästtjejer med en MB 240d -77 om den har dragkrok till hästsläpet.
Ju fetare och oekonomiskare bil desto mindre k*k och hjärna brukar det vara.
Detta faktum är även de vettiga brudarna medvetna om....

Ajaj jag har då inte stött på någon med fet bil som vart korkad eller mindre där nere..
Kanske bara haft tur? wink
Allt handlar om prioteringar inte om man är vettig eller inte!

Du måste vara tursam med god förmåga att välja rätt??
Att prioritera på rätt saker är i mitt tycke ett bevis på om man är vettig eller inte.
Många väljer vad jag upplevt, bil med det klena egot "ser bra ut och folk blir imponerade"

Dodgeluder
24 februari 2011 · 13 Inlägg

Tur att alla tycker olika ! Men ge fan i att säga att man är mindre vettig för vissa gillar dyrare bilar än andra.. cool

BudgetDunkaren Osponsrad
24 februari 2011 · 1 631 Inlägg

Hade min fjatt ute på tur idag, alla töser glodde så jag funderade på att stanna.. Blev osäker på om dom gilla färgen eller vad det va smile haha

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
anna_catharina
24 februari 2011 ·

Haha ja färgen läre definitivt dra blickar till sig! :p lol

Snelhest Hertig
24 februari 2011 · 182 Inlägg

Hoppas någon läser smile.

Då ska jag berätta att min gamla E30 borde varit en ultimat brudmagnet om man ser fräna bilar som penisförlängare.

Stod i Borås centrum en torsdagkväll (mycket människor ute, band som spelar på stora torget) och släppte av lite polare med den mitt bland en enorm folkmassa bredvid en bankomat.

Då kommer en raggare och klappar bilen på taket och vrålar högt ut: "ANTINGEN ÄR DU FATTIG ELLER SÅ HAR DU EN JÄVLIGT STOR ***", ja. Då hade jag tydligen en stor penis eftersom jag körde en bil som folk såg som sleten gammal och ful. Kunde det inte vara så att jag verkligen tyckte om den bilen då?

Min Nissan, nu har jag då en liten penis, det är ju inte så att jag köper bilen just för att jag tycker den är snygg och det är jävligt härligt att glida runt i den? näää, det är klart jag har liten penis det är därför man köper en dyr bil som ska impa på brudarna. Imponerar den på brudarna då? nja, majoritetet av de som attraheras av den är killar, men såklart, jag är ju bög också.

Senast redigerat av Snelhest (24 februari 2011)

Andreas_90
24 februari 2011 · 4 Inlägg

av egen erfarenhet så har det för mig varit en sänkt bmw e39 touring med tonade rutor stora  fälgar och maffigt ljud som lockat dom smile

BMW 530 da (2002)
Dodgeluder
24 februari 2011 · 13 Inlägg

Haha wod.. Man köper bilen för man tycker om bilen! Sen vad andra tycker. Det ska man skita i sålänge man själv är nöjd!! big_smile

Snelhest skrev:
Hoppas någon läser smile.

Då ska jag berätta att min gamla E30 borde varit en ultimat brudmagnet om man ser fräna bilar som penisförlängare.

Stod i Borås centrum en torsdagkväll (mycket människor ute, band som spelar på stora torget) och släppte av lite polare med den mitt bland en enorm folkmassa bredvid en bankomat.

Då kommer en raggare och klappar bilen på taket och vrålar högt ut: "ANTINGEN ÄR DU FATTIG ELLER SÅ HAR DU EN JÄVLIGT STOR ***", ja. Då hade jag tydligen en stor penis eftersom jag körde en bil som folk såg som sleten gammal och ful. Kunde det inte vara så att jag verkligen tyckte om den bilen då?

Min Nissan, nu har jag då en liten penis, det är ju inte så att jag köper bilen just för att jag tycker den är snygg och det är jävligt härligt att glida runt i den? näää, det är klart jag har liten penis det är därför man köper en dyr bil som ska impa på brudarna. Imponerar den på brudarna då? nja, majoritetet av de som attraheras av den är killar, men såklart, jag är ju bög också.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang