Angående: Träff/Grillfest Lördagen 18/7 I Malmö ALLA VÄLKOMNA!

DjMes
11 juli 2009 · 622 Inlägg

Tjena,
Nu är vi inne i juli månad och det känns som om halva sommaren är över och det enda jag har sett av denna sommaren är några Bmw:n som bränner däck eller så står man bara på biltema och beklagar sig över att det är få bilar som kommer dit.

Så därför tänkte jag att LÖRDAGEN den 18/7 ska vi ha en GRILLDAG/TRÄFF!!

Vaxa bilen, packa ner grillen..ta fram köttet och så träffas vi snackar grillar och tar det lugnt..helt enkelt bara har en skön sommardag vid stranden med massa snygga bilar...Vilket jag tror kommer att dra dit många nyfikna tittare. Jag tänkte sedan att vi avslutar kvällen med en tour Genom stan.

Det jag behöver hjälp med är följande:
- Bestämma tid o plats. (Falsterbo,Sibbarp,Ribersborg?
- Fler som vill hjälpa till för att se till så att det blir en trevlig kväll.
- Kanske Någon som vill skryta me sitt ljudsystem, som kan spela (bra) musik under dagen.
- Stor gemensam grill eller alla tar med egen? Isf någon som kan hjälpa till att ordna en king size grill.

Så får vi hoppas på underbart väder med massa SOL och Snygga Bilar....

Har ni fler ideér? Tveka inte, skicka ett PM!

// Saman

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
T_Borg
11 juli 2009 · 164 Inlägg

Hörs ju som att det skulle kunna bli nånting bra av detta, en riktigt trevlig idé faktiskt! Ska höra lite med "vännerna" här omkring (läs Österlen) och se om det finns någon mer här som skulle kunna tänka sig att hänga på.

//Tobbe smile

DjMes
11 juli 2009 · 622 Inlägg

T_Borg skrev:
Hörs ju som att det skulle kunna bli nånting bra av detta, en riktigt trevlig idé faktiskt! Ska höra lite med "vännerna" här omkring (läs Österlen) och se om det finns någon mer här som skulle kunna tänka sig att hänga på.

//Tobbe smile

Perfekt ju...ju fler vi är desto bättre och Roligare

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
M2
11 juli 2009 · 111 Inlägg

Får bli efter jobb på kvällen;) kommer förbi!

Porsche 911 "Carrera 4" (1990)
Memme I'am AWESOME..
11 juli 2009 · 2 783 Inlägg

#!%&!#%!" sitter på jobbet den helgen om jag inte minns fel! :x

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
Melmac
12 juli 2009 · 191 Inlägg

Låter som en bra ide! Grilla och titta på bilar är fint!

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98
Volvo V70 "R-Design" (2008)
Saab 9-3 Aero SC "Hirsch" (2006)
Dodge Ram SRT-10 "Viper Truck" (2004)
Melmac
12 juli 2009 · 191 Inlägg

Ribban är väl bra? Finns väl plats åt alla också?

Rekonditionerar och lackförseglar Din bil till riktigt bra pris
ProShine Rekonditionering
kontakt@proshine.se
0735-25 77 98
Saab 9-3 Aero SC "Hirsch" (2006)
Dodge Ram SRT-10 "Viper Truck" (2004)
Volvo V70 "R-Design" (2008)
FireTraXX DFFL
12 juli 2009 · 9 020 Inlägg

Vad fan heter det mellan limhamn (Egentligen kalkbrottet) och vattnet?
Lyckas fan aldrig komma ihåg det, iallafall så finns ju där en schysst parkering, stor gröning och strand.
Lär väl dock vara smockfullt om det är varmt kanske?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
P-H-G Utbildad proffsamatör
12 juli 2009 · 782 Inlägg

Sibbarp, mellan parkeringen och stranden finns en gigantisk gräsmatta, där kan vi säkert ställa bilarna i en stor ring och så har vi grill osv där inne i ringen.

DjMes
13 juli 2009 · 622 Inlägg

Aa det jag hade tänkt mig var bara att koppla och ta det lugnt.. fixar med fotboll/brändbolls trä, kanske kubb... och sen grillar vi...och avslutar kvällen med en cruise genom City.... Ja men sibbarp är kanske svårt att hitta för andra som inte känner till Malmö. Medan Ribersborg har stor gräsmatta och Limhamnsfältet finns i närheten...sedan så har vi Bo01 också (man kan ta fina bilder där)...
Ser fram emot en lyckad Lördag.

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
T_Borg
13 juli 2009 · 164 Inlägg

Har nog lyckats få med mig så vi e typ 4-6 bilar minst här hemifrån men inväntar lite väder prognoser osv innan vi bestämmer oss helt! Hoppas iaf på fint väder och en riktigt trevlig lördag om nu allt går vägen så att säga... big_smile

HoNkken
13 juli 2009 · 251 Inlägg

DjMes skrev:
Tjena,
Nu är vi inne i juli månad och det känns som om halva sommaren är över och det enda jag har sett av denna sommaren är några Bmw:n som bränner däck eller så står man bara på biltema och beklagar sig över att det är få bilar som kommer dit.

Så därför tänkte jag att LÖRDAGEN den 18/7 ska vi ha en GRILLDAG/TRÄFF!!

Vaxa bilen, packa ner grillen..ta fram köttet och så träffas vi snackar grillar och tar det lugnt..helt enkelt bara har en skön sommardag vid stranden med massa snygga bilar...Vilket jag tror kommer att dra dit många nyfikna tittare. Jag tänkte sedan att vi avslutar kvällen med en tour Genom stan.

Det jag behöver hjälp med är följande:
- Bestämma tid o plats. (Falsterbo,Sibbarp,Ribersborg?
- Fler som vill hjälpa till för att se till så att det blir en trevlig kväll.
- Kanske Någon som vill skryta me sitt ljudsystem, som kan spela (bra) musik under dagen.
- Stor gemensam grill eller alla tar med egen? Isf någon som kan hjälpa till att ordna en king size grill.

Så får vi hoppas på underbart väder med massa SOL och Snygga Bilar....

Har ni fler ideér? Tveka inte, skicka ett PM!

// Saman

Tjeenare Saman:)
jag Hjälper gärna till om så behövs så det blir en trevlig kväll och så(A) skriv ett pm eller ja vad som så kan vi snacka mer om på lörbig_smile

kash82
13 juli 2009 · 58 Inlägg

DjMes skrev:
Tjena,
Nu är vi inne i juli månad och det känns som om halva sommaren är över och det enda jag har sett av denna sommaren är några Bmw:n som bränner däck eller så står man bara på biltema och beklagar sig över att det är få bilar som kommer dit.

Så därför tänkte jag att LÖRDAGEN den 18/7 ska vi ha en GRILLDAG/TRÄFF!!

Vaxa bilen, packa ner grillen..ta fram köttet och så träffas vi snackar grillar och tar det lugnt..helt enkelt bara har en skön sommardag vid stranden med massa snygga bilar...Vilket jag tror kommer att dra dit många nyfikna tittare. Jag tänkte sedan att vi avslutar kvällen med en tour Genom stan.

Det jag behöver hjälp med är följande:
- Bestämma tid o plats. (Falsterbo,Sibbarp,Ribersborg?
- Fler som vill hjälpa till för att se till så att det blir en trevlig kväll.
- Kanske Någon som vill skryta me sitt ljudsystem, som kan spela (bra) musik under dagen.
- Stor gemensam grill eller alla tar med egen? Isf någon som kan hjälpa till att ordna en king size grill.

Så får vi hoppas på underbart väder med massa SOL och Snygga Bilar....

Har ni fler ideér? Tveka inte, skicka ett PM!

// Saman

Lätt jag är på!
Plockar med mig lite vänner.

/Ciao

linda_xtravagant
14 juli 2009 · 116 Inlägg

det lät ju bra.. svänger förbi å kollar läget alla fall :)men bestäm nu var...

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
Shindai IT-H.ra
15 juli 2009 · 131 Inlägg

Lätt man kommer, om det inte är skitväder. Ribban hade nog varit bäst, hade varit bra om vi kunnat stå på gräset antingen mellan fotbollsplanerna eller på andra sidan parkeringen - dock så kan det stå fullt med bilar där om det är mycket folk på ribban. Måste nog ha tillåtelse att stå på gräset vid planerna kanske?!

Redline '04 - Nismo - AAM - Strup - Kinetix - Eibach - Unichip
Genuine Speedfreak
DjMes
15 juli 2009 · 622 Inlägg

Shindai skrev:
Lätt man kommer, om det inte är skitväder. Ribban hade nog varit bäst, hade varit bra om vi kunnat stå på gräset antingen mellan fotbollsplanerna eller på andra sidan parkeringen - dock så kan det stå fullt med bilar där om det är mycket folk på ribban. Måste nog ha tillåtelse att stå på gräset vid planerna kanske?!

Jag tror att om vi hade ställt oss på gräset, så hade det ballat ur helt o hållet...speciellt dem som har har bakhjulsdrivna bilar big_smilebig_smile.....

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Deki
15 juli 2009 · 12 Inlägg

haha skönt, jag kommer förbi med med några nice bilar wink ses där

NÄR? : Lördag 18/7

PLATS?: RIBBAN - Malmö

TID?: VET IKKE

BMW E90 ACS3 "AC SCHNITZER" (2005)
P-H-G Utbildad proffsamatör
15 juli 2009 · 782 Inlägg

Klart vi ska stå på gräset, uppradade snyggt och prydligt. Tror inte någon kommer säga något då smile

DjMes
15 juli 2009 · 622 Inlägg

Jag är på jobbet nu, så jag får bara svara lite fort... jag undrar vad tycker ni?? kl 17.00 Låter det lagom för alla andra????17.00 på LÖRDAG?? gräsmatta?? hmm..ja vilken isåfall??

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Bolek
15 juli 2009 · 120 Inlägg

Jag kommer förbi också ! verkar vara skit ballt big_smile

JDM y00000 !!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang