Din Värsta Fylla!

Thorssa
13 juli 2009 ·

Under studietiden i Gävle hade man ett par ordentligt blöta kvällar. Den värsta var nog när jag hade dragit i mig en 70s strax efter kl. 21 och inte slutade för det. Strax efter midnatt har jag i efterhand kommit fram till att jag lämnade de övriga och tog mig hemåt. Mer än så vet jag inte, har fortfarande ingen aning hur jag tog mig hem. Vaknade vid tre-halv fyra i soffan med myrornas krig på TV:n och kökskranen rinnandes tongue Tips: Grogga aldrig i små plastmuggar, det har en förmåga att bli 50/50 och efter en klunk så är muggen tom!

Dagen efter var jag en grönsak fram till kl. 17-18 då jag lyckades få i mig den efterlängtade bakispizzan!

Senast redigerat av Thorssa (13 juli 2009)

Niklas1987 NO
13 juli 2009 · 2 182 Inlägg

Fråga:Din värsta fylla

Svar:Minns inte

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Alecci
13 juli 2009 · 2 014 Inlägg

Allhelgonahelgen för många, många år sen...

Kom till festen cirka kl 20:00. Det sista jag kommer ihåg är välkomstdrinken.

Enligt uppgift från vittnen lämnade jag festen cirka kl 20:30.

Ett par jag känner såg mig i en telefonkiosk  cirka 150m från festen runt kl 00:30. Uppenbarligen ringde jag efter en taxi.

Enligt taxiföraren, som jag också känner, blev jag avsläppt utanför föräldrarnas hus typ kl 00:50 endast ett tiotal meter från ytterdörren.

Morsan och farsan väcktes av ett fasansfullt oväsen när ytterdörren slängdes upp kl 04:30 på morgonen.

Dagen efter upptäckte jag att mina ytterkläder var fulla av lera och bark. Troligtvis har kvällens/nattens eskapader inneburit besök såväl i ett träd som ute på en åker.

Var fortfarande onykter i skolan på måndagen. Baksmällan satte in på måndagskvällen.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Cupra_
14 juli 2009 ·

Ca 3år sen.. Var på ett ställe vid T-centralen, full som ett ägg var jag och skulle hem. TRODDE att sista tunnelbanan hade gått så jag fick för mig att gå till fridhemsplan för ta nattbussen hem istället. Blev jagad av ett gäng och sprang, spydde i farten big_smile När jag väl kom fram såg jag att sista tuben inte gått utan stod inne så jag tänkta att: Va nice! Tub till bromma! Sätter mig på tåget och inser i Gullmarsplan att jag åkt åt helt fel håll! Hittar nån vakt där i Gullmars och hör efter när nästa tåg går.. Ja om 3,5 timme. Usch, fick den briljanta idén att ringa polarens tjej då (Cirkus 04:30 en vardag) Efter lite fyllesnack bar det av hem till henne där jag halvt avled i hennes säng. Gissa om jag fick höra det från två håll dagen efter...

Volvo_Mannen Volvoskadad
14 juli 2009 · 6 017 Inlägg

blacken skrev:
Bland dom värsta fyllorna man har upplevt, var när jag svängde höger ifrån baxets parkering på fredagseftermiddagen. Vaknar upp på muggen, på en Ålandsbåt två dagar senare, och noll minne av vad som hänt där imellan..

Fy fan! Det kan ju inte vara speciellt kul de.

Jonas
GreenGhost
14 juli 2009 · 46 Inlägg

blacken skrev:

Sarge skrev:
Nyår, nu senast. Minneslucka från 02.00 till 10.00.

Det är väl ingen "lucka" att snacka om. Vänta tills det blir "Fredag lucka,lucka, Måndag" istället..tongue

brukar du komma ihåg fredagar? neutral

blacken
14 juli 2009 ·

GreenGhost skrev:

blacken skrev:

Sarge skrev:
Nyår, nu senast. Minneslucka från 02.00 till 10.00.

Det är väl ingen "lucka" att snacka om. Vänta tills det blir "Fredag lucka,lucka, Måndag" istället..tongue

brukar du komma ihåg fredagar? neutral

Det fanns en tid i begynnelsen av ens partyliv som man faktiskt gjorde det. Men den var inte långvarig, ibland så var det veckovis, som är än idag svårt att redovisa på ett adekvat sätt. ( fast då så var det lite starkare "stimulantia" som var inblandad i "groggen"tongue..

Senast redigerat av blacken (14 juli 2009)

blacken
14 juli 2009 ·

Volvo_Mannen skrev:

blacken skrev:
Bland dom värsta fyllorna man har upplevt, var när jag svängde höger ifrån baxets parkering på fredagseftermiddagen. Vaknar upp på muggen, på en Ålandsbåt två dagar senare, och noll minne av vad som hänt där imellan..

Fy fan! Det kan ju inte vara speciellt kul de.

Nää det var en djäkla pärs, med tanke på att jag hade lånat farsans bil till jobbet den dagen, så den första tanken när jag blev medveten om var jag befann mig var, "farsans bil, vad i helvete är den?". Andra "dilemmat" var att allt jag hade var jeans, t tröja, och strumpor.

Medans jag ligger där och tycker synd om mig så kommer det en städkärring in på muggen, bara det att hon hade två skurhinkar i sina händer. Så hon helt sonika sparkar in dörren i båset jag ligger i, och klämmer då mitt huvud rejält, var på jag "svarar" med att känga till dörren allt vad jag kunde. (det gjorde grymt ont att bli klämd i en dörr med den baksmällan i huvudet). 

Stackarn som ska gå in i båset med två hinkar fulla med vatten får dörren i ca; mach 2 rätt i plytet, varpå hon fladdrar ut i korridoren och hamnar med hinkar,moppar + övrig utrustning på golvet med allt vatten från hinkarna, och börjar att gallskrika med en Finsk dialekt, varpå det kommer två biffiga Finska skogstammedjävlar  och skickar mig av båten med blixtens hastighet.

Väl ute på kajen så är det runt en 10-15 minus och massor av snö. Och ser att båten ligger i Mariehamn. Det var då jag bestämde mig för att trappa ner på alkoholen...

Senast redigerat av blacken (14 juli 2009)

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
14 juli 2009 · 1 874 Inlägg

Höm. Jag har nog ett par...

1. Jag var väl sådär 17 - 18 år gammal och satt i parken med mina tuffa polare och skulle supa. Körde väl som vanligt på fin Tysk smuggelvodka. Smällde i mig en sjuttis på 40 - 50 minuter, och när dom andra var på 3 - 4:e ölen så var jag dyngrak. Kom till parken vid ca 18:00. Vid ca 19:30 var jag tvungen att dra därifrån för att jag var så kalasfull. Så långt är mitt minne med, och det kan även mina vänner intyga. Klockan 23:30 vaknar jag ca 4 - 5 km därifrån (på vägen hem), delvis på trottoarkanten och delvis på vägen, jag har spytt på mig själv och fattar inte hur i helvete jag kom dit. Anledningen till att jag vaknar är att det står en gubbe, hans fru och deras hund där och försöker att få liv i mig. Dom säger att jag inte kan ligga där och att jag borde gå hem. Men jag är fortfarande snorpackad och mår som ett hekto skit, ungefär. Så gubben får bära mig den sista kilometern hem. Jag gråter för att jag mår så dåligt och ja... det var en intressant merit till mitt CV! big_smile

2. Gjorde en favorit i repris. En brud ringde mig sent som fan en kväll (bodde hos mina föräldrar i Vimmerby då) och tyckte att jag skulle komma på fest i Hultsfred (ca 2 mil dit). Sagt och gjort, morsans sambo körde dit mig. Hävde en sjuttis vodka på ca 30 minuter, eftersom att klockan var mycket, alla andra var på G och så kände jag inte en människa (förutom hon som ringde då) på festen. Har ett litet minne av att jag ligger och spyr på en toalett någon helt annanstans och att det är några killar där som funderar på att spöa mig. Sedan har jag ännu ett litet minne från när bruden som ringde mig fick bära mig hem till sina föräldrar för att jag inte kunde gå själv. Vaknar på morgonen och undrar mer eller mindre vart jag är. Sov då hos hennes föräldrar hela natten och spydde som en gris överallt. Kändes som en jävla merit och ett bra intryck på en brud som man bara träffat ett par gånger.

3. Detta gäller min polare, men jag bara måste ta med den ändå. Jag var med, så jag är lite inblandad. Hur som helst så festade vi stenhårt och begav oss sedan ner till krogen för att köra vidare. Kalasfulla som vi var så körde vi på hårt som aset. Efter ett tag drog jag hem och märkte då att jag hade någon annans nycklar i min ficka. Jag ringde polaren som jag festat med tidigare, men fick inget svar. Däckade någon sekund där efter. Morgonen efter vaknade jag och insåg att jag hade spytt som en gris bredvid min dator (inget minne av detta, dock) och fick senare tag på kompisen. Det var hans nycklar, så han hade inte kommit in i sin lägenhet. Han hade tappat sitt bankkort, telefonen hade gått sönder, han hade glömt sin jacka, o.s.v. Han försökte klättra över ett staket (ca 3m högt) som man måste ta sig förbi för att komma in till hans lägenhet. Inte bra. Han hade bokstavligen skrapat upp halva ansiktet. Efter någon timmes försök hade han gett upp och istället sovit i en närliggande trappuppgång. Komiskt.

Finns tusentals andra fyllor som jag skulle kunna nämna. Men jag vet inte om det är så roligt.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 juli 2009 · 5 753 Inlägg

När man läser den här tråden så känner man sig nästan som en nykterist tongue

Värsta man varit med om är väll lite mínnesluckor lite då och då roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
MilleN
14 juli 2009 · 9 108 Inlägg

dagen innan Midsommar i Grebbestad, blev en rejäl fylla på för stora mängder absinthe och jag gick runt och filmade mig själv klockan 5-6 på morgonen och man märker att jag är helt övertygad om att det är aliens på campingen, litade inte på mina polare utan kläckte ur mig kommentarer som "är det verkligen du? Vilka motoralternativ fanns i Opel Omega 1989" och såna grejor big_smile
Frågade även vanligt folk som var uppe och borstade tänderna om dom känt av symptom efter övertagandet osv. Kommer inte ihåg ett dugg men jag pratade helt tydligt och klart, brukar annars slöddra rejält hehe.. Filmerna (blev väl en dryg 45-minuters dokumentär) ligger på datorn någonstans och ska aldrig läggas upp någonstans wink

FireTraXX DFFL
14 juli 2009 · 9 020 Inlägg

MilleN skrev:
dagen innan Midsommar i Grebbestad, blev en rejäl fylla på för stora mängder absinthe och jag gick runt och filmade mig själv klockan 5-6 på morgonen och man märker att jag är helt övertygad om att det är aliens på campingen, litade inte på mina polare utan kläckte ur mig kommentarer som "är det verkligen du? Vilka motoralternativ fanns i Opel Omega 1989" och såna grejor big_smile
Frågade även vanligt folk som var uppe och borstade tänderna om dom känt av symptom efter övertagandet osv. Kommer inte ihåg ett dugg men jag pratade helt tydligt och klart, brukar annars slöddra rejält hehe.. Filmerna (blev väl en dryg 45-minuters dokumentär) ligger på datorn någonstans och ska aldrig läggas upp någonstans wink

Fest hos dig i helgen? smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Fellow
14 juli 2009 · 1 581 Inlägg

En polare till mig vaknade upp i en polares skåbil på lokala konsum. Folk stod o tittade in i fönstret i bak på bilen eftersom den stod snett parkerad framför entren.

Han ragglar ur och börjar den långa vandringen hem. Efter dryga 5-600 meter så finner han sin fyrhjuling i diket, undrar såklart vafan den gör där. Tar fyrhjulingen och åker vidare hem. 1 kilometer bort ytterliggare ligger hans moped vid sidan av vägen.

Tror ni han börjar undra vad fan som hänt nu?
Han fortsätter hemåt på fyrhjulingen och ska hämta mopeden senare när han kommer ytterliggare drygt 1 kilometer och finner sin epatraktor parkerad på en väg. Haha snacka om att överdriva rattfylla på en natt. 4 fordon varav 3 stycken hans egna och parkerade längs vägen hem. Sist vi såg honom var kl runt 2 på natten o han har alltså GÅTT hem och hämtat alla fordon var för sig. ELLER så fick han skjuts i bilen han sov i, ingen som vet:P

Senast redigerat av Fellow (14 juli 2009)

Joo
14 juli 2009 · 741 Inlägg

Nyår för 3 år sedan helt klart, klockan var väl runt 21.00 och jag satt och snappsade och det var i princip första gången jag skulle snappsa mig full, efter en stund blev jag förbannad för att jag blev aldrig full tyckte jag.. Så jag ställde mig upp och tog 3-4 ganska skapliga klunkar ur absolut kurant flaskan.. 5 min senare slutar minnet totalt.. Jag hade gått ut från polarens hus utan och säga ett ord och efter 50 meter stupade jag i backen, var omöjligt att få liv i mig vad jag hört så en brud ringde efter ambulans, fick åka ambulans i 3 mil till sjukhuset minns inte att jag varit i en ambulans överhuvudtaget.. Vaknade upp runt 06.00 på sjukhuset och fick veta att jag hade haft 2.6 promille 3 timmar efter jag hade däckat och då hade jag fått dropp när ambulansen kom smile

Var bakfull i 2 dar efter det och kunde inte äta annat än youghurt utan att spy upp det roll

Senast redigerat av Joo (14 juli 2009)

SweetBabyDoll Queen Of Hearts
14 juli 2009 · 1 300 Inlägg

Måste vart i vintras jag och en tjejkompis var inne på Statt i stan.
Vi hävde i oss både det en och andra, öl, cider, redbullvodka, shots ja, you name it.
Vinglade ut mot kotorget som det heter i stan, mot våra pojkvänner, hittar en killkompis som har en Cadillac Escalde och fick för oss att vi skulle välta den... det gick inget vidare ;D

Tog oss tillslut in i våra bilar, tjejkompisen och hennes kille kom iväg före oss sen ser jag påväg hemmåt att deras bil står still kolla ut genom rutan, joh då, där står hon och spyr som en mulåsna =P . Jag var bara tvungen att skicka ett sms till henne och fråga vad hon gjorde, även fast jag visste hAHHAHHAAH!

Väl hemma börjar jag yra om att det snurrar i pälsen.. (huvudet). Och jag är inne på toa för jag känner vad som är på g. Jag ska luta mig mot väggen, känner vägen mot min vad, lutar mig mot denna "vägg" och PANG! faller handlöst rätt ned i vårat badkar =P den vägg jag hade kännt mot vaden var ju såklatrt badkaret =P. Killen kommer till undsättning och får upp mig, jag slänger mig mot toan och spyr som en gris.
Går och lägger mig och varje halv timma vaknar jag av att jag måste upp och spy.
Så höll det på hela natten tills det var dags att kliva upp på morgonen.
Killen sa att jag hade lyckats flytta badkaret ca 2 dm i mitt fall =P ha ha!

Ont hade jag också ;P


Det är nog den värsta...


eller..?

Mjaaa... Finns ju den när jag skulle sitta på en framskärm kant på en crusing... Jag satt där och allt gick bra, det gick ju så lugnt och fint. Tills chauffören får för sig att vänta tills det blir en lucka, gasa på utav bara fan och jag åker av! Flyger i en jävla båge och hamnar på gatan framför bilen hur det gick till vet i fasen, ramlar man av i farten ska man väl hamna bakom? =p Ja ja, hade en svullen armbåge i några dagar efter det iaf =P

I do it my way
coffe.dk Zzzz
14 juli 2009 · 937 Inlägg

MilleN skrev:
dagen innan Midsommar i Grebbestad, blev en rejäl fylla på för stora mängder absinthe och jag gick runt och filmade mig själv klockan 5-6 på morgonen och man märker att jag är helt övertygad om att det är aliens på campingen, litade inte på mina polare utan kläckte ur mig kommentarer som "är det verkligen du? Vilka motoralternativ fanns i Opel Omega 1989" och såna grejor big_smile
Frågade även vanligt folk som var uppe och borstade tänderna om dom känt av symptom efter övertagandet osv. Kommer inte ihåg ett dugg men jag pratade helt tydligt och klart, brukar annars slöddra rejält hehe.. Filmerna (blev väl en dryg 45-minuters dokumentär) ligger på datorn någonstans och ska aldrig läggas upp någonstans wink

Hahahaha, JAG har de filmerna! lolloltongue

Jutman_
14 juli 2009 · 29 Inlägg

Fellow skrev:
En polare till mig vaknade upp i en polares skåbil på lokala konsum. Folk stod o tittade in i fönstret i bak på bilen eftersom den stod snett parkerad framför entren.

Han ragglar ur och börjar den långa vandringen hem. Efter dryga 5-600 meter så finner han sin fyrhjuling i diket, undrar såklart vafan den gör där. Tar fyrhjulingen och åker vidare hem. 1 kilometer bort ytterliggare ligger hans moped vid sidan av vägen.

Tror ni han börjar undra vad fan som hänt nu?
Han fortsätter hemåt på fyrhjulingen och ska hämta mopeden senare när han kommer ytterliggare drygt 1 kilometer och finner sin epatraktor parkerad på en väg. Haha snacka om att överdriva rattfylla på en natt. 4 fordon varav 3 stycken hans egna och parkerade längs vägen hem. Sist vi såg honom var kl runt 2 på natten o han har alltså GÅTT hem och hämtat alla fordon var för sig. ELLER så fick han skjuts i bilen han sov i, ingen som vet:P

Hahaha, fan vad brydd man skulle bli.
Skrattade gott åt denna lilla saga lol

Sushikocken Sleeper
15 juli 2009 · 3 084 Inlägg

hur vet man sin värsta fylla tongue?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
15 juli 2009 · 1 300 Inlägg

Sushikocken skrev:
hur vet man sin värsta fylla tongue?

folk återberättar och asgarvar gärna åt andras fyllor tongue

I do it my way
Sushikocken Sleeper
15 juli 2009 · 3 084 Inlägg

SweetBabyDoll skrev:

Sushikocken skrev:
hur vet man sin värsta fylla tongue?

folk återberättar och asgarvar gärna åt andras fyllor tongue

hur vet polarna vad man gjort då :?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang