Din Värsta Fylla!

Decibel
17 juli 2009 · 2 911 Inlägg

Firade att jag blev pappa förra sommarn.

Satt och pressade i min en kvarting, en flaska bailys och en flaska minttu black. Framåt 22 var jag så jäkla dyngrak att jag inte hittade hem. Vi satt utanför mitt eget hus...
Insåg själv graden av fylla så jag började dricka Cola för att komma i form igen, men bara de att nån brud satt o skvimpa i rom i min cola så de blev årets grogg istället.
Skulle ge mig på att cykla till krogen, detaljerna utelämnar jag med 140kg Decibel med 2promille+ i blodet och en cykel gjord för barn hör hemma på youtube...
Slutade på knä på toa och därefter nästan 24h sömn.

Ganska precis ett år sedan nu, sedan dess har jag druckit kanske 3-4 bärs... Blev rätt rejält avtrubbad.

expect1991
17 juli 2009 · 1 814 Inlägg

Gryma bilder o berättelser, mer! big_smile

MilleN verkar vara en skön typ smile

Emilius Avstängd
17 juli 2009 · 1 714 Inlägg

MilleN skrev:
dagen innan Midsommar i Grebbestad, blev en rejäl fylla på för stora mängder absinthe och jag gick runt och filmade mig själv klockan 5-6 på morgonen och man märker att jag är helt övertygad om att det är aliens på campingen, litade inte på mina polare utan kläckte ur mig kommentarer som "är det verkligen du? Vilka motoralternativ fanns i Opel Omega 1989" och såna grejor big_smile
Frågade även vanligt folk som var uppe och borstade tänderna om dom känt av symptom efter övertagandet osv. Kommer inte ihåg ett dugg men jag pratade helt tydligt och klart, brukar annars slöddra rejält hehe.. Filmerna (blev väl en dryg 45-minuters dokumentär) ligger på datorn någonstans och ska aldrig läggas upp någonstans wink

åh jösses jag skratta så jag grät lol
alkohol är både det bästa och det värsta som finns på en och samma gång alltså.

själv har man väl aldrig varit sådär riktigt jävlig, bara så man haft minnesluckor från 17.00 till 7.00 ungefär,
en gång med fyllefrossa och spydde en 6-7 gånger på kvällen (vilket var det ända jag minns av den kvällen)
och typ 3 gånger på morronen när man vakna igen. allt detta som resultat av en 70cl sprit själv groggad med starkcider 50/50 ungefär och tävlade och chuggade med polaren ur 40cl ölglas.
som tur är va jag med tjejen då så jag kom ju hem iallafall. hade en linkinparkaffisch med mig hem som jag måste stulit på nån vägg i centrala sthlm, festen va i centrum så. jag gillar inte ens linkin park lol

Senast redigerat av Emilius (17 juli 2009)

OverBoosted AUTOBAHNRASER
17 juli 2009 · 3 804 Inlägg

man vågar ju fan inte berätta om sina tyngsta nätter här tongue eller nånstans


Bmw osv..
MilleN
17 juli 2009 · 9 108 Inlägg

Får ju hämnas lite på Coffe nu iaf, här får han smaka på min sko wink

http://img140.imageshack.us/img140/2408/ssl20370.jpg

Har rätt mycket roliga filmer (man ser på någon bild innan hur kvalitén på filmningen blir) men dom är också preskriberade smile

coffe.dk Zzzz
17 juli 2009 · 937 Inlägg

Haha, fan tongue

Spelis
21 juli 2009 · 1 926 Inlägg

HAHAHAHHA

MilleN och gräsklipparen är lätt bäst, gavar så jag ramlar omkull snart!!

Manipulerad
21 juli 2009 · 20 Inlägg

värsta fyllan?

Satsa på dig sjävl, runka i motvind!
Audi A4 3.0 (2001)
Thullen
22 juli 2009 · 1 653 Inlägg

folk blir fulla som as, bränner mängder med cash på sprit och öl, mins inte ett skit av kvällen, och gör om samma visa helg efter helg efter helg...

Vad är det roliga? jag fattar inte.
jag har blivit riktigt full 3-4 ggr totalt (är snart 25 år) och jag har helt ärligt tröttnat redan efter det, det är helt enkelt inte kul att va full, och fy faan för att må illa dan efter...
jag är inte nykterist, men faan för å bli full, nej tack.

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T
mulleina
22 juli 2009 · 715 Inlägg

Thullen skrev:
folk blir fulla som as, bränner mängder med cash på sprit och öl, mins inte ett skit av kvällen, och gör om samma visa helg efter helg efter helg...

Vad är det roliga? jag fattar inte.
jag har blivit riktigt full 3-4 ggr totalt (är snart 25 år) och jag har helt ärligt tröttnat redan efter det, det är helt enkelt inte kul att va full, och fy faan för att må illa dan efter...
jag är inte nykterist, men faan för å bli full, nej tack.

Nykterist är något jag inte skulle vilja blir även om jag har mindre erfarenhet än dig är ju bara 19:D har bara blivit lagom berusad det är trevlgi känsla och jag har alltid kom ihåg allt dagen efter och aldrig behövt betala big_smile har aldrig iheller blivigt bakfull men det krävs nog mer än 4 50cl starköl

Senast redigerat av mulleina (22 juli 2009)

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
22 juli 2009 · 846 Inlägg

mer bilder ffs:D

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang