De har vart uppehåll i Södertälje massa timmar så blir nog bra! Mittemot donken ca 18 45? Blir nog två eller tre bilar ifrån Mariefred så vore väl trevligt om vi blev några ifrån Strängnäs också.
De har vart uppehåll i Södertälje massa timmar så blir nog bra! Mittemot donken ca 18 45? Blir nog två eller tre bilar ifrån Mariefred så vore väl trevligt om vi blev några ifrån Strängnäs också.
Jag och Krille med VR6a kommer nog
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Låter bra de! Tror Krilles brorsa ev åker med grabbarna från Mariefred.
Låter bra de! Tror Krilles brorsa ev åker med grabbarna från Mariefred.
Ah okej! Tycker det är så jävla dåligt med folk bara, Man kollar runt bland polare å skit å alla är så jävla negativa jämt. Bättre å sitta hemma å ruttna verkar alla tycka. Det handlar ju liksom inte om att åka iväg på en veckas semester utan några timmar i grannkommunen typ ;S
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal