Om vi ska snacka om vilkens bil var snyggas så var dock inte saaben snyggast, där emot så var den Gula golf turbo snyggast. För den var båda fin ut/in/motor ! Sedan gick den FAN bra med
Men alla har olika smaker
Min bil hördes iaf, men inte snyggast, de kan ja vara ärlig att den inte ÄR
Ja nog hödes din bil och det lät som du hade ett skapligt laddluft lekage
Grabben lär dig om turbo bilar ! För de är öppet wastgate rör, sedan måtta jag köra med original styrbox, just därför den var slö !
Om vi ska snacka om vilkens bil var snyggas så var dock inte saaben snyggast, där emot så var den Gula golf turbo snyggast. För den var båda fin ut/in/motor ! Sedan gick den FAN bra med
Men alla har olika smaker
Min bil hördes iaf, men inte snyggast, de kan ja vara ärlig att den inte ÄR
Grabben lär dig om turbo bilar ! För de är öppet wastgate rör, sedan måtta jag köra med original styrbox, just därför den var slö !
Så den går inte dåligt !
Grabben sa jag att den gick dåligt? Sa bara att det lät som att det läckte laddluft någon stans! Men om du kör med öppet WG-rör så kan ju det vara förklareingen.
Så den går inte dåligt !
Grabben sa jag att den gick dåligt? Sa bara att det lät som att det läckte laddluft någon stans! Men om du kör med öppet WG-rör så kan ju det vara förklareingen.
Då får jag be om ursäkt grabb Så fort jag kör med ett chip ifrån sms revo så går den betydligt mkt bättre ! För när de är original chip, så är de beräknat att de wg rör ska in i avgassystem så den får bra respons, som dock den inte får. ifrån 4000 o ända upp går den bra !
Så den går inte dåligt !
Då får jag be om ursäkt grabb Så fort jag kör med ett chip ifrån sms revo så går den betydligt mkt bättre ! För när de är original chip, så är de beräknat att de wg rör ska in i avgassystem så den får bra respons, som dock den inte får. ifrån 4000 o ända upp går den bra !
En annan kör med lastbils turbo och har inget ladd förens 3'500 varv... lite tråkigt vid rödljus >_<
Tråkigt att det inte va nå mer folk från Gävle, men annars så. Fast skulle ha varit någonting som drog lite mer folk. =/ men fina bilar fixa fler träffar!
Kul att det var lite nytt folk från gävle och runt om:D Dock kunde jag inte vara med då min bmw inte är klar men ska hinna klar med den till nästa träff de är ett löfte;)
En annan kör med lastbils turbo och har inget ladd förens 3'500 varv... lite tråkigt vid rödljus >_<
haha nej jag tog inga bilder tyvärr Och martinn om du tog nå fler bilder på min 850 så vore det GULD om du skickade det på min mail hjelmrobert@hotmail.com
Tack allesammans för en rolig och spännande träff! mycket bilar trots cruisingen oxå, kul att se bilderna från den, bra jobbat När blir nästa träff? kanske dra ihop en i borlänge?