Eftersnack Bilträff i KARLSHAMN 25/7

goofux BMC Trial
27 juli 2009 · 9 Inlägg

tack robin och er som har skrivit det negativa.. och som joxxan säger så funkade inte walkisarna som de skulle var räckvids problem eller något skit helt plöstligt med dem :S

Jaja vi tar nya tag nästa gång och då får man hoppas att folk lyssnar lite mer på oss oxå..

och att mer kör och inte bara fegar ut och sticker när Stora farbrorn kommer med skåpbilen...

_Sandell_
27 juli 2009 · 119 Inlägg

Tackar för en trevlig kväll med en hel del goa bilar!! Lite för lite körning dock, jag själv kunde inte köra pga motorproblem =´( men i veckan fixas det och på nästa träff så är vi där igen och ställer upp med lite körning smile

AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
27 juli 2009 · 1 948 Inlägg

Ett tips för att få bort folket från starten, är att ha en snubbe med megafon! alternativt ha några grabbar som går fram till folket som står längs vägen.. och VERKLIGEN TALAR OM FÖR DEM, att dem ska gå upp på kullen...

För förvirringen är ganska stor även bland publiken och ingen vet riktigt vad som gäller... men om ni tydligt talar om så att verkligen ALLA hör och fattar att dem inte får stå vid vägkanten så tror jag att 99% hade gladeligen stått på kullen..

Annars måste jag säga att det var en mycket bra träff än en gång..

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
crx-eveliiiin
27 juli 2009 · 4 Inlägg

Tycker det blev en bra träff! Tycker dock det är lite tråkigt att det är så få som kör! När det ändå är så mycket bilar som hade kunnat ställa upp så man kan få se lite! smile Och säger desamma om farbror blå.. ingen som stack sist när dom kom, dom körde ju efter bara en liten stund! Såg att folk hade skrivit om foton, jag tog ganska många foton under kvällen.. dom kommer förhoppningsvis snart upp på Coupeboy´s galleri! smile Tack för en trevlig kväll och hoppas nästa gång blir bra! smile

Lev livet idag, imorgon kan det vara försent!
coupeboy
27 juli 2009 · 90 Inlägg

det jag tycker är att det suger att det inte är många som kör o det är tråkigt.  är hur många som helst på träffen sen är det inte många som kör. sad

jag o vovven min
Saab 9-5 2,3t "Familjebil" (2000)
adolf81
27 juli 2009 · 8 Inlägg

Polisen drog när folket körde där ifrån och då kunde vi som stannade kvar har lite roligt=) förstå inte varför folk får panik så fort polisen vissa sig.

Var publiken står har alltid varit ett problem och kommer alltid att vara,folk borde kunna tänka lite själva och vara rädda om sig själva.

Jättetrevligt att bil livet börja komma igång igen i Karlshamn.

Senast redigerat av adolf81 (27 juli 2009)

joxxan
27 juli 2009 · 334 Inlägg

adolf81 skrev:
Polisen drog när folket körde där ifrån och då kunde vi som stannade kvar har lite roligt=) förstå inte varför folk får panik så fort polisen vissa sig.

Var publiken står har alltid varit ett problem och kommer alltid att vara,folk borde kunna tänka lite själva och vara rädda om sig själva.

Jättetrevligt att bil livet börja komma igång igen i Karlshamn.

ja du säg det polisen kan ju inte göra ett skit mot folket som står och tittar ju... tongue

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
27 juli 2009 · 424 Inlägg

coupeboy skrev:
det jag tycker är att det suger att det inte är många som kör o det är tråkigt.  är hur många som helst på träffen sen är det inte många som kör. sad

Jag var grymt sugen på att testa mot någon av sugisarna där tongue men morsan satte käppar i hjulen. Jag som övningskörde för övrigt.

Ser fram emot nästa träff.

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
27 juli 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:

coupeboy skrev:
det jag tycker är att det suger att det inte är många som kör o det är tråkigt.  är hur många som helst på träffen sen är det inte många som kör. sad

Jag var grymt sugen på att testa mot någon av sugisarna där tongue men morsan satte käppar i hjulen. Jag som övningskörde för övrigt.

Ser fram emot nästa träff.

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

joxxan skrev:

turbo5a skrev:

coupeboy skrev:
det jag tycker är att det suger att det inte är många som kör o det är tråkigt.  är hur många som helst på träffen sen är det inte många som kör. sad

Jag var grymt sugen på att testa mot någon av sugisarna där tongue men morsan satte käppar i hjulen. Jag som övningskörde för övrigt.

Ser fram emot nästa träff.

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

team Svineri. Volvos under construction.
WiiWer VAG Tekniker
28 juli 2009 · 101 Inlägg

Kritik är alltid bra. Det uppskattas, för då kan vi se vad vi kan försöka förbättra smile
Som sagt vi hade en hel del problem med Kommunikationen mellan Start och Vakterna, men detta kommer fixas nästa gång. smile

Sen säger jag såhär vad det gäller publik, OM inte publiken har vett nog till att lyssna på var vi arrangörer säger och följer våra anvisningar så lär det i värsta fall sluta med att racen kommer bli publik-fria för vår del.
Vilket är väldigt tråkigt då det väldigt trevligt och ha publik med.
Det var som Salle sa, Folk kunde satt sig på vallen och kollat. Då hade ni varit bortom all fara och kunnat sett allt.
Jag orkar inte sitta och dra 20 punkter om publik probs för diskussionerna lär ALDRIG ta slut.
Jag skriver bara det jag tycker och anser om det och jag antar jag talar för många här.


turbo5a skrev:

joxxan skrev:

turbo5a skrev:
Jag var grymt sugen på att testa mot någon av sugisarna där tongue men morsan satte käppar i hjulen. Jag som övningskörde för övrigt.

Ser fram emot nästa träff.

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

Hehe du kunde ju kört mot min sugis då ju roll *jk*

För övrigt så har vi inte hunnit planera någon ny träff ännu. Men håll ögonen öppna så kanske det kommer upp något nytt snart igen.
Annars kan ni hålla bättre koll på det på www.testdemons.forum24.se
Tycker Karlskrona och BMC borde visa sig där borta i öster igen. Det var väldigt trevligt sist jag var där big_smile

turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

WiiWer skrev:
Kritik är alltid bra. Det uppskattas, för då kan vi se vad vi kan försöka förbättra smile
Som sagt vi hade en hel del problem med Kommunikationen mellan Start och Vakterna, men detta kommer fixas nästa gång. smile

Sen säger jag såhär vad det gäller publik, OM inte publiken har vett nog till att lyssna på var vi arrangörer säger och följer våra anvisningar så lär det i värsta fall sluta med att racen kommer bli publik-fria för vår del.
Vilket är väldigt tråkigt då det väldigt trevligt och ha publik med.
Det var som Salle sa, Folk kunde satt sig på vallen och kollat. Då hade ni varit bortom all fara och kunnat sett allt.
Jag orkar inte sitta och dra 20 punkter om publik probs för diskussionerna lär ALDRIG ta slut.
Jag skriver bara det jag tycker och anser om det och jag antar jag talar för många här.


turbo5a skrev:

joxxan skrev:

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

Hehe du kunde ju kört mot min sugis då ju roll *jk*

För övrigt så har vi inte hunnit planera någon ny träff ännu. Men håll ögonen öppna så kanske det kommer upp något nytt snart igen.
Annars kan ni hålla bättre koll på det på www.testdemons.forum24.se
Tycker Karlskrona och BMC borde visa sig där borta i öster igen. Det var väldigt trevligt sist jag var där big_smile

Jo visst. Volvo 740 mot nissan 350z var det ja roll Fin bil du har förresten tongue slog ett par låånga blickar på den.

Neej haha. Antar att jag får bygga ihop något annat tills nästa gång. Nu har man ju studerat motståndet big_smile

team Svineri. Volvos under construction.
MrSkyline89 driver with style
28 juli 2009 · 800 Inlägg

WiiWer skrev:
Kritik är alltid bra. Det uppskattas, för då kan vi se vad vi kan försöka förbättra smile
Som sagt vi hade en hel del problem med Kommunikationen mellan Start och Vakterna, men detta kommer fixas nästa gång. smile

Sen säger jag såhär vad det gäller publik, OM inte publiken har vett nog till att lyssna på var vi arrangörer säger och följer våra anvisningar så lär det i värsta fall sluta med att racen kommer bli publik-fria för vår del.
Vilket är väldigt tråkigt då det väldigt trevligt och ha publik med.
Det var som Salle sa, Folk kunde satt sig på vallen och kollat. Då hade ni varit bortom all fara och kunnat sett allt.
Jag orkar inte sitta och dra 20 punkter om publik probs för diskussionerna lär ALDRIG ta slut.
Jag skriver bara det jag tycker och anser om det och jag antar jag talar för många här.


turbo5a skrev:

joxxan skrev:

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

Hehe du kunde ju kört mot min sugis då ju roll *jk*

För övrigt så har vi inte hunnit planera någon ny träff ännu. Men håll ögonen öppna så kanske det kommer upp något nytt snart igen.
Annars kan ni hålla bättre koll på det på www.testdemons.forum24.se
Tycker Karlskrona och BMC borde visa sig där borta i öster igen. Det var väldigt trevligt sist jag var där big_smile

de e redan snack igång angående en träff i karlskrona ;P

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se
turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

Opel16V skrev:
de e redan snack igång angående en träff i karlskrona ;P

Jasså där ser man big_smile

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
28 juli 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:

joxxan skrev:

turbo5a skrev:

Jag var grymt sugen på att testa mot någon av sugisarna där tongue men morsan satte käppar i hjulen. Jag som övningskörde för övrigt.

Ser fram emot nästa träff.

haha Övningskörde du dit med din mor? till racet? big_smile
Ösigt big_smile

Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

Hahaha fett! big_smile
Ja du det gjorde nog alla ska du se big_smile
Hmmm har inte direkt pratat så mycket om det.. men ska talla med dom andra med smile

Just... Awsome!
joxxan
28 juli 2009 · 334 Inlägg

Wiic skrev:
Tyvärr missade man helgens träff, men jag ser framemot fler. Tyvärr kan jag inte "rejsa" med min då det i princip är en tom kaross. Men så fort den är klar så.
Mvh

Det ärbara till att kasta ihop åket lite fort;) big_smile

Just... Awsome!
joxxan
28 juli 2009 · 334 Inlägg

Wiic skrev:

joxxan skrev:

Wiic skrev:
Tyvärr missade man helgens träff, men jag ser framemot fler. Tyvärr kan jag inte "rejsa" med min då det i princip är en tom kaross. Men så fort den är klar så.
Mvh

Det ärbara till att kasta ihop åket lite fort;) big_smile

Hahaha big_smile

xD

Just... Awsome!
coupeboy
28 juli 2009 · 90 Inlägg

nu ska basar bort billigt
har

2 12tums pioneer ts-w307d4 helt nya med garanti 990st

RE SE d4 12tums 2790 st har en kvar

SR 12 D4 1750st

Allt är helt nytt med garanti allt kommer från

http://www.electronetto.se/

mvh jonas

jag o vovven min
Saab 9-5 2,3t "Familjebil" (2000)
salleracing billackerare/bilbyggare
28 juli 2009 · 232 Inlägg

coupeboy skrev:
nu ska basar bort billigt
har

2 12tums pioneer ts-w307d4 helt nya med garanti 990st

RE SE d4 12tums 2790 st har en kvar

SR 12 D4 1750st

Allt är helt nytt med garanti allt kommer från

http://www.electronetto.se/

mvh jonas

ehh...vad ha det med tråden å göra...se till å ordna en ny träff istället smile

Honda prelude "evil one" (1992)
Volvo 245TIC "christine" (1984)
Mitsubishi Eclipse spyder gst "Starwarsbilen" (1997)
turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

salleracing skrev:

coupeboy skrev:
nu ska basar bort billigt
har

2 12tums pioneer ts-w307d4 helt nya med garanti 990st

RE SE d4 12tums 2790 st har en kvar

SR 12 D4 1750st

Allt är helt nytt med garanti allt kommer från

http://www.electronetto.se/

mvh jonas

ehh...vad ha det med tråden å göra...se till å ordna en ny träff istället smile

jajaja big_smile Ny träff vill vi ha! Ni får muta min moder så hon låter mig köra... roll

team Svineri. Volvos under construction.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang