Eftersnack Bilträff i KARLSHAMN 25/7

coupeboy
28 juli 2009 · 90 Inlägg

hehe det kommer salle  lovar dej hehe

jag o vovven min
Saab 9-5 2,3t "Familjebil" (2000)
WiiWer VAG Tekniker
28 juli 2009 · 101 Inlägg

turbo5a skrev:

WiiWer skrev:
Kritik är alltid bra. Det uppskattas, för då kan vi se vad vi kan försöka förbättra smile
Som sagt vi hade en hel del problem med Kommunikationen mellan Start och Vakterna, men detta kommer fixas nästa gång. smile

Sen säger jag såhär vad det gäller publik, OM inte publiken har vett nog till att lyssna på var vi arrangörer säger och följer våra anvisningar så lär det i värsta fall sluta med att racen kommer bli publik-fria för vår del.
Vilket är väldigt tråkigt då det väldigt trevligt och ha publik med.
Det var som Salle sa, Folk kunde satt sig på vallen och kollat. Då hade ni varit bortom all fara och kunnat sett allt.
Jag orkar inte sitta och dra 20 punkter om publik probs för diskussionerna lär ALDRIG ta slut.
Jag skriver bara det jag tycker och anser om det och jag antar jag talar för många här.


turbo5a skrev:
Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på tongue Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen big_smile

Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?

Hehe du kunde ju kört mot min sugis då ju roll *jk*

För övrigt så har vi inte hunnit planera någon ny träff ännu. Men håll ögonen öppna så kanske det kommer upp något nytt snart igen.
Annars kan ni hålla bättre koll på det på www.testdemons.forum24.se
Tycker Karlskrona och BMC borde visa sig där borta i öster igen. Det var väldigt trevligt sist jag var där big_smile

Jo visst. Volvo 740 mot nissan 350z var det ja roll Fin bil du har förresten tongue slog ett par låånga blickar på den.

Neej haha. Antar att jag får bygga ihop något annat tills nästa gång. Nu har man ju studerat motståndet big_smile

Hehe jag kör inte för jag MÅSTE vinna över någon, jag kör för jag tycker det är kul. Jämnföra min egen bil mot andras. Det går inte och vara bäst om man säger så, finns ju alltid någon som är värre ;P

Man tackar, man tackar smile

Opel16V skrev:
de e redan snack igång angående en träff i karlskrona ;P

Låter bra det smile

turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

Haha, neej det är dock sant. Att man kör för känslan alltså. Hmm ja ja.. Vi får ta ett race nån gång big_smile

Ska vi köra om ägarbevis eller vad säger du :p hahaha

ha det fint.

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
28 juli 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:
Haha, neej det är dock sant. Att man kör för känslan alltså. Hmm ja ja.. Vi får ta ett race nån gång big_smile

Ska vi köra om ägarbevis eller vad säger du :p hahaha

ha det fint.

Bring it big_smile

Just... Awsome!
WiiWer VAG Tekniker
28 juli 2009 · 101 Inlägg

joxxan skrev:

turbo5a skrev:
Haha, neej det är dock sant. Att man kör för känslan alltså. Hmm ja ja.. Vi får ta ett race nån gång big_smile

Ska vi köra om ägarbevis eller vad säger du :p hahaha

ha det fint.

Bring it big_smile

Haha nej tack xD vem vet ja kanske får värsta kärringstoppet eller nått ;D
Nej åter till topic nu.

Var finns alla bilderna? har bara sett ett fåtal ännu men jag vet att det finns många som fotade.

turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

Jaa jag vill oxå se bilder! Var ju någon med asiatiskt ursprung som fottade en väldig massa. Tänkte se om man kom med big_smile

team Svineri. Volvos under construction.
WiiWer VAG Tekniker
28 juli 2009 · 101 Inlägg

turbo5a skrev:
Jaa jag vill oxå se bilder! Var ju någon med asiatiskt ursprung som fottade en väldig massa. Tänkte se om man kom med big_smile

Haha du menar Dawe xD jag känner han personligen väldigt väl wink han är CsC's Fotograf ^^
Vi håller på och fixar med bilderna ännu.
Men jag skulle vilja se alla andras bilder med smile

turbo5a Avstängd
28 juli 2009 · 424 Inlägg

Jasså han ingår i Crewet! Cool kille. Glömmer aldrig hans min när jag rullade in med volvon på parkeringen xD Han höll ju på att tappa kameran hahaha!

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
29 juli 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:
Jasså han ingår i Crewet! Cool kille. Glömmer aldrig hans min när jag rullade in med volvon på parkeringen xD Han höll ju på att tappa kameran hahaha!

hahahhahaha

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
29 juli 2009 · 424 Inlägg

joxxan skrev:

turbo5a skrev:
Jasså han ingår i Crewet! Cool kille. Glömmer aldrig hans min när jag rullade in med volvon på parkeringen xD Han höll ju på att tappa kameran hahaha!

hahahhahaha

Han hade nog inte väntat sig det tror jag inte tongue

Back to topic som man säger. Vem ägde den silvriga 240n som stod så snyggt parkerad där? Ruggigt fet var den tongue

team Svineri. Volvos under construction.
joxxan
29 juli 2009 · 334 Inlägg

turbo5a skrev:

joxxan skrev:

turbo5a skrev:
Jasså han ingår i Crewet! Cool kille. Glömmer aldrig hans min när jag rullade in med volvon på parkeringen xD Han höll ju på att tappa kameran hahaha!

hahahhahaha

Han hade nog inte väntat sig det tror jag inte tongue

Back to topic som man säger. Vem ägde den silvriga 240n som stod så snyggt parkerad där? Ruggigt fet var den tongue

Toni Roukojärvi från olofström  han heter Toni_R på garaget...

Senast redigerat av joxxan (29 juli 2009)

Just... Awsome!
turbo5a Avstängd
29 juli 2009 · 424 Inlägg

Tackar tackar smile

team Svineri. Volvos under construction.
Fischy
29 juli 2009 · 248 Inlägg

har med enhel del bilder men är inte hemma på hela denna veckan så har inte hunnit fixa me dem. men de kommer smile

besök min projekttråd BMW 330 ci widebody
| Dn Bilradio | Styling4u |
BMW 330 ci (2000)
pepped
3 augusti 2009 · 4 Inlägg

En fråga bara! Har läst i tråden om folk som har fotat! Finns det några kort på mig o mina polare?? (Vi med motorcyklarna smile )

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang