2464
Sök

Volvo PV544 -60 skall bli brukis *28/10 -10*

2 914 Inlägg
27 november 2009
dadde skrev:
Volvo1968 skrev:
hehe pv'n, på tal om att köpa billiga saker som farbrorbozzen sa big_smile

Vill ha PV big_smile (och amazon, 144, 145, tidig 245, 945 och allt annat lol )

det där sprack vid 245... och ÄNNU värre vid 945! tongue hur tänker du egentligen? wink

ni glömde 745 yikes roll roll

142 - 68 är SJUKT snygga bara som ett litet offtopic roll
http://content.expressen.se/blog/13/04/ … 330_s3.jpg
Senast redigerat av kalle_kalle (27 november 2009)

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
27 november 2009
Kalle, sån har jag cool fast fel färg och grill

Okej, såhär tänker jag dadde; wink

tidig(are) 245, skattefri volvo som kan bli fin efter en renovering, bra brukis som man kan lägga B230 i, vilket blir en bra bruksmotor tongue

945, bästa motorn, snygg och slitstark, bakhjulsdrift och lätt att få snygg wink

Man vill ju inte köra sin fina PV eller 140 på vintern!!! mad
Senast redigerat av Volvo1968 (27 november 2009)

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...

Allmänt envis
12 512 Inlägg
27 november 2009
skalman1 skrev:
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile
smile                                                                                                                                            smile
smile    Om du inte har möjlighet att köpa något till bilen så passar det nog ganska bra att                  smile
smile   putsa upp och rengöra alla småprylar som du har plockat loss, brukar ju bli en del fästen, rör   smile
smile     osv som man inser när man ska montera att dom skulle behöva snyggas till.                         smile
smile                                                                                                                                            smile
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Jag ser inte bara dubbelt, jag ser... vänta lite... hur många smileys..? yikes

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
28 november 2009
njuuuter av alla inlägg & smileys smile har haft ut min PV i ljuset idag Dadde... fotona får du vänta på big_smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

2 914 Inlägg
29 november 2009
Volvo1968 skrev:
Kalle, sån har jag cool fast fel färg och grill

grillen där är lätt den snyggaste <3 det är jävla porr när man ser dom yikes
påtal om porr big_smile jag fick några tavlor och jag tänkte direkt på denna tråd när jag fick dom tongue låter bilderna tala för sig själv, (annars säger jag bara fel och förstör ^^)

MEN EN SAK KAN JAG SÄGA yikes VARNING!!! KAN BLI KLADDIGT I BYXAN AV ATT SE DOMHÄR SKÖNHETERNA yikes yikes yikes

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55886/810248_yd57cb.jpg
tavlan <3

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55886/810249_ptb3qs.jpg
sjukt snygga tavlor... man blir fan knäsvag <3

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55886/810250_egt3nn.jpg
amazon big_smile <3

https://www1.garaget.org/gallery/archive/55886/810252_y7bu1a.jpg
volvo p1800 <3

KAN det bli bättre yikes yikes yikes yikes
Senast redigerat av kalle_kalle (29 november 2009)

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
29 november 2009
Ja det kan det, jag har fler wink

Har någa av de som gamla vykort, och även gamla tavlor med pv, amazon m.m. från när det var nytt smile

Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------

2 164 Inlägg
30 november 2009
Trådstartare
jäklar va ni tjötar och håller på i min tråd wink jag köpte en sådan tavla på gekås igår, den första med en vit 544 på smile och Pv:n får vänta ett bra tag nu... har redan spenderat denna månadens pengar, på Audin... sad

"Life´s too short to drive a boring car"

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
30 november 2009
haha, tråden spårar xD Förlåt dadde, men det är så kul med folk som delar ens intressen med volvo och bilar i allmänhet smile

------------------

8 Inlägg
2 december 2009
snyggt denna tråd kommer följas

8 156 Inlägg
2 december 2009
dadde skrev:
jäklar va ni tjötar och håller på i min tråd wink jag köpte en sådan tavla på gekås igår, den första med en vit 544 på smile och Pv:n får vänta ett bra tag nu... har redan spenderat denna månadens pengar, på Audin... sad

Har själv en sådan plansch... wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

2 164 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
mr_pv skrev:
snyggt denna tråd kommer följas

tackar! du är välkommen "ombord" wink

Phaetoon skrev:
dadde skrev:

Har själv en sådan plansch... wink

haha okej big_smile min tavla är typ 10x15cm eller nåt, så plansch skulle jag nog inte kalla min iallafall wink

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
3 december 2009
väntar ivrigt på update, vad gör du egentligen dadde? smile

------------------

Customiserare
1 212 Inlägg
3 december 2009
nu har jag med skaffat ett gammalt körbart objekt big_smile kommer bli rat/oldshool http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p2003081

blev så sugen när man e inne på folks projekt big_smile

raggen går

2 164 Inlägg
3 december 2009
Trådstartare
Volvo1968 skrev:

jag är minst lika ivrig... men alla mina pengar är slut, redan.. sad så det blir nog inte mycket gjort med pv:en denna månaden heller.. kanske något litet, vi får se.. men fortsätt gärna att skriva, så man inte glömmer av bilen tongue

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
4 december 2009
dadde skrev:
Volvo1968 skrev:

jag är minst lika ivrig... men alla mina pengar är slut, redan.. sad så det blir nog inte mycket gjort med pv:en denna månaden heller.. kanske något litet, vi får se.. men fortsätt gärna att skriva, så man inte glömmer av bilen tongue

har du inte nån svets då så du kan börja med rosten? eller byta bakskärm? big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
4 december 2009
dadde, riv ner framvagnen och slipa rost vettja wink det är inte så dyrt om du inte har otur och åker på att byta lite bussningar och liknande, men det hade ju ändå behövts göras snart ändå isåfall tongue

------------------

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
6 december 2009
när kommer det update på dadde? tongue

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

2 164 Inlägg
6 december 2009
Trådstartare
just nu kommer det inte hända nånting med pv:en..  penga brist och inget intresse..

1 749 Inlägg
6 december 2009
dadde skrev:
just nu kommer det inte hända nånting med pv:en..  penga brist och inget intresse..

JOOO Vi är visst intreserade big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile
Senast redigerat av patrikke (6 december 2009)

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Opptimistisk Pessimist
1 479 Inlägg
6 december 2009
Detta låter inte bra yikes
Senast redigerat av Volvo1968 (6 december 2009)

------------------

Sök