rossboss skrev:
du märker om du skruvar bort tank locket om det "pyser" då tar du bara en borr och borrar hål genom hela tank locket . det i plast

så du it borrar själva tanklocket på karossen

jag hade det problemet med galant gdi hade jag kört ett tag börja den Noppa eller "rycka" och så fort jag släppte ut luften då gick den bra igen ett tag . så jag borrade hål i locket och då funka den fint . apropå system cleanern den är toppen fick mina 240is jag haft att gå bättre och även en 740 jag haft men som sagt en flaska till full tank och flaskan ska i före du tankar för att det ska verka fortare. och det kan då ta upp till en hel tank innan skillnaden kommer beror lite på . sen kan du prova den dära cleanern och så prova tanka 98an och så mvh / tommy
lite ot bara. Att borra i tanklocket verkar onödigt eftersom det finns en ventil som ska hindra vakuum i tanken. Dessutom ska det ju inte kunna läcka ut bensin vid en rullning t.ex. Då i säkerhetssyfte. Sen så ska ju inte bensinångorna kunna komma ut i atmosfären, därför ska det va tätt för att skona miljön:P
Det viktigaste är inte att vinna, utan att straffa den som förlorar!