Hitta säkringarna

ralle_91
1 augusti 2009 · 254 Inlägg

hej vi har en suzuki grand vitara och bromsljus säkringen har gått sönder så jag kollade i instruktions boken och de stod att den skulle va ovan för pedalerna o där men där finns ingen säkrnings box.. så min fråga någon som har haft samma problem och vet var säkringarna sitter eller vet var man ska leta någon stans.. tacksam för svar.. det är en v6 årsmodell 99

Senast redigerat av ralle_91 (1 augusti 2009)

fred89 Mazda Über Alles
1 augusti 2009 · 121 Inlägg

är det den nyaste modellen som kom 2005 så sitter dom ovanför pedalerna till vänster

snart på en väg nära dig
ralle_91
1 augusti 2009 · 254 Inlägg

mazda_speed2 skrev:
är det den nyaste modellen som kom 2005 så sitter dom ovanför pedalerna till vänster

glömde skriva de det är en 99 och de står att de ska sitta där men jag hittar ingen den borde ju vara väl synlig eller?

fred89 Mazda Über Alles
1 augusti 2009 · 121 Inlägg

sitter till vänster om pedalerna, sitter en svart plast över dom.(kollade på en sådan bil på jobbet)

snart på en väg nära dig
ralle_91
1 augusti 2009 · 254 Inlägg

sitter de ända inne vid väggen eller hänger den löst

fred89 Mazda Über Alles
1 augusti 2009 · 121 Inlägg

sitter på väggen, en svart rektangulär plastbit som täcker dom. sitter en vit plastbit ovanför precis

snart på en väg nära dig
ralle_91
1 augusti 2009 · 254 Inlägg

hitta den tack tack skit snällt höll på och bli tokig ska köra många mil i morgon ganska bra o ha bromsljus då haha att den skulle va svår att hitta men nu vet jag tack tack

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang