Inför: Lkpg-Träff # 5 den 29/8

foborg
9 augusti 2009 · 332 Inlägg

PhilleStenberg skrev:

foborg skrev:
ta det 2 helger efter istället .. 28-29 äre Nordic Trophy på mantorp och 5 september är det sista mom träffen i nkpg

Men detta är på kvällen , Nordic Trophy håller väl bara på på dagen ? , Eller ?

Ioförsig .. men roligare att sprida evenemangen lite tycker jag smile
Ajja inte jag som bestämmer ger bara förslag, hoppas på en bra träff i vilket fall smile

PhilleStenberg
9 augusti 2009 · 72 Inlägg

foborg skrev:

PhilleStenberg skrev:

foborg skrev:
ta det 2 helger efter istället .. 28-29 äre Nordic Trophy på mantorp och 5 september är det sista mom träffen i nkpg

Men detta är på kvällen , Nordic Trophy håller väl bara på på dagen ? , Eller ?

Ioförsig .. men roligare att sprida evenemangen lite tycker jag smile
Ajja inte jag som bestämmer ger bara förslag, hoppas på en bra träff i vilket fall smile

Men de är ju bara bra om det är ett evenemang på dagen så kan dom bilarna som är med där rulla mot Lkg-träffen på kvällen smile , så som förra helgen på MoM smile

Volvo s70 (1998)
Emill88
9 augusti 2009 · 163 Inlägg

Caylon skrev:

Emill88 skrev:
hoppas det blir bättre träff än 8/8 fan.. det var tråkigaste jag har varit med om. kommer om jag inte jobbar..

Var höll du hus?! Kan inte ha varit på lkpg-träffen iallafall. Mycket aktivitet runt parkeringen, och en hel del race efteråt!

ja va där men det var ju bara drift o sen skulle bli karavan, sen hände ju inget?

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
agadiffen
9 augusti 2009 · 739 Inlägg

blir nog en sväg dit ,,får ladda upp med ett par extra sulor tycker det är lite dålig kvali`te på dom nu för tiden

Volkswagen Golf 4 tdi "Post räsern" (2003)
Audi a6 2,4 utan t "limo" (1998)
pboda_lundh
9 augusti 2009 · 205 Inlägg

själv klart att man kommer tongue en av dom bättre träffarna:P

Volvo Xc70 "Brukis" (1999)
Nissan 200sx s13 "S13" (1989)
mkevert
9 augusti 2009 · 180 Inlägg

Skriv gärna datumet i rubriken.

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
Mickius
9 augusti 2009 · 4 670 Inlägg

Lär väl dyka upp smile Vilken bil de får vi se

jajjaj Avstängd
9 augusti 2009 · 103 Inlägg

Caylon skrev:

Emill88 skrev:
hoppas det blir bättre träff än 8/8 fan.. det var tråkigaste jag har varit med om. kommer om jag inte jobbar..

Var höll du hus?! Kan inte ha varit på lkpg-träffen iallafall. Mycket aktivitet runt parkeringen, och en hel del race efteråt!

Helt rätt, tycker du de va tråkigt så vett i F?? om du va på rätt ställe, vi alla andra tyckte de va kanon.

syabo
9 augusti 2009 · 1 278 Inlägg

kommer:D

Street Knight
money__man
9 augusti 2009 · 15 Inlägg

kommer..smile

T-Andersson
10 augusti 2009 · 347 Inlägg

Missa förra träffen! Men denhär gången kommer jag!cool

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Heed
10 augusti 2009 · 72 Inlägg

Kommer!

Blomster
10 augusti 2009 · 82 Inlägg

Vi kan INTE komma sad

Senast redigerat av Blomster (11 augusti 2009)

KUSHTER
10 augusti 2009 · 85 Inlägg

jag kmr

Germax
10 augusti 2009 · 12 086 Inlägg

Hoppas de blir bättre än träffen som va, den va under förväntningarna sad

Freddab
11 augusti 2009 · 28 Inlägg

KMR! smile hoppas på en trevlig träff smile men var tog tex cruisingen vägen? sad

Och för f*n LÄMNA alcoholen HEMMA!  de e bilar vi är där för och inte supa skallen i bitar smile visst om någon går och snuttar på en öl/cider men släng INTE skräpet på PARKERINGEN så man kör på de! vore tacksamt smile

Volkswagen Arteon R-line "Moderna VW Bubblan" (2018)
V745
11 augusti 2009 · 116 Inlägg

Freddab skrev:
Och för f*n LÄMNA alcoholen HEMMA!  de e bilar vi är där för och inte supa skallen i bitar smile visst om någon går och snuttar på en öl/cider men släng INTE skräpet på PARKERINGEN så man kör på de! vore tacksamt smile

Jag körde visserligen inte på nåt, men jag såg ju dom som gjorde det. Trist som fan att det inte går att vara på en BILträff utan alkohol. Ska man dricka kan man lika gärna bege sig till stan och besöka nån av krogarna.

Tompha
11 augusti 2009 · 16 Inlägg

Kommer o ser övert:)

Freddab
11 augusti 2009 · 28 Inlägg

V745 skrev:

Freddab skrev:
Och för f*n LÄMNA alcoholen HEMMA!  de e bilar vi är där för och inte supa skallen i bitar smile visst om någon går och snuttar på en öl/cider men släng INTE skräpet på PARKERINGEN så man kör på de! vore tacksamt smile

Jag körde visserligen inte på nåt, men jag såg ju dom som gjorde det. Trist som fan att det inte går att vara på en BILträff utan alkohol. Ska man dricka kan man lika gärna bege sig till stan och besöka nån av krogarna.

ja vet sad illa äre det.. visst om folk går o snuttar på något o TAR MED sig skräpet och är "salongs"fulla som de så fint heter smile

Volkswagen Arteon R-line "Moderna VW Bubblan" (2018)
AnnaMattias
12 augusti 2009 · 288 Inlägg

jag o min fäsmö kommer.

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang